25

493 45 8
                                    

"אבא,אפשר שלוקאס יבוא שוב?" קאי אמר בחיוך ונדנד מצד אל צד את שרוול חולצתו של אביו בשעה שלוקאס עמד לצאת מפתח הדלת,השעה הייתה שש בבוקר ובלייק וקאי היו צריכים להתחיל להתארגן.
בלייק הנהן בחיוך ולוקאס התכופף על ברכיו ופרע בחיוך את שיערו הבהיר של קאי.
"אני אשמח לבוא שוב בחור קטן" הוא חייך והתרומם על רגליו בחזרה.
"גם אני אשמח שתבוא שוב" קאי קרא בשמחה והניף את ידיו באוויר,הוא נורא חיבב את הבחור המגודל שמולו,טוב,איך לא? הרי את רוב המשחקים שיש לו בחדר לוקאס קנה לו ושהוא לא יתחיל לדבר בכלל על העוגיות והשוקולד.
"גם אני" בלייק מלמל כל כך בשקט,עד שלוקאס חשב לרגע שדמיין את זה,אך כשראה את לחייו הסמוקות של בלייק חיוך גדול עלה על פניו.
"אני חייב לזוז,שהיה לכם את היום הכי טוב שאפשר" הוא נשק ללחיו של בלייק והתכופף בפעם האחרונה כדי לחלוק כיף מיוחד עם קאי,לפני שהסתובב ויצא מדלת בית משפחת ווילסון,שכבר כמעט הרגיש שהיה חלק ממנה.

"אתה נראה שמח,למה אתה נראה שמח?" ליז אמרה בחשדנות מזוייפת כשהבחינה בהתנהגותו המשונה של בלייק בעבודה.
הוא חייך לכולם,איחל לכולם בוקר טוב ובכללי היה כל כך נחמד שליז שקלה לשלוח אותו לרופא,זה לא בלייק ווילסון שהיא מכירה כבר חמש שנים.
"אסור לבן אדם להיות שמח? בחייך ליז אל תיהי כבדה כל כך" הוא חייך חצי חיוך והמשיך לשתות את הקפה שלו מהכוס שבידו.
"זה בגלל לוקאס וויט?" היא שאלה בגבה מורמת והניפה לעברו אצבע מרוחה בלק אדמדם.
בלייק כמעט ונחנק מהמשקה החם שעבר בגרונו והשתעל מעט,כן כמובן שזה היה בגלל לוקאס וויט,אבל אין שום סיכוי שהוא הולך להודות בזה.
"בלייקי,אני לא רוצה להיות זו שהורסת את השמחה שלך,אבל אתה זוכר על מי אנחנו מדברים נכון? לוקאס וויט? אחד האנשים המסוכנים בעולם הזה?" טון קולה היה מעט מאשים ועלה לבלייק על העצבים,מי היא שתדבר ככה על לוקאס? היא לא מכירה אותו ולו במעט,אין לה שום זכות.
בלייק גלגל את עיניו ונשם נשימה עמוקה כדי להרגיע את עצמו לפני שפתח את פיו כדי לענות לליז.
"דבר ראשון ליז,אף אחד לא אמר לך שאני שמח בגלל לוקאס וויט,אז תפסיקי להסיק מסקנות לבד,דבר שני,את לא מכירה אותו,את לא יודעת עליו שום דבר,את מכירה רק שמועות וסיפורים,את באמת חייבת להפסיק לדחוף את האף שלך לחיים של אנשים אחרים ולשפוט אותם ככה" הוא נעץ בה את עיניו השחורות כלילה,מבחין במבט ההמום שמתפשט על פניה לפני שאפילו לא המתין לתשובה והסתובב לכיוון היציאה מחדר העובדים,היא לא מכירה את לוקאס,הוא מדהים,הוא חשב לעצמו בשעה שהתקדם לדלפק וחיוך מעט חולמני על פניו,הוא בהחלט בחור מדהים.

just maybeWhere stories live. Discover now