__
Özür dileye dileye, İçli içli ağlayan büyüğünde göz gezirdi Ne demekti bu, "Onun adına özür dilerim.." demek neyin nesiydi, Kendisi bir canavardı Korkutucu ürpertici bir canavar..
Sinirle atan kalbi, Öksürmekten tahriş olmuş boğazı ile Yerdeki toprağa tırnaklarını geçirerek ayağa dikilmiş Kim Taehyung'ta göz gezdirmişti, Sinirle çığlık atası geldi Saatlerce ağlamak istedi Ama hiç birini yapamadı, Şimdi anlıyordu her şeyi, Asıl hasta kendisi değildi etrafındakilerdi..
Arkasını döndü, Yavaş seyrek adımlarla Yürüdü arkadan gelen çığlık seslerine kulak asmamaya çalıştı, Şimdi sıra ondaydı..
Yürürken arkadan ona seslenen ses ile duraksadı Ufak ve tiz bir mırıltıydı bu Ama Jungkook duyabilmişti, "Gitme" diyordu Taehyung "Gitme, Benimle kal.." Diyerekten mırıldandı tekrar..
Jungkook Taehyung'un kendisine yaptığı her şeyi Bir anlığına unutmuştu, Arkasına dönerek Taehyung'un darmadağın olan yüzüne baktı, Ölüyordu, Taehyung jungkook'un avuçlarında ölüyordu..
İleri giden adımları şimdi ise geriye doğru geliyordu, Yerde oturan Taehyung'un kollarının arasında kıvrılırken ondan başka kimsesi olmadığı aklına geldi..
Taehyung onun kaderiydi, Taehyung Jungkook'un hayatıydı, Derin derin nefesler alıp veriyor Taehyung'un ağır Erkeksi kokusunu içine çekiyordu..
"Benimsin sen, Sadece benim.."
Jungkook'un kulağına üfleyerek söylediği şeyden sonra gözlerini çocuğun Konuşmak için aralanan dudaklarında gezdirdi.."Sadece.." Hırıltıyla mırıldandı "sadece, seninim.." diyerekten cümlesini tamamladı..
Taehyung tatmin olmuşcasına gülümserken, Jungkook'un uyumak için can atan gözleri yavaş yavaş kapanırken Taehyung'tan gelen gülme sesleri ile gözleri açıldı..
"Bebeğim benim Artık tamamen bana aitsin.." Gülerek konuşarak Jungkook'un kulaklarını kanatacakmış gibiydi, Gözleri yavaş yavaş tekrardan kapandı..
"Uyu, Uyuki yarın enerjik ol bebeğim.."
__
Kısa ama olsun Kendimi yeni yeni toparladım ve hastaneden kurtuldum✊🏻
Çok içime sinmedi her zamanki gibi ve sizlere Bir sorum olacak
+ Sizce Taehyung "Bebeğim benim Artık tamamen bana aitsin.." Sözünde neyi vurguladı Veya neden böyle bir şey dedi??
+ Jungkook Taehyung'un kendisine yaptığı şeyleri unutarak Taehyung'un yanına gitmesi bir hatamiydi yoksa olması gerekenmiydi yorumlari alalimm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLVİVE // TK
Fanfiction[ARA VERİLDİ!..] "Şizofreni hastası olup herkese saldıran jeon jungkook sadece doktoru kim taehyung'a zarar vermemişti.." semetae!! ukekook!! "Şizofreni içerikler!!" #bangtan: 65