OLVİVE 19

622 82 21
                                    

__

"Ah hayır.." İstirfa etmekten yorulmuş bir vaziyette Tuvalet taşlarına oturuyor Nefes alıp verdikçe inip kalkan karnını Avuçları Arasına kıstırıp sertçe sıkıyor daha fazla istifra edip Bu eziyeti sonsuza dek sonlandırmak istiyordu..

"Hassiktir.." bulandikça bulanan midesi onu tıkarken Anlına dökülen hacimli saçları görüşünü kısıtlıyordu Kafasını tuvalet duvarlarına sertçe vuruyordu..

Ama kustuğu için değil kaçamadığı için kafasını duvarlara vuruyordu..

Şafağa 2 saat kâlâ:

"Hep birlikle, Hep beraber Yaşayacağız bebeğim.." kollarından tutan adamların yanı sıra Önüne düşen perçemleri kulağının arkasına atan Taehyung yüzünden kafasını yana çevirerek ondan uzaklaşmayı denedi ama nafile kafasını çevirmesi ile beraber saçlarından sertçe kavranıp yere fırlatılmasıyla dizlerinin Yanması tam isabet olmuştu..

"D-dizlerim.." diye titredi genç oğlan Kar soğuğunda annesini kayıp eden ceylan gibiydi âdeta..

"BÜYÜKLERİNE SAYGISIZLIĞIN SONUCU NE OLUYORMUŞ GÜZELİM, CEVAP VER.." sertçe gürleyen ses genç çocuğun kafasını kıracak raddeye getirirken dudaklarının titremesi onu daha zorluyordu..

"sana cevap vermeni söylemiştim.." Kulağının hemen ardındaki ses kulağını huylandırırken, Kulağında hissettiği ıslak sıcaklık zeytin gözlerinin büyüdüğünü hissetirebiliyordu..

Kulağını yalayan büyüğü, Diğer elleriyle çocuğun ince belinden aşağıya kaymış genç çocuğun kıvrımlı kalçasından tutarak kucağına yerleştirmişti..

"Güzel bebeğim.."

Şimdi..

Düşünüyordu genç çocuk bu adamın nasıl bu kadar kurnaz olduğunu, İki Baldan tatlı kelimeyle karşısındaki kişiyi nasıl alt ettiğini..

Korkulacak adamdı kim Taehyung..

Ölmesine izin verilmiyordu, Odadan dışarı çıkmasına izin verilmiyordu..

"Ölmek senin en büyük kaderin çocuğum.." kulağına fısıldayan babasının sesiyle göz pınarlarından akan yaşlara engel olamadı..

Kulağına çınlayan ses tınısı sinir bozucu bir hâl almaya başlarken genç çocuk iki eliyle kulaklarını bir daha açmamak üzere sıkıca kapattı..

Sonlanmalıydı bu işkence sonsuza dek..

Emekleye emekleye tuvalete doğru yürüdü, Banyo tezgahına tutunarak doğruldu kendi kontrolü dışında oluyordu herşey Aynaya attığı sert yumruk Atmıştı Elleri buz keserken Ellerinden akan kanlar eşliğinde yerdeki camı aldı..

Avuçlarındaki camı boğazına doğru yaklaştırdı..

İşte şimdi kontrol ondaydı..

Sonsuza dek bitmişti herşey

Sonsuza dek..

__

Diğer bölüm sizleri baya bir şaşırtacağim umarım kizmassiniz bana iyi akşamlarr..


OLVİVE // TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin