"אתה בטוח?" לואי שאל כשבלייק הגיש לו את קופסת הטלפון החדש.
"כן בוס,אתה בטוח?" נינה שאלה כשאחזה במחשב חדש,ולצידה ג'ייק שאחז באקסבוקס החדש ביותר שיצא.
"בטוח" בלייק אמר בחיוך מזוייף,הוא בדיוק סיים לחלק את כל המתנות שווה בשווה בין העובדים שלו ושמר כמה מתנות בצד בשביל מאט וניקולאס.
"העבודה הכי שווה בעולם" ג'ייק ולואי זימרו ונתנו כיף אחד לשני,מדלגים יחד אל המטבח כדי לסגור את היום.
נינה צחקקה והתיישבה בשולחן של בלייק.
"יום מוצלח אה בוס?" היא אמרה בחיוך ולגמה מהקפה שלה,מתייחסת לכמות האנשים שהגיעו רק כדי לקנות מאפה אחרי שבלייק חזר.
"כן,אפשר להגיד" הוא חייך והוציא מעט אוויר,תחושת הבצק בידיו היא בהחלט משהו שהתגעגע אליו.
"בוס..אני יודעת שזה לא ענייני ואני באמת לא רוצה להתערב,אבל אתה לא חושב שאולי הגיע הזמן לדבר עם מר ווייט?" נינה שאלה בזהירות,נושכת את שפתה התחתונה כשתגובתו של בלייק לא איחרה להגיע.
"את צודקת,זה בהחלט לא עניינך" הוא הרים את קולו,זעם נראה בעיניו השחורות.
"אבל בוס,הוא באמת ניסה-" היא המשיכה ונקטעה על ידי בלייק.
"ניסה מה? לשלוח כל יום שומר מזויין שיניח לי מתנה על השולחן? שאפו ענק ללוקאס ווייט שבזבז זמן בלהחליט איזה שומר יגיע לפה היום" הוא צעק וגלגל את עיניו בזלזול,מרגיש את דמו בוער מכעס.
"אבל זה לא נכון,זה בדיוק מה שאני מנסה להגיד,הוא הגיע לפה בעצמו כל יום וישב פה לפחות שעתיים בתקווה שתגיע לפה" היא תקפה בחזרה.
"כן? אז דווקא היום הוא לא הגיע? כמה נוח" הוא נחר בזלזול.
"לג'ייק נמאס מהנוכחות שלו פה,הוא עשה רע לעסקים,כל מי שראה אותו פה ברח ישר החוצה,אז הוא אמר לו אתמול שהודעת לנו שלא תגיע יותר" היא החזירה ברוגע,מבחינה בבלבול שעלה על פניו של בלייק.
בלייק פתח את פיו כדי לענות אך כל מה שיצא הייתה נשיפה חדה.
"זה לא משנה" הוא אמר לבסוף בלחש.
"זה לא משנה שהוא הגיע לפה,הייתי עם קאי בבית החולים שבועיים ברצף והוא לא טרח אפילו לשאול לשלומו של קאי" הוא התיישב בחזרה בכיסא שלו,קובר את פניו בין ידיו.
"הוא עזב אותי נינה,אני יודע שאני אמרתי לו לעשות את זה,אבל הוא היה צריך להילחם,הוא הבטיח לא לעזוב אז איפה הוא היה בשבועיים האלה? הגיע לבית הקפה? למה הוא חושב שזה מה שיעזור? שבזמן שאני יושב שבועיים שלמים ליד הילד שלי,ששם בגללו,הוא ישב פה,ישתה קפה ויחכה שאגיע,הוא ידע טוב מאוד שלא אגיע,שלא אעזוב את קאי,הכל היה בשבילו משחק מטופש,אני הייתי משחק בשבילו,הוא רק רצה להשיג אותי,לסמן עליי וי,אז הנה,הוא הצליח,ואני באמת מקווה שהוא סיים איתי ושלא אראה אותו יותר בחיים". בלייק סיים בנשיפה חדה וקבר את פניו בין ידיו,מסתיר את הדמעות שהחלו לזלוג מעיניו השחורות.
"הוא עזב אותי נינה,הוא פשוט עזב אותי,
והגיע הזמן שאעזוב אותו בחזרה".
YOU ARE READING
just maybe
Romanceבלייק הוא אב חד הורי,לוקאס הוא אחד האנשים המסוכנים ביותר במדינה. בלייק מתקשה לסגור את החודש ולהאכיל את הילד שלו,ללוקאס היה כל מה שאי פעם רצה,חוץ מאהבה. כשלוקאס ראה את בלייק בבית הקפה שבו בלייק עובד,הוא ידע שהוא רוצה אותו,אבל האם הוא באמת מוכן להיכנס...