OLVİVE 28

364 44 31
                                    

__

"Annen bizim için önemliydi Jungkook.." Taehyung Genç çocuğun kulağına sıcak nefesini üfleyerek konuştuğunda Jungkook ellerini yasladığı soğuk betondan ayırdı, Tombul elleri Taehyung'un omuzlarına koydu..

Çatlamış ve oldukça Kuru olan dudaklarını aralayarak konuşmaya çalışıyormuş gibi bir hâli vardı, Taehyung Kafasını olumlu anlamda sallıyor ve Jungkook'un konuşması için ona tezahürat yapıyordu..

Jungkook tek elini Taehyung'tan çekerek karnına koyduğunda Ufak ufak inledi, Karnı ağrıdığı her halinden belliydi Taehyung Jungkook'u Rahat ve konforlu kucağına yerleştirdiğinde Kafasını Taehyung'un göğüs üstüne yerleştirmişti..

Odadan çıkarken Taehyung Şarkı mırıldana mırıldana ilerliyordu..

Floating on my lowkey vibe
Floating on my lowkey vibe, vibe, vibe
I don't need that late night high
I'm floating on my
Vibe, vibe, vibe, vibe
Vibe,

Jungkook, Yarım yarım şarkıyı dinleyerek eşlik etmeye başladığında ikisinin sesi boş holde yankılanıyordu, İki ses tınısının Mükemmel sonucu Evin içinde dolaşan Yeontan'ın bile ilgisini çekerek ikilinin peşinden sürüklemişti..

Bulletproof passengers
On the road to sex, drugs, etcetera
Get out the dark and into the light-ight-ight
Everywhere I go, I know that I don't

Mutfağa geldiklerinde Jungkook'u sandalyeye oturtarak içeriye giden Taehyung, Elinde Dört kişilik büyük boy bir Doğum günü pastası ile geri döndüğünde Jungkook hiç tepki bile veremedi Sadece mumun üstünde olan 21 tane mumda göz gezdirdi evet yeni yaşına girmişti Ama tek sorun yeni yaşı ona mutluluğu getirmeyecekti..

Taehyung pastayı jungkook'un Önüne koyarak karşısına oturdu
"Üfle güzel bebeğim, Ama ondan önce dilek tut.." Taehyung konuştuğunda Jungkook gözlerini kapatarak Dileğini dileyerek Mumu üfledi..

"Ne diledin, Güzel bebeğim..?" Diye sordu Taehyung, Jungkook kafasını iki yana sallayarak söylemek istemediğini belirtmişti, "Peki, bebeğim.." diye konuştu Taehyung zorlamayacaktı onu..

Jungkook, kendisini konuşmaya zorlayarak konuştu, "T-taehyung.." nefes nefese konuşmaya çalışarak tekrardan ağzını araladı
"Doğum g-günüm için bana h-hediye verecekmisin.." korku dolu sözleri, İri zeytin gözleriyle Taehyung'a sormuştu, Taehyung ellerini masada birleştirirken Ağzını aralayarak tekrardan konuştu, "Benim istediğim her şeyi yaparsan istediğini yaparım güzelim.."

Jungkook kafasını olumlu anlamda sallayarak Tekrardan iri dudaklarını araladı,
"İstediğin her şeyi yaparsam.." Sözünü yarıda kesecek şekilde büyük bir nefes alarak tekrardan konuştu "İstediğin her şeyi yaparsam beni öldürürmüsün.."

Haklıydı genç çocuk bunu istemekte daha gençliğinin baharında hayatı mahv olmuştu, Taehyung Duyduğu şeyi hiç duymamış gibiydi Gençliğinden beri bir çok kişinin ölümüne sebep olmuştu ve bunun için pişman değildi tanrının yapamadığı görevi Taehyung üstlenmişti, Jungkook Taehyung için kolay lokmaydı

"Ne olursa olsun her zaman arkandayım güzel bebeğim.."

__

Cocuklarim(okurlarım) psikolojisini bozduktan sonra nasıl hissediyorum😎

OLVİVE // TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin