36

346 36 4
                                    

"איך היה בעבודה היום?" לוקאס שאל כשהשניים שכבו במיטתו ונשק לראשו של בלייק שבתגובה הניח את ראשו על חזהו החשוף.
"היה בסדר,עמוס ממש,התגעגעתי אלייך ואל קאי מאוד" הוא מלמל אל החזה שלו,מרגיש את העצב שבגופו,הוא הגיע הביתה מאוחר מידי וקאי כבר התכונן לשינה,קאי הספיק לספר לו לפני השינה על כמה שהיה לו כיף היום ושהוא והבן של העוזרת נכנסו לבריכה ושהם אכלו גלידה ושיחקו בצעצועים החדשים של קאי,זה גרם לחיוך לעלות על פניו של בלייק אך באותה נשימה לליבו להתכווץ,הוא מפספס כל כך הרבה בזמן האחרון והוא מרגיש כאילו הוא מזניח את תפקידו כאבא,דמעה קטנה זלגה על פניו והוא מיהר להסתיר אותן בחזה של לוקאס.
"איך היה לך?" הוא מלמל,מנסה לשנות נושא.
"היה..בסדר" לוקאס השיב וגופו התיישר מעט.
הדבר היחיד שהצליח לחשוב עליו מאז שיצא מהמשרד הייתה השיחה עם טום,כל כך הרבה שאלות הציפו אותו,למה לעזאזל שאווה תחזור עכשיו? אחרי חמש שנים? לא הספיקה לה הדרך שבה גירש אותה? לא הספיק לה כל מה שהיא עשתה לו? הדרך שבה הרסה אותו?,הוא נאנח בכבדות,מעיף מבט קצר ונגעל אל קעקוע הליליות שעל זרועו,קעקוע של הפרח האהוב עליה,כמה מאוהב הוא היה,כמה תמים.
"אתה בטוח שבסדר?" בלייק התיישב על המיטה והביט בו בעיניים נוצצות.
"כן" קולו של לוקאס רעד מעט ולוקאס לא יכל שלא לקלל את עצמו בראש,הדבר האחרון שהוא רצה היה שבלייק יגלה את כל מה שקורה.
"זה בסדר,אתה לא חייב לספר לי,אני פה בשבילך בכל מקרה" בלייק חייך חיוך קטן,מלטף את שיערו השחור של לוקאס בעדינות.
"תודה בלייקי,אני כל כך אוהב אותך" הוא לחש ועטף את גופו של בלייק בחיבוק,איך הוא זכה ככה? מה הוא עשה טוב בחיים שלו שהוא זכה בבלייק?.
"ואני אוהב אותך בריון מגודל" בלייק אמר וגרם לגיחוך אוהב להיפלט מפיו של לוקאס,אלוהים כמה שהוא אוהב אותו.

צלצול הטלפון העיר את לוקאס משנתו,הוא השתיק את השיחה במהירות,מפחד להעיר את בלייק שישן לצידו כמו תינוק.
הוא כיסה אותו בעדינות ויצא מהחדר בשקט כדי לענות לשיחה.
"בוס,יש פה כמה מהאנשים של אווה" דין אמר,הלחץ בבירור נשמע בקולו,אלוהים הכלבה הזו פשוט לא מוותרת.
"מה הם רוצים?" הוא התיישר במקומו.
"לא יודע,הם פשוט עומדים פה מחוץ לשערים" דין השיב,משהו לא היה בסדר,הייתה תחושה כזו באוויר,השקט שלפני הסערה.
"אני בא" הוא אמר בקצרה וניתק את הטלפון.
הוא נכנס לחדר בשנית ופתח את המגירה בצורה השקטה ביותר שהצליח,מוציא ממנה את האקדח שלו.
"לוקאס?" בלייק מלמל,משפשף את עיניו בישנוניות.
"תחזור לישון מלאך שלי,אני כבר חוזר" לוקאס אמר ונשק לשפתיו של בלייק בעדינות.
"אני אוהב אותך" הוא לחש והסתובב לצאת מהחדר.
"ואני אותך" בלייק לחש והסתובב לצד השני,מנסה לחזור לישון.
"תחזור מהר" הוא לחש במהירות לפני שלוקאס סגר את הדלת.
"בתוך חמש שניות" לוקאס החזיר והעיף מבט אחרון אל בלייק שהיה מכוסה בשמיכה מכף רגל ועד ראש,זה היה השקר הראשון שהוא אי פעם אמר לבלייק.

just maybeWhere stories live. Discover now