Sıkıntısız şekilde yemeğini bitirmişti çocuk, Tabağını alarak mutfakhaneye dönmüş ve tabağı yıkamaya başlamıştı, Büyüğü onun yaptığı her haraketi kameradan izliyor aynı zamanda kameraya çekiyordu..
Kamera kayıtlarını hastane yönetimine sunacak ve jungkook'un iyileştiğine dair izlem bırakacaktı, Planını çoktan kurmuştu, Küçüğünü sonsuza kadar dizinin dibinde tutmaya hazırdı..
Oynadığı rollerin, Yaptığı iyiliklerin karşılığını alacaktı, Şimdi onun sırasıydı. Çocuğun bir şizofreni hastası gibi değilde halüsinasyon görmeyen ve sözde normal kişiler gibi davranması onun işine geliyordu.
Küçük çocuk yemek tabağını yıkamayı bitirmiş ve bulaşıklığa asmıştı, Ağrıyan dizleri onun tekrardan topallamasını sağlarken midesinin az öncekinin aksine boş değil dolu olmasına seviniyordu..
Tek eli karın boşluğunda odasına gitmek için merdivenlerden çıkıyordu, Zeminin kaygan olması onu zorlarken arada bir düşmemek için elleriyle merdiven basamaklarından tutunuyordu..
En üst kattaki odasına girdi çocuk gözleri az öncekinin aksine görmüyordu, Işıklı bir ortamdan kapkaranlık bir odaya geçişi çocuğun gözlerini epeyce zorlamıştı..
Zaman geçiyordu, Saat gece beş buçuktu odası yatak haricinde bomboş olduğu için küçük çocuk saatten bihaberdi..
Yatağına uzandı küçük çocuk, Mide bulantısı vardı ama bu sefer açlıktan değildi, Uzun bir süre ardından ilk defa yemek yediği içindi bu tatlı sızı. Ufakça dudakları kıvrılırken Sakin bir edayla gözlerini yumdu..
Kolları yatakta iki yana savrulmuş saçları beceriksizce anlına dağılmıştı, Yüzündeki ufak yaradan sıyrılan kan damlası süzülerek çocuğun yüzünden yatağa damlamıştı.
Ufak kan lekesi jungkook'un yüzünde kırmızı sıvılar bırakarak oda herkes gibi terk etmişti küçüğü, Kuru dudaklarını dili yardımıyla ıslatırken uykuya dalmak için derin bir nefes aldı..
Onu rahatsız eden kimse yoktu, Onu rahatsız eden babası yoktu.
Küçük çocuğun kimsesi yoktu
Sıkıntıdan hızla atan kalbi, Enerjiden yoksun vücudu, Gözlerini sıkıca kapatmış zihni kapanmıştıBedenine dokunan elleri umursamamaya çalışarak gözlerini sıkıca kapatmıştı
__
Kısa oldu biliyorum ama bugün bununla idare edeceğiz görüşmek üzere 🎀🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLVİVE // TK
Fanfiction[ARA VERİLDİ!..] "Şizofreni hastası olup herkese saldıran jeon jungkook sadece doktoru kim taehyung'a zarar vermemişti.." semetae!! ukekook!! "Şizofreni içerikler!!" #bangtan: 65