Biraz sıkıntılı bir bölüm o yüzden dikkat Ektilenecek okurların Okumaması gerekebilir fazlaca şiddet ve Cinsellik..
‼️ Cinsellik ve şiddet‼️
__
Evdeydi genç çocuk, Her zaman olması gereken yerdeydi..
Odasında bir köşeye sığınmış "Anne" diyerekten ağlıyordu, Annesi Bir kaç yıl önce onu terk etmiş olabilirdi Ama içinde az da olsa bir özlem duygusu vardı, Elleri annesinin en çok oynadığı yerde saçlarında ve dudaklarında geziyordu..
Ormandan nasıl çıktı bilmiyordu tek bildiği artık tepeden tırnağa Taehyung'a ait olmasıydı..
Annesinin minik kuzusu artık annesine ait değildi, Minik kuzu ruhsuz bir katile aitti artık..
Elleriyle bedenini sararken yaptığı aptallığı düşünüyordu, Bedeni burada Zihni bir başka yerdeyken Kapıdan içeri Sert bir şekilde giren adamı Fark edememişti, İçeri giren adam Küçük çocuğun ağzından kaçan laflara kulak misafiri olduğunda Yüzündeki korkunç sırıtışa engel olamadı..
Kundurasının Çıkardığı tok ses eşliğinde yürürken Çocuğun göz yaşlarını gördükçe yüzündeki sırıtma Daha'da Büyüyordu, Çocuğun yerdeki elinin Üstüne sert topuğun yardımıyla basarken Çocuktan gelen acı çığlıklar ile gülümsedi, Parmakları kırılan çocuğun Yüzüne Çaresizlik dolarken Diğer eliyle Taehyung'un bacağına vurarak elini kurtardı..
Elinde oluşan yamulmaya Gözlerini kocaman açarak bakarken bir yandanda elinin acısına ağlıyordu..
"Anneni görmek istermisin Bebeğim..?" Sorduğu soruya cevap olarak Kafasını kaldıran çocuğa baktı, Genç çocuk konuşmayı reddederek Kafasını olumlu anlamda Aşağı-Yukarı salladı..
"Benimle Sevişirsen.." diyerekten Hırıltıyla mırıldandı "Benimle Sevişirsen seni annene kavuşturacağım bebeğim.." Genç çocuk düşündü Yapacaktı Yıllardır özlem çektiği annesini görmek İçin Önüne gelen herkes ile sevişebilirdi bile..
"Evet, E-evet L-lütfen.." Taehyung aldığı cevap ile gülümsedi, Genç çocuğun kendisine uzattığı kollarından tutarak Soğuk zemine yatırmasıyla Yerin soğukluğunu belinde hisseden Çocuk İrkildi..
Boynunda gezinen dudaklar Onu inletirken, O ise Boynunu emen adamın Saçlarında ellerini gezdiriyor Ara sıra çekiştiriyordu..
Taehyung İkisinide çıplak bırakırken Jungkook'un beline kazıdığı kendi adının üstünden dili ile geçerek Kuru olan yarayı ıslatmıştı, Yaranın ıslatılmasıyla Ağzından büyük bir çığlık kopan Jungkook ellerini Taehyung'un omuzundan çekerek Ağzını kapatmıştı..
Taehyung jungkook'un üstünden kalkarak Dolabın üstündeki viskilere doğru yöneldi, Viskilerden birini açarak Kafasına dikerken kafasını iki yana salladı..
Jungkook'a dönerek "ayağa kalk" komutunu vererek ayağa kaldırırken dizlerinin üstünde durmasını söyledi, Jungkook Taehyung'un tüm emirlerini yerine getirirken, Taehyung Jungkook'un kafasını kaldırarak Elinde tuttuğu viskiyi Jungkook'un ağzına dökerken Yaptığı şeyden bir o kadar zevk alıyordu..
Jungkook ağzına dökülen Acı tat ile yüzünü buruştururken Taehyung Sert sesiyle "Yut" diyerekten olayı kesinleştirdi, Jungkook ağzındaki sıvıyı yutarken arkasından gelen Mide bulandırıcı tat ile Öğürdü..
Taehyung, Jungkook'un deliğinden akan sıvılarda göz gezdirirken Dudaklarını yaladı..
Parmağını Jungkook'u hiç hazırlamadan, İçine ittirirken Jungkook diz üstündeyken ellerini parkeye yaslayıp içinde ileri geri giden parmak ile birlikte kalçasını oynatırken Bir yandanda dudaklarını ısırıyordu..
İçinden çıkan parmak ile beraber doğrulacakken "Olduğun yerde kal" Komutuyla yerde öylece dururken kasılıp gevşeyen deliğini Taehyung'un odadan çıkmasıyla beraber parkeye sürterken bir diğer eli Deliğine gitti Deliğini Vıcık Vıcık sesler eşliğinde parmaklarken kendini biraz daha zorlayarak 4 parmağını içine almıştı..
Deliği azda olsa rahatlarken eli tekrar eski yerini aldı, Aynı pozisyonda aynı yerde Taehyung'u beklerken, Taehyung odaya girmişti, Jungkook çıplak Esmer göğüsleri izlerken Taehyung'un kalçasına tokat atmasıyla ağzından büyük bir çığlık kaçtı, Taehyung Jungkook'un arkasında yerini alırken Hâlendaha dar olan deliğe sert bir şekilde giriş yaptı..
Taehyung Jungkook'un içerisinde ileri geri hareketler ederken Kafasını Jungkook'un beline dayamıştı, Anlında toplaşan terler Jungkook'un belinden kayarak düşerken İkiside aklını tamamen kayıp etmiş gibiydi..
Taehyung Jungkook'un deliğine boşalırken hemen ardından Jungkook'a yere menilerini salmıştı..
Jungkook doğrularak Kafasını Taehyung'a çevirerek Konuştu,
"Anneme gidelim Taehyung lütfen.." Büzülen dudakları Dolan gözleri onun tatlılığına tatlılık katarken Taehyung Ayağa doğruldu,
"Hadi gidelim O zaman annene Jungkook.."Jungkook'u ayağa çeken Taehyung onun kolundan tutarak alt kata götürerek 4 Adet Kilidi olan kapıyı Açarak Jungkook'u içeriye davet etti, İçerisi buz Gibiydi karşıda bir adet sandalye Ve oturan başı Çöp poşeti ile örtülen Ölü Birisi, ve hemen yanında Büyük bir toprak Yığını..
"T-taehyung N-neden buradayız..?" Sorduğu mantıklı soruya cevap alamayacağını anladığında sadece sustu Jungkook..
"Git, Git Poşeti kaldır bakalım kim o.." Yüzündeki korkunç gülümseme ile öndeki kişiyi göstermiş Jungkook'un pıtı pıtı yürüyerek Poşeti kaldırmasını bekliyordu..
Ve evet tamda tahmin ettiği olmuştu Jungkook poşeti kaldırdığında karşısında gördüğü annesi ile Yere yığılmıştı..
Jungkook, Profesyonelce saklanan kadında göz gezdirdi Çürümemişti Gayet iyi durumdaydı..
"Anne.." diyebilmişti sadece, Kadının Bacağına kafasını koyarak ağlarken, Boş odada büyük bir acı çığlığı attı..
"Şimdi onu göm Jungkook, Derin toprağa serbest bırak onu.." Taehyung'un sözleri Jungkook'un yüreğini parçalarken sustu..
Evet yapacaktı..
Annesini derin toprağa kendisi verecekti..
__
Biraz sıkıntıliydo bu bölüm ama neyseki no problem yarı mental sağlık ile devam ediyoruz🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLVİVE // TK
Fanfiction[ARA VERİLDİ!..] "Şizofreni hastası olup herkese saldıran jeon jungkook sadece doktoru kim taehyung'a zarar vermemişti.." semetae!! ukekook!! "Şizofreni içerikler!!" #bangtan: 65