OLVİVE 32

319 37 39
                                    

__

İkili birbirlerine kitlenmiş bir şekilde bakarken, Dışarıdaki sesle Burun burunaydılar Taehyung Soğuk kanlılığını koruyarak Tahta kapıya tekme atarak Kapının kulpunun düşmesini sağladı, Kilitli değildi Taehyung Dışarıya çıkarak Jungkook'u arkasında bıraktı..

Ufacık bile ses yoktu, Jungkook irislerini Tavana dikerek Tahtaları incelemeye başladı, Bir çok tahta Aşınmış Ve kirlenmişti, Tavanda Kendi yuvasını Kuran Örümceklere baktı, Bir hayvanın bile bir yuvası vardı Ne yazık..

Yavaşça yataktan kalktı, Çıplak ayaklarının Tahta parkeyle buluşmasına izin verdi, Sakin ve sessiz adımlarla Kapıya doğru ilerledi, Dışarıya Çıkarak Temiz Oksijeni içine çekti, Rütübet ve nem Dolu bir ortamdan sonra Temiz bir hava Jungkook'u çok Rahatlatmıştı..

Çıplak ayaklarıyla Sert toprakta yürümeye başladı, Hayır bu sefer Koşmuyordu veya kaçmıyordu Kaderine razı oluyordu, Ne olacaksa Veya Başına ne gelecekse Herşeye razı oluyordu..

Ayakları Sert toprağa basmaktan, Kanamaya Ve Derisini Kopartmaya başlamışken Tek yaptığı şey Dudaklarını Parçalamaktı, İlerledikçe yerde gördüğü kanlar Midesini bozarken Bir ağacın koğuğunda Öylece duran birini gördüğünde Gözlerinden akan yaşlara engel olamıyordu 20 yaşında Bir Çocuktu o Bunca şeye Katlanamıyordu artık..

Ayakları Onu oraya götürmeye zorlarken, Sadece gitmek istiyordu buradan, Sıcak İrisleriyle Ağaç kovuğunda Yatan adamı süzdü, Ayaklarının yardımıyla Ağaca doğru ilerledi Yerde yatan Adamın Yüzünü Tutarak Kendine çevirdi, Taehyung Gözleri açık Ve gülümseme ile Ona bakarken Ormanda Jungkook sayesinde Büyük bir çığlık yankılanmıştı..

Dizlerinin üzerine çöktüğü yerden Hızlı bir şekilde kalkarken, Arkasına bakmadan Koşmaya başladı, Arkasından gelen hışırtı sesleri Jungkook'un peşinde olduğunu gosterirken, Jungkook kafasını arkaya çevirerek Taehyung'u kontrol etmeye çalışmıştı, Elinde İri bir bıçakla Ona doğru koşan Taehyung'un gözü dönmüş gibiydi, Arkaya doğru giderken Ayağına takılan Sivri taş Ona güçlü bir çığlık daha attırırken Yere duşmesi bir olmuştu..

Jungkook'un üstüne binen Taehyung, Elindeki bıçağı Jungkook'un eline saplarken, Jungkook'tan büyük bir çığlık daha kopmuştu, Yakasından Tuttuğu Taehyung'un dudaklarına yapışırken, İkisininde Gözleri dolu dolu, Acının vurduğu saf Zevk ile Öpüşüyorlardı, Taehyung Jungkook'un eline geçirdiği bıçağı Çıkararak Tutkulu öpüşmenin ortasında Jungkook'un Kalbinin Tam ortasına Geçirmişti, Jungkook'un vücudunu yaran Bıçak eşliğinde gözleri yukarı doğru kayarak, Dudaklarını Taehyung'tan ayırmıştı..

Taehyung dolu gözleriyle, Kafasını Jungkook'un Göğüslerine gömerek Bağıra bağıra ağlamaya başlamıştı, Minik bebeği artık kendisi sayesinde yanında değildi..

Hayatında bir çok insan öldürmüştü..

Hiçbiri kendisini Bu kadar bağlayan biri olmamıştı, Olamamıştı..

Tatlılığı, Nazikliği, İncelikliği Herşeyiyle bağlamıştı onu kendine..

Ve Taehyung Hayatında ilk defa Annesi dışında birine ağlıyordu..

__

Final bölümlerine yaklaşiyoruzz hala hastayım Ve duzelemedim sesim cokkomik çıkıo🥲

Sizleriii COOOOOK seviyorum görüşüruzz🥺🤌🏻

OLVİVE // TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin