OLVİVE 12

800 104 26
                                    

__

Elleri yatakta iki yana yayılmış, Uzun saçları beceriksizce anlına dökülmüş olan küçük çocuk siyah zeytin gözlerini yavaşca aralamıştı, Midesinin fena bulanıyor olması onda kusma isteği bırakırken çıplak ayaklarını yataktan indirip parkeye bastı..

Odasında bulunan üç kameranın kırmızı ışığı siyah odayı az da olsa renklendirmeyi başarabiliyordu..

Tek Eli karnında iken diğer eliyle saçlarını karıştırarak şekil vermişti küçük çocuk, Ayağa kalkmaya yeltendiği anda kafasına yediği sancılı ağrı onu yatağa tekrar yatırırken ayaklarındaki uyuşma tüm vücudunu ele geçirmeye başlamıştı bile..

Yatakta sağa-sola dönerken yumruk yaptığı ellerini yatağa sertçe vuruyor ve ses çıkarmasını sağlıyordu, Ağzında olan acı tat yüzünden yutkunurken aşağıda olan birisinin dikkatini çektiğini umuyordu küçük çocuk..

Zaman su gibi akıp geçerken küçük çocuk bunun farkında bile değildi tek istediği sıcak bir yuvaydı onun soğuk ve kirli bir oda değil..

İstifra etmek istiyordu ama odada herhangi bir tuvalet bulunmuyordu, Çocuğa yemekte vermedikleri için bunu pek umursamamıştı bile, Kendini daha mayışmış hissetmesi normal değildi..

"Jeon jungkook..?" İsmini duyması ile kafasını kaldırmış daha önce görmediği bu adama merakla bakmaya başlamıştı, Adam ona yaklaşmaya çalıştığında uzandığı yataktan panikle kalkmış ver geriye gitmeye başlamıştı, Avuçlarıyla tuttuğu yorganı sertçe sıkarken adam büyümüş gözleriyle çocuğa bakarken ellerini teslim oluyormuşcasına kaldırmış ve konuşmuştu...

"Tamam sakin ol, Sana zarar vermeyeceğim..." Diye mırıldanmıştı küçük çocuk bu laflar ile pek emin olamasada yatakta geriye gitmeyi durdurmuş ve olduğu yerde kalakalmıştı, Adam sakin adımlar ile çocuğa yaklaşarak yatağa oturmuş ve sorular sormaya başlamıştı..

"Jeon jungkook, benim adım yeo yeonghoon.." çocuğa karşı konuşarak tepkilerini ölçüyor ve defterine not ediyordu..

"Jungkook, Sana bir kaç soru soracağım ama dürüst olmanı istiyorum.." çocuğa karşı yöneltiği soruya cevap olarak evet cevabını aldığında derin bir nefes vermişti doktor..

"Son yirmi dört saatir midemde bulanma veya kusma hissi meydana gelmişmiydi..?" Küçük çocuk düşünüyordu bu adama güvenmelimiydi yoksa yalan söyleyip bu işten kaytarmalımıydı..?

"E-evet midem bulanıyor.." İri zeytin gözlerini kırpıştırarak cevap vermiş doktorun ilgisini çekmeyi başarabilmişti..

Doktor belgesine not tutarken çocuğun ellerinin titremesinide göz önünde bulunduruyor ve analiz yapıyordu..

Karnı düne göre şişik olan çocuk karnına giren ağır sancıyla doğrulduğu yatakta inleyerek geri yatmıştı..

Doktor apar topar bir şekilde eşyalarını topluyor ve kapıya doğru koşuyor olması küçük çocuğun içinde merak hissi uyandırıyordu..

Acaba asıl canavar o muydu..?

__

OLVİVE // TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin