__
"Anne" Diyerek ağlıyordu genç çocuk kadının yanına ilerleyerek ölü kadının dizlerine kafasını koyarak ağlıyordu, Hayat onun için bitmişti yani şuanlık..
"Hadi Jungkook, Onu ait olduğu yere bırak.." Taehyung'un konuşması ile Jungkook kafasını yasladığı yerden kaldırdı, Yapacaktı yapıp bu boktan yerden kurtulacaktı..
Yerde sürüne sürüne Toprağı avuçları arasına alarak sıktı, Arkasından gelen derin sesle Göz bebekleri Far görmüş tavşan gibi büyümüştü,
"Tadına bak Jungkook, Ye onu.."Yiyecekti Jungkook, Avuçladığı toprağı ağzına sıkıştırırken, İsteyerek yapmadığı bir şey olduğu için öğürmemek için gayret gösteriyordu..
"Afferin benim oğluma.." Saçlarını karıştırarak Övdüğü çocuğun kırışmış yüz hatlarını izlerken bir o kadar keyif alıyordu..
Elleri ile geriye ittirerek toprağı açarken, Güzeller güzeli bu kadının sığabileceği şekilde ayarlıyordu her şeyi, Toprak yeterli kadar açılında ayaklandı genç çocuk, Annesine doğru ilerledi Annesinin bacaklarının altına ellerini yerleştirerek genç bayanı bacakları titreye titreye annesini kara toprağa yerleştirdi..
Ölü olmasına rağmen Hala güzel Bir yüze sahip olan genç bayan gülümseyerek ölmüştü, Çok sevdiği kocasının elinde gülümseyerek ölmüştü, Jungkook kadının üstünü siyah toprakla kamufle etmeden önce annesinin soğuk yanaklarına bir öpücük bıraktı..
Kadının üstünün iri toprak ile kapanmasına izin verirken, Gözlerinden boncuk boncuk akan yaşlara engel olamadı..
"Özür dilerim anne.." Annesinin üstünü kapatırken tekrar konuştu, "Çok çok çok özür dilerim anne.." artık tamamen kapalıydı kadının üstü..
"Annenin neden burada olduğunu sormayacak'misin.." diye sordu Taehyung, Jungkook kafasını sağ tarafa doğru çevirdi..
Taehyung'un yakasına yapışarak bağırmaya başladı normalde olsa asla böyle bir şey yapamaz bir kedi gibi kuyruğunu hava dikerdi..
"Dinle o zaman güzelim.."
15 temmuz xx
__
"Merhaba Bayan jeon.." Bayan kim tebessüm edermişcesine Yan komşusu bayan jeon'a selam verirken Bay jeon'da aynı nezaket ile gülümsedi..
"Yepyeni turta yapmıştım, Hamileliğinizi duyunca Tebrik için düşünebilirsiniz.." Kadın elindeki tepsi eşliğinde Bayan jeon'a uzattığı elmalı turtaları, Genç kadının eline tutuşturdu,
"Siz ve bebeğinize afiyet olsun.." Kadın bayan jeon'a saygı açısından eğilirken Bayan jeon'da aynı şekilde eğildi.."Nazikliğiniz için teşşekür ederim Bayan kim Afiyetle yiyeceğimizden emin olabilirsiniz.." Bayan kim arkasındaki oğlunu kucağına alarak bayan jeon'a görüşürüz diyerekten müstakil evine doğru ilerlemeye başlamıştı..
Günümüz..
"Her ne kadar inanmasanda annen bizim komşumuzdu Jungkook.." Garip gülümsemesi Jungkook'un içini titretirken Nefesi kesilmişti..
__
Biliyorum biliyorum bu fici çok aksattim ama mecburdum Bu bir kaç gün içinde akıla gelemez olaylar yaşadım ve hala yaşıyorum Sizleri seviyorummmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLVİVE // TK
Fanfiction[ARA VERİLDİ!..] "Şizofreni hastası olup herkese saldıran jeon jungkook sadece doktoru kim taehyung'a zarar vermemişti.." semetae!! ukekook!! "Şizofreni içerikler!!" #bangtan: 65