OLVİVE 15

725 89 40
                                    

__

Kuşların rahatsız edici sesleri küçük odayı doldururken elindeki Kağıt parçasıyla uğraşıyordu genç çocuk..

Günlerdir odasından çıkılmasına izin verilmiyor, Yemek ve su ihtiyaçları karşılanmıyor sadece bekletiliyordu..

Ölene dek bekliyordu..

Elleri saçlarında yatakta doğrulmuş bir şekilde ileri geri sallanıyordu, İyice şişen karnı ona zorluk yaşatırken Kusma hissi çocuğun her an yanındaydı..

Kapı ardından gelen patırdı sesleri kafasını merakla kapıya çevirmesini sağlarken Odaya giren Kim Taehyung genç çocuğun tüm moralini bozmuştu..

Üstü başı kanlı bir şekilde odaya giren kim taehyung genç çocuğun göz bebeklerinin büyütürken yatakta kelebek pozisyonu almış merakla büyüğüne ne olduğunu düşünüyordu..

"Merak etme, Kendi kanım değil.." gülerek konuştuğu cümlesine küçük çocuk hayretler içerisinde bakarken ona doğru yaklaşan büyüğünü izliyordu..

Yatağa oturan büyüğü eğilerek genç çocuğun baldırlarına kafasını yaslayarak yattığında genç çocuğu bir kez daha şoka uğratmıştı..

"Güzel.." sert bir nefes alarak başladı, "Güzel bebeklerim benim.."

"Sizler için herşeyi göze alabilirim.."

"İkiniz için herşeyi yapabilirim.."

"Hayatımsınız.."

Tek bir nefeste dile getirdiği cümleler genç çocuğun kalbini ağzına getirirken Titrek bir nefes aldı..

Taehyung uzandığı baldırlardan kalkarak çocuğun anlına dudaklarını bastırdı..

"Benden nefret ediyor olabilirsin.."

"Ama hep benim olacaksın.."

Söylediği cümleler küçük çocuğun içinde burukluk yaşatırken büyüğünün odadan dışarı çıkışını izliyordu..

"Hep senin olacağım.."

__

OLVİVE // TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin