Linç

127 18 8
                                    

Uyandığımda hava kararmış ve yatağım yer yer kan lekeleri ile doluydu. Her tarafım acıdan yanıyordu. Doğrulmaya çalıştım yatağımda. Bacaklarıma her yürüdüğümde bir çivi batıyormış gibi hissediyordum.

Banyonun kapısını açtığımda ilk işim ilkyardım çantasını almaktı. Şu ufacık yol uzun ve acı vericiydi benim için. Çantayı alıp yatağa geri oturdum.

Karnımda morarıklar vardı. Bazıları koyu bazıları ise yaralıydı. Önce yaralarımı temizledim ve sardım. Hiç enerjim yoktu. İşimi bitirip mutfağa indim. Zor da olsa annemin benim için yoptığı Tteokbokki'yi yedim. Kustuğumdan dolayı açtım ama bu açlığma rağman canım bişey istemiyordu.

Ne yapacağımı bilmiyerek koltuğa oturdum. Telefonu alıp okulun ortak mesaj kutusuna girdim :

Yoohan
Yeni gelenlerden Yang Jeongini gördünüz mü? Dayak yemiş ezik
Jskalmsjs

Eungi
Evet gördüm
😅😅
Ağlayarak çıkmıştı lavabodan.

Jihoon
Ağlayarak çıktı lavabodan evet ama yüzü gözü şişmişti
Dayak yemiş galiba
Zaten çirkin olan suratı daha da çirkinleşmiş

Minseo
Hyunjin onu yere attı diye zırladı
Bu kadar da küçük bir şey için de o kadar ağladı salak

Soohyeon
Lavabodan çıktıktan sonra da sınıfa gidip çantasını alacaktı Yeonjun gördü bunu sonra da bir güzel dövdü.
Yeonjun idolüm artık.

Jiwoo
Görmeniz lazımdı Yeonjun döverken sesini bile çıkarmadı.
Tamam anladık eziksin ama biraz karşı çık ya
Bu onu çok mal yapıyor.
Ksklzöz

Jiyoo
Aman boşver bize de eğlence çıkıyor.

Soobin
Jeongini çok çirkin ve kendini tatlı sanıyor. Dışarıdan da tatlıymış gibi hareketler yapınca çok cringe oluyor.

Taemin
Evet bencede.
Yüzüne bakınca içimden kusmak geliyor.

Hyejin
O gözleri iğrenç.

Hyunjin
Onu okulda ilk gördüğümde iğrendim ve kapıyı açınca da karşıma o çıkması midemi bulandırıyor.

.
.
.

Gözlerim dolmaya başladı. Gerçekten kalbimin parçalanma sesini duyuyordum. Bütün bu yorumlar beni delip geçiyordu ama bir yandan da onların haklı olduğunu düşünüyordum. Evet hepsi haklılar...

Ama beni en çok üzen nedense Hyunjin'in yazdığı yorum olmuştu. Beni gerçekten çok üzmüştü ve benim hakkımda böyle konuşması kırıcıydı.

İnsanlar neden böyleler. Diğerlerinin ne düşündüğünü umursamadan herhangi bir konuda yorum yapıyor.

Ben de biliyorum çirkin, iğrenilecek, üstüne kurulacak, göz zevkini bozan bir yüzüm olduğunu ama keşke bu benim elimde olsa. Yüzümü parmaklarımla parçalayıp değiştirebilecek bir gücüm olsa. Keşke böyle doğmasaydım. Ben istemedim böyle bir görünüşü.

Koltukta küçüldüm başımı ellerim arasına alıp ağladım, ağladım. Neden beni sevmiyorlar, neden. Her dökülen gözyaşım aktığı yerleri yakıyordu. Ağlamamaya çalışıyordum ama nafile. Bu sadece daha çok ağlamama sebep oluyordu. Her geçen saniye kendimden daha da nefret ediyordum. O kadar çok ağlamıştım ki koltukta uyuya kalmışım.

Kısa bir bölümdü. Bu kadar bekletip bu bölümü yazmak ksllskxnd
Ama daha güzel bölümler gelecek.
Beklemede kalın 🩷🩷

Artık Geçmişiz | HYUNİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin