Baştan konuşmak istedim bu bölüm baya bir uzun hayde o zaman başlayalım..
‼️‼️ Şiddet ve Taciz‼️‼️
__
"Sevdiğiniz sanki birbirinizi.." Eğilerek siyah beyaz tüylü köpeği okşayarak konuşmuş, Yüzünden akan kanların köpeğe düşmesine izin vermişti..
Köpek tüylerine düşen kanı yalarken Tadı oldukça lezzetli bir mama yiyormuş gibiydi,
"T-Taehyung..?" Yavaşca mırıldanarak konuşmuş Karşısındaki kişinin tepki vererek konuşmasını bekliyordu.."Söyle Jungkook.." Jungkook'un aksine oldukça kalın ve gaddar çıkan sesi Küçüğün şakaklarını titretmişti, "B-bu evden gidelim.." Taehyung'un kaşları kaldırarak ona bakmış ve Kafasını iki yana haraket ettirerek cevabını belli etmişti..
"L-lütfen Taehyung Y-yalvarırım Ölüyorum B-bu duvarlar a-arasında.." Hıçkırıkları konuşmasını ara ara bölerken Kekelemeden konuşamıyordu..
"Tüm herşeyim Burada Jungkook Olmaz.." Zaten odadan çıkmasına izin verilmiyordu Nemli ve rutubetli duvarlar Küçüğün boğazını sıkıyormuş gibiydi, Taehyung gözlerini kapıda gezdirdi Tek boynuzlu at anahtarı gördüğünde Taehyung'un gözlerinden ateş çıkacakmış gibiydi..
Köpeğin yumuşak tüylerinden ayrılıp Kapıya doğru koşmuştu Anahtarı yuvasından çıkararak İncelemiş ve kafasını yavaş ve ürpertici bir şekilde küçüğe çevirmişti..
Çimenlerin üstünde geriye geriye giderken üstüne doğru gelen Taehyung'tan kaçmaya çalışıyordu, Elleri ile sert toprağa tutunup Ayağa kalkmaya çalışırken Saçlarından gelen sert baskıyla Büyük bir gürültüyle inlemişti, Yerde sürükleniyor Toprağın izi üzerinde Çıkıyordu..
"Hayır, Hayır Taehyung yalvarırım bırak beni lütfen.." Sesi çıkmıyordu ağlamaktan, Nefesi kesiliyor Saçını tutan ellere engel olmak için çabalıyordu Ama nafile Uğraştıkça kafasında çoğalan baskı Saç diplerini yakıyordu..
Dört kat çıkmıştılar ama Hâlâ Taehyung çocuğu bırakma gibi bir niyeti yoktu Koridorun en sonundaki odaya geldiklerinde Taehyung Tek boynuzlu at figürüne sahip olan anahtar ile Diğerlerinin aksine Kıpkırmızı olan kapıyı araladı..
İçeride Çeşitli Kesici âlet bulunan bir çerçeve küçüğün Nefesini hızlandırırken Taehyung Saçlarından tuttuğu jungkook'u Odanın ortasına fırlatırken Jungkook'tan fırlayan çığlığa kendi kendine somurtmadan duramadı..
"L-lütfen Taehyung N-Nolur yapma bunu b-bana.." Küçüğün çığlıklarını dinlemedi bile Jungkook'un üzerine eğilip Üstündeki toz toprak olmuş olan kıyafetleri yırtmaya başladı..
"HAYIR HAYIR YAPMA NOLURSUN YAPMA.." Çıplak kalmış olan bedenini örterken tek dilediği şey Kendisine ve vücuduna hiç bir sey olmasını istemesiydi..
Taehyung çocuğun üzerinden kalkarak Bıçaklarına doğru ilerledi, Cebinden çıkardığı Çakmak ile Bıçağı ısıtırken genç çocuğun çığlıklarına kulak asmıyordu, Bıçağın yeterince sıcak olduğuna kanaat getirince Jungkook'a doğru yürüdü..
Geriye doğru kaçmak için yerde sürünerek üstüne gelen adamdan kaçmaya çalışıyor Yanaklarından süzülen göz yaşlarına hakim olmak için uğraşıyordu..
Her ne yaparsa yapsın zarar görecekti ve bunu en iyi kendisi biliyordu, Ölecekti bu adamın ellerinde can verecekti..
Taehyung Genç çocuğun bacaklarından tutarak kendisine doğru çekerek Üst ve alt vücudunun çıplak kalmasını sağlamıştı, Jungkook'un ellerini üsten tutarak tamamen savunmasız, Annesini kayıp etmiş yavru bir kedi gibi Mahçup bırakmıştı..
Jungkook'un bacaklarının üstüne oturarak bıçağı kasıklarının üstünde gezdirerek Çığlıklar attırıyor, Canının sonuna kadar yanmasını sağlıyordu..
Bıçağı göğüslerine getirirken, Göğüslerinden başlayarak Düz çizgi halinde yaralar açarken Çocuğun göğüslerinden birinin Ucuna sıcak nefesini üflerken gelen inleme seslerinden oldukça memnundu..
Çocuğun vücudundan akan kanları teker teker yalıyor diliyle yaraları daha fazla ıslatıyordu..
Jungkook'un ellerini bırakarak üstünden kalkmış ve hemen Yanında olan Masadan bir jilet almıştı, Jungkook'un bel boşluğuna kendi ismini Kazıyarak Yaralar oluşmasına sebep olurken Kendine ait olan Bir bedenin vücudunda kendi isminin yazmasında her hangi bir sakınca bulmuyordu..
Kesilen çığlıklar ile beraber Yüzünü kaldırarak acıdan bayılmış olan Jungkook'a göz gezdirdi, Tapılası Boynunda göz gezdirdi Jungkook'un boynunu bir vampir edasıyla emerken Bayılmış olması onun işini kolaylaştırıyordu, Tek eli Küçüğünün bacaklarının altına yerleştirirken işine devam ediyordu..
Gencin üstüne yerleşirken Kollarını üstten tutarak Kasıklarına inmişti, Jungkook'un deliğine üflerken Baygın olmasına rağmen Ufakta olsa inleyen Jungkook'a kaydı gözleri,
gencin deliğini emerek Morarmasını sağlıyor Yaptığı şeyden zevk duyuyordu..Genişlettiği deliğe dil darbeleri atarken Yeni yeni ayılmaya başlamış olan Jungkook'un mırıldanmalarına kulak açtı, Jungkook ona engel olmaması için erkenden içine Büyük bir sertlikle girmiş ve Gözleri yarı açık yarı kapalı olan çocuktan Bir inleme kazanmıştı..
İçine giren büyük sertliğin acısıyla gözleri far görmüş bir tavşan gibi açılırken İçinde sertçe gelip giden darbelere engel olmak için çabalamıyordu bile, O kim Taehyung'tu Ne isterse Olurdu..
Kafası yana düşmüş öylece duvarı inceliyordu, Boynuna asılan dudaklara bile engel olamıyordu..
İçinde hâlâ ileri geri yapan Taehyung'un Penisinin Değdiği yer ile İkisininde Dudaklarından kaçan İnlemelerle Taehyung Küçük bezeyi Dürtmeye devam etti, Çok geçmeden Boşalmasıyla İçinde hissetiği sıcak dolulukla İnledi, İstememişti böyle olmasını Oda sevdiği biriyle olmak istiyordu..
Kulağına Değen sıcak nefes ile Midesinin tepindiğini hissetti,
"Neden bu kadar uğraşmışımki.." hırıltıyla başladı cümlesine
"Bir kaç haraket ile seni kendime Bağlayabilecekken Neden bu kadar uğraşmışım.."Kalçasını oynatarak içindeki penisin dışarı firar etmesini sağlarken İçinde kalan boşluk hissi ile gözleri tekrardan doldu, Bu sefer Bir penis yerine Göz yaşları firar ederken Kuru ve çatlamış dudaklarını aralayarak konuştu..
"Bunu bil kim.." oda aynı Taehyung gibi konuştu "Beni asla elde edemeyeceksin.."
__
Ya siz varya siz ne sevmeyi bilirsiniz ne sevilmeyi bilirsiniz yazıklar olsun😪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLVİVE // TK
Fanfiction[ARA VERİLDİ!..] "Şizofreni hastası olup herkese saldıran jeon jungkook sadece doktoru kim taehyung'a zarar vermemişti.." semetae!! ukekook!! "Şizofreni içerikler!!" #bangtan: 65