Kendimi bu bölümü yazmak için çok zorladım sizleride çok beklettim özür dilerimm
‼️ Kan ve kopan uzuvlar‼️
__Ağzından çıkan sözlere, Yaptığı hareketlere engel olamıyordu Yıllar sonra Cinayet işlemişti ve bunu kendine yediremiyordu..
Yardıma muhtaçtı, Taehyung'un yardımına muhtaçtı Elinde tuttuğu yaka kartını Ölü bedenin üstüne atarak ellerini boğazına sardı Nefes alamıyordu, Boğazında oluşan ince iğneler canını yakarken Gözünden damlayan tuzlu damlalara engel olmaya çalışıyordu..
Taehyung, İnce kundurasının Parkede çıkardığı tok sesle beraber, Jungkook Boğazında oluşan yumrudan dolayı kapattığı gözlerini açtı, Taehyung karısındaydı Uzun boyu sayesinde Aşağıdan baktığı jungkook'a Ufaktan tebbesüm edermişcesine Gülümsüyordu..
"Her zaman yanında olacağım demiştim güzelim.." Evet Taehyung sözünü tutmuştu, O her zaman Jungkook'un yanındaydı, Kavradığı ince beli sahiplenircesine hırlarken Yüzünü Jungkook'un boynuna gömdü, Jungkook alışmıştı bu ani ataklara..
Bir kaç dakikalığına aynı pozisyonda durdular, Jungkook uzun zamandır yapması gereken şeyi yapmıştı, Yükseldiği parmak uçları sayesinde Taehyung'un tapılası derecede güzel ve yumuşak dudakların üstüne kendi dudaklarını örttü, İki dudağın mükemmel uyumu İkiliyi şok ederken Sanki yıllardır birbirlerine kavuşmaya çalışır gibilerdi..
Hafif başlayan bu öpücük zamanla Şehvetli bir Öpüşmeye dönmüş İkili birbirlerinin dudaklarını sömürürcesine öpüşmeye başlamışlardı..
Jungkook'un belindeki el sıkılaşırken, Ağzından kaçan ufak bir inlemeyle nefes alamadığını Taehyung'a söylemişti, İkili sonunda kendisini mıknatıs gibi çeken dudaklardan Ayrılmış İçlerime derin bir nefes çekmişti..
Arkalarından gelen ses ile İkiside oraya dönünce, Doktorun Gözlerinin yarı açık bir vaziyette Nefes almaya muhtaç şekilde gördüklerinde İkiside kıkır kıkır gülmeye başlamıştı bile, Doktorun gözlerinden akan yaş tomurcukları Yerleri ıslatırken, Taehyung göz devirdi Bir insan ölürken bile neden bu kadar temizlik işi çıkarırdıki..?
Taehyung, Sarıldığı belden ayrılarak Doktorun kafasını ayağıyla ezerek, Doktorun kafasının patlamasını sağlamıştı, Baskıdan dolayı Dışarı fırlayan gözler miğde bulandırıcı Bir görüntü oluşturmuştu..
"Gidip şu yağ yığınını Yok edelim.." Taehyung'un manipüle edici ses tonuyla beraber Jungkook Kafasını hızlı hızlı "Tamam" anlamında sallayarak Ana kapıya doğru yürümüştü, Taehyung'un sırtladığı doktorla beraber Ana Bahçeye giriş yapmıştılar bile..
Ormana açılan kapıdan çıkıp, Boş ormanda Sadece yürüyordular, Ne kadar yürüdüklerini kendileride bilmiyordu ama Sonunda, Dallarında insan vücudu ve uzuvları olan Bir ağaca geldiklerinde Jungkook'un bacakları kendini taşıyamamıştı, Yere düşmesiyle beraber Bacağına damlayan kan damlasını izlerken Taehyung'un Bir merdiven eşliğinde Adamı Ağacın dallarına Takmıştı..
Jungkook bir kaç saniyeliğine düşünmüştü, Hızlıca ayağa kalkıp Taehyung'un bulunduğu merdiveni iterek Taehyung'un uzun ağaçta kalmasını sağlamıştı, Koşarak uzaklaştığı bölgeye kafasını çevirerek tekrardan baktı Taehyung Hâlendaha ağaçtaydı Ve ona soğuk bakışlar atıyordu, Ama Jungkook bunu umursamadı Koşarak Bulmaya çalıştığı otoyola rastladığında Büyük bir gülümseme saçmıştı..
Kulağının dibinde olan Ağır ses ile beraber Olduğu yerde kitlenmişti..
"Ya senin bedenini hangi ağaca asmamı istersin bebeğim..?
__
İlk defa yazdığım bir fic psikolojimi mahv etti galiba..
Ama olsun no problem Sizleri seviyorum bir dahaki bölümde görüşmek uzereee💖
Bölümler artık daha uzun olacak bu aradaa çoğu bölüm kısa ve bunu bilerek yapmıştım Asıl şimdi Olvive'ye başlıyorsunuz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLVİVE // TK
Fanfiction[ARA VERİLDİ!..] "Şizofreni hastası olup herkese saldıran jeon jungkook sadece doktoru kim taehyung'a zarar vermemişti.." semetae!! ukekook!! "Şizofreni içerikler!!" #bangtan: 65