Nasıl olurda bana bunu yapar..
Nasıl yapar bunu bana..
İçinden geçirdiği cümleler ile baş başaydı tekrardan küçük olan, Depodan çıktıktan sonra gözleri bağlanarak geniş bir odaya getirilmiş ve beklemesi söylenmişti..
Saatler geçmişti ama kimse gelip gitmemişti aşağıdan herhangi bir ses yoktu bu küçük çocuğu meraka sürüklerken aşağıya inip bakma isteğini bastırmak için çaba sarf ediyordu..
Tüm herşeyi düşünürken odaya baskın yapıyormuşcasına giren altı doktor ile neye uğradığını şaşırmıştı, Doktorların arkasından gelen kim Taehyung ona acınası bir bakış atmış ve doktorlara "Başlayın" diyerek emir vermişti..
İki doktor küçük çocuğun kollarını tutarak kollarını haraket ettirmesini engellerken diğer iki doktor ise çocuğun bacaklarını tutuyordu, Avazı çıkarmışcasına bağıran çocuk yanağına vurulan tokat ile dahada korkmuş ve susmuştu..
Yatakta daha küçüleceği varmışcasına küçülmüş ve ne yapacaklarını bekliyordu doktorun elindeki şırıngayı gördüğü anda nefesi kesilmiş ve yatakta çırpınmaya başlamıştı, Doktorlara zorluk çıkartmaya devam ederken Kim Taehyung elleri ile doktorlara çekilmesini söylemiş küçük çocuğa doğru eğilerek onu kucağına sarmış ve yatağa oturmuştu..
Doktorlara eliyle şırıngayı vermesini işaret etmiş ve şırınganın içindeki pembe sıvıyı çocuğun vücuduna enfekte etmişti, Küçük çocuk gözlerinin kaydığını hissederken kafası büyüğünün omzuna düşmüştü..
"Çıkın dışarı.." diyerek bağırmış ve altı doktoruda evden kovmuştu, Kucağındaki çocuk ile beraber yatağa yatarken elleri ile çocuğun belini okşuyor saçlarına minik öpücükler hediye ediyordu..
Kaba elleriyle minik beli kavrıyor ve okşuyordu, çocuğun yüzünde gezdirdi gözlerini, kusursuzdu Jungkook tam anlamıyla kusursuzdu, ince olup ayrı bir zevk veren dudaklara, Büyük zeytin gözlere, Uzun kahverengi saçlarının her bir teline tapabilecek kadar bağımlıydı jungkook'a..
Çocuğun anlına bir öpücük armağan edip doğrulmuştu yerinden, Kucağındaki çocuğu yatağa bırakarak kulağına fısıldamıştı..
"Herşey.." diyerek başladı cümlesine "Herşey benim olman için bebeğim.."
__
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLVİVE // TK
Fanfiction[ARA VERİLDİ!..] "Şizofreni hastası olup herkese saldıran jeon jungkook sadece doktoru kim taehyung'a zarar vermemişti.." semetae!! ukekook!! "Şizofreni içerikler!!" #bangtan: 65