OLVİVE 10

880 104 59
                                    

__

Elleri kolları bağlı bir şekilde tahta sandalyede uyanmış olan küçük çocuk panik ve korkuyla tahta sandalyenin üstünde çırpınmaya başlamıştı bile..

Elleri ipin kumaşından tahriş olmuş, kıpkırmızı olmuştu, Gözlerinden yaşlar akarken ne yapacağını düşünüyordu, Ağzındaki sıkı ve deri kumaş ağız kenarlarını yakarken gözlerini tavana dikerek sandalyede çırpınmaya devam etti..

Tek suçu sevmekti çocuğun, aşıktı o deli gibi aşıktı..

Sarı Işığı yanıp sönen odada, Birinin onu duyması için yardım çığlıkları atmaya çalışıyordu aynı annesi gibi, Odanın kapısı büyük bir gıcırtıyla açıldı içeri giren kim taehyung içeriye adımladı..

Yüzünde eşsiz bir gülümseme, gülümsediği için kısılan kedi gözleri jungkook'u kalbinden yaralamıştı, Gözlerinden akan tuzlu sular yanağımdan kayarak dudaklarına ulaşıyordu, Büyüğü ilerledi jungkook'un önünde eğildi çocuğun gözyaşlarını elleri ile silerken büyük ve kalp şeklinde olan dudaklarını küçüğünün ince dudaklarıyla birleştirdi..

Sert bir öpüşme başlarken ikisinin dili birbirleriyle savaş verirken onlar bu durumdan memnundular, Çocuğun gözleri kapanırken bir bebek misali Taehyung'un dilini kendi dili arasına sıkıştırıyor ve emiyordu..

Taehyung dudaklarını çocuğun ince dudaklarından ayırarak elinin tersi ile çocuğun tombul yanaklarına sert bir tokat geçirmişti, Tokatın şiddetiyle çocuğun başı yana düşmüş ve ağzında biriken kanları deponun siyah taşlarına tükürmüştü..

Sıkıntıyla nefes verdi büyük olan.. ardından konuşmaya başladı..

"Jungkook.." diyerek başladı sözüne "Cehennem seni bekliyor.." sözünü bitirdikten sonra eşsiz kahkahalar atarak çocuğun psikolojisini dahada berbat etmeye devam ediyordu..

Büyük olan çocuğa daha fazla yaklaşmaya başlamış, ve onu ipten dolayı hasar almış bileğini özgürlüğe kavuşturmuştu

Küçük çocuğu saçından tutarak büyük boş koridolarda sürüklüyor, Çocuk her çığlık atmaya çalıştığında saçlarından daha fazla çekiyordu..

En sonunda odaya gelmişlerdi..

Jungkook'un katliam odasına

__

Artik daha uzun bölümler göreceğiz burda bir geçiş bölümüydu 2000-3000 kelimelik kitaplara hazır olun:))

OLVİVE // TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin