__
"Hayır, Hayır.." Kesilen nefesi, dönen başıyla elinde tuttuğu sivri cama bakıyor, Gözünden akan yaş ve Darmadağın olan psikolojisi ile baş başa duruyordu..
Tıklatılan kapı onun tüm dikkatini çekerken panik ve korku ile hırıltılı bir nefes verdi..
"Bebeğim, Bir kaç misafir geldi ses çıkarmak yok tamammı..?" Söylediği cümlelere gülerken kendince tekrar mırıldandı, "İstesende ses çıkaramassın zaten.."
Eline geçen büyük fırsatın şerefine küçücük banyoda sevinç çığlıkları atarken Aşağıya nasıl ineceğini düşünüyordu..
Kendini kilitledi banyodan kurtarıp Kilitli kapısına doğru koştu, Yumrukladığı kapısı aşağıya müthiş bir ses gönderirken aşağıdaki Her kimse onun dikkatini çektiğini düşünüyordu..
Uzun bir süre kapıyı yumrukladıktan sonra parmak boğumlarının acısı ile yere kapaklanmış ve kapıyı kulağını dayayarak izlemeye başlamıştı, "Bu ses nedir..?" İnce ses telli kadının aksine kalın sesli bir adamın konuşmasıyla İçinde daha fazla merak uyanmıştı..
Aşağıdan gelen boğuk seslerin çoğunu anlamasada Taehyung'un korumalara emir verdiğini anlamıştı, Üst kata doğru gelen Kaba ayak seslerinden Kuyruğuna basılmış bir kedi gibi tırsarken kapıdan uzaklaşmıştı..
Kapının anahtar yuvası dönerek açılırken içeriye Kim Taehyung'un en az kendi gibi kaba olan korumaları girerek genç çocuğun kollarından kavrayarak aşağı kata inmeye başlamışlardı, Son iki basamağa gelmeden ana korumalardan biri olan soung-jun çocuğun kulağına hiç bir şey yokmuş gibi davran ve yanlarına git diyerek mırıldanmış ve genç çocuğu merdivenlerden itmişti..
Sallanan adımlarıyla Salonun ortasında dururken kendi üstünde gezinen bakışları umursamayarak En güvenli hissetiği yere kadının yanına oturdu..
Kadın Taehyung'a dönüp "bu kim" bakışları atarken Taehyung konuşmaya başlamıştı..
"Size Bahs etmeyi unuttum bayan Linda, Jeon jungkook benim sevgilim.." Adamın ikiliye sırıtarak bakarken genç çocuk bundan epeyce rahatsız olmuşa benziyordu..
Adamla Taehyung konuşmaya dalarken Arada Taehyung'un bakışları genç çocuğa kayıyor ve gözleriyle hiç bir şey yapmamasını söylüyordu..
Genç çocuk elleriyle kadının koluna dokunurken kadının kafasını ona çevirerek bakmasına derin bir nefes vermişti..
"K-Kulağınıza bir ş-şey söyleyebilirmiyim...?" Oldukça tatlı bir şekilde konuşarak kadının ilgisini çekmişz Zeytin gözleri büyütmüştü..
Kadın kafasını eğerek çocuğun bir şey demesini beklerken Küçük çocuk dolan gözleri ile Konuştu..
"L-lütfen y-yardım edin.." kadın birşeyleri belli etmemeye çalışarak gülümserken Genç çocuğa dönerek teşekkür etmiş ve Telefonuyla ilgileniyormuş gibi yaparak polisin numarasını tuşlamaya başlamıştı..
"Hayatım, Ben Bir Lavaboya uğrayıp geliyorum.." kadın kocasına seslenerek konuşmuş ve ev sahibine lavabonun nerede olduğunu sormuştu, Kadın sorduğu sorunun cevabını alırken memnunca gülümsemiş ve üst kata doğru yol almaya başlamıştı..
"Bende mutfağa uğrayacağım bir şeyler içermisiniz..?" Taehyung'un sorduğu soruya adam Kahve isteyerek ricada bulunmuş ve gözler şimdi küçük çocuğa dönmüştü "Sevgilim sen bir şeyler içermisin..?" Sözde sevgilisinin sorduğu soruya başı ile hayır cevabını verirken Taehyung garipsermiş gibi kaşlarını kaldırmış ve Gitmişti..
Bir genç ve orta yaşlı birisi göz göze geldiğinde çocuk İlk defa insan görüyormuş gibi adamın yüzünü incelerken adamın onun vücudunu delip geçen bakışlarından rahatsız olmuşa benziyordu..
Korumaların hepsi yarım saat önce çıkmıştı, Ve bu yüzden adamı şikayet edebileceği birisi yoktu Taehyung her ne kadar mükemmel bir seçim olmasa bile ona güvenmekten başka şansı yoktu, Yandaki yastığı alarak kucağına yerleştirmiş ve onun vücuduna göre dev gibi kalan yastık tüm her yerini kapatmıştı..
Tahta Merdivenlerden gelen gıcırtı sesi ikilinin gözlerini oraya yönlendirirken Gördükleri şey ile ikisininde nutku tutulmuştu..
Taehyung ve kucağındaki Cansız yatan kadını ikilinin gözleri önünde yere fırlatarak onlara doğru yürümeye başlamıştı, Adamdan büyük bir çığlık koparken Taehyung Elinde tuttuğu sıcak metal ile adamın kafasına vurarak bilincini kayıp etmesini sağlarken genç çocuğun Gözleri korkuyla İrileşmişti..
Jungkook'un saçlarından tutarak Kadının olduğu yere fırlattı, Yanında yatan ölü bedenin sarı saçlarının rengi solmuştu, Cildi bembeyazdı..
Dizlerini dikleştirerek ileri geri sallanıyor taehyung'un adama Yaptıklarını izliyordu Adamın kafasını tutarak Televizyona yapıştırmış ve Televizyonun camının parçalanmasını sağlamıştı..
Adamı tutarak jungkook ve bayan Linda ikilisinin yanına firlatarak Genç çocuğa dönmüştü ve konuşmuştu "Kendi yaptığın cinayeti izle Jungkook.." gülerek konuşması Ve ettiği bir kaç kelime onun için kolaydı, Genç çocuğun beyninde yankılanan "kendi yaptığın cinayeti izle.." kelimesi onu delirtmeye merak salmış gibiydi..
Etrafa dökülen kanlar ona eskileri hatırlatırken Taehyung tekrar konuştu "Sendemi babana böyle yaptın.." Kahkahaları boş holde yankılanıyor genç çocuğun daha hızlı ileri geri sallanmasını sağlıyordu..
Ortadan ikiye böldüğü cesetleri Kafalarından tutarak Gece gibi simsiyah olan poşete yerleştirmişti..
"Bu işten sonrası Çocuklara yasak.." Gözünü kırparak konuşmuş ve poşetin sarıp sarmaladığı cesetleri tutarak dışarı çıkmış ve kapıyı genç çocuğun üstüne kilitlemişti..
Ayakları yerden kesilen genç çocuk yere düşerken elleri ile saçlarını çekistiriyordu..
"Herşey benim yüzümden.."
__
Özür dilerimm, İki bölüm atamadım ama 800 bölüm yazdımmm umarım seversiniz sizi her daim sevecek olan red🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLVİVE // TK
Fanfiction[ARA VERİLDİ!..] "Şizofreni hastası olup herkese saldıran jeon jungkook sadece doktoru kim taehyung'a zarar vermemişti.." semetae!! ukekook!! "Şizofreni içerikler!!" #bangtan: 65