"נו,איך זה לנהל את הבית קפה הכי מצליח בעיר?" מאט שאל בגבה מורמת ולקח ביס מהעוגה שלו.
"בחייך מאט,אל תגזים" בלייק גלגל את עיניו ופנה לפנות את אחד השולחנות,השעה הייתה כבר שמונה בערב ובלייק והצוות התכוננו לסגירה,בלייק לא יכל לחכות לחזור אל קאי שחיכה לו בבית,הוא הרגיש שהוא לא מבלה איתו מספיק מאז שהתחיל לנהל את בית הקפה ואין דבר שהפריע לו יותר מהעובדה הזו.
"אני לא מגזים,אתם פתוחים רק שלושה חודשים ואנשים מחכים בתור כל יום רק כדי לטעום את הקינוחים שלך" מאט אמר ומשך בכתפיו כמוכיח טענה.
"זה לא אומר שאנחנו הכי מצליחים בעיר" בלייק השיב,הוא סירב בכל כוחו להאמין לעובדה שטוב לו כל כך,כי כשטוב מידי,הרע מידי מגיע מיד
אחרי."אווה מחפשת אותך" טום אמר בזהירות כשלוקאס הקליד במחשב שלו.
"מצחיק,חשבתי לרגע ששמעתי אותך אומר שאווה מחפשת אותי" לוקאס גיחך בזלזול וגלגל את עיניו.
"לא,אני רציני לוק,היא שואלת עלייך בעיר,מנסה למצוא דרך להגיע אלייך" טום ניסה להסביר,מפחד מתגובתו של לוקאס למצב.
"אז תמסור לה שתלך להזדיין,אה כן,ושאם אראה את הפרצוף המזויין שלה,או אפילו חתיכה מהשיער הבלונדיני המחומצן שלה,הדבר האחרון שהיא תראה בחיים שלה זה את הפרצוף שלי,ואת האקדח שמכוון לה בין העיניים" לוקאס אמר כל כך ברוגע,שצמרמורת פחד עברה בגבו של טום,משהו הרגיש לו לא בסדר,לוקאס היה פשוט רגוע מידי.
"איך אתה כל כך רגוע? זו אווה,אני לא צריך להזכיר לך את זה" טום אמר בבלבול,הוא לא ידע איך הוא אמור להרגיש בנוגע לרוגע של לוקאס.
"למה לי להתרגש מבלונדינית מפגרת? אני מאושר טום,העסקים הולכים מעולה,יש לי משפחה משלי,לי! אתה מבין את זה? אני מאושר ואין שום סיכוי בעולם שאתן לבוגדנית העלובה הזו לשנות משהו מזה" הוא נאנח ברוגז ודפק את ידו על השולחן.
"תשלח את אדריאן ונייט,שיהפכו כל אבן בעיר הזאת עד שימצאו את הכלבה ושיגידו לה בדיוק מה שאמרתי לך,אם היא לא רוצה להגיע לגיהנום שהיא שייכת אליו חמישים שנה מוקדם יותר,עדיף לה להתרחק ממני ומהמשפחה שלי,ואם אראה את הפרצוף שלה אפילו בזווית העין שלי,אתלוש שיערה שיערה מהראש החלול שלה לפני שאדפוק לה כדור בראש" הזעם כבר השתלט עליו,טום יכל כמעט לראות את האש מרצדת בעיניו,עמוק בלב הוא ידע שכל מה שיעשה לאווה מגיע לה,הבחורה הזו הרסה אותו,את כל מה שהוא בנה והתאמץ כל כך להשיג,היא גרמה לו להיראות כמו נער פתטי ועלוב,וטום ידע שלוקאס לעולם לא יסלח לה.
טום פחד כל כך,כי הוא לא ראה את לוקאס כועס כל כך כבר חמש שנים,מאז אותו היום שגירש את אווה וכל כך הרבה אנשים נהרגו בגלל הזעם שלו באותו הלילה,טום ידע שהוא צריך לעשות הכל בכדי למנוע מזה לקרות שוב,כי הוא ידע היטב שהפעם אף אחד לא יצליח לרסן את לוקאס,וטום ידע היטב למה לוקאס מסוגל,הפחד שרר בחדר,מתערבב עם תחושת הזעם העצומה,לוקאס אסף את חפציו ויצא ממשרדו,משאיר את טום אכול ממחשבות,הפחד שיתק אותו,ליבו כאב כל כך,מישהו עומד להיפגע,ועמוק בליבו טום ידע בדיוק מי.
YOU ARE READING
just maybe
Romanceבלייק הוא אב חד הורי,לוקאס הוא אחד האנשים המסוכנים ביותר במדינה. בלייק מתקשה לסגור את החודש ולהאכיל את הילד שלו,ללוקאס היה כל מה שאי פעם רצה,חוץ מאהבה. כשלוקאס ראה את בלייק בבית הקפה שבו בלייק עובד,הוא ידע שהוא רוצה אותו,אבל האם הוא באמת מוכן להיכנס...