Büyüğünün kucağında otururken sadece düşünüyordu hayatının çoğu zamanı düşünerek geçmişti zaten..
Büyüğünün ne yaptığını görmek adına başını yasladığı göğüsden kaldırdı, Kafasını kaldırdığı anda Taehyung ile göz göze gelmeyi beklemiyordu küçük çocuk, Taehyung kendinden küçük olan çocuğun gözlerini deliyor aynı zamanda çocuğun belindeki ellerini daha sıkılaştırıyordu..
Jungkook korkmuş bir edayla büyüğünün gözleri içine bakıyor zeytin gözlerini kırpıştırarak Taehyung'un tapılası yüzünü süzüyordu, İri siyah gözlerinde kendi gözlerini gezdirirken gözünün altındaki ben çocuğun dikkatinin dağıtmaya yetmişti..
Kaşlarını çatmış büyüğünün gözünün altındaki beni incelerken "o" kişi olmaması için tanrıya dua etmeye başlamıştı..
28 haziran 2013
Katliamdan yarım saat sonra.
Jungkook üç cansız bedeni siyah çöp torbasına yerleştirerek evin arka kapısındaki ormana doğru ilerlemeye başlamıştı..
Önce babasını..
Daha sonra geriye kalan iki fahişeyi..
Ormanın derinliklerinde açtığı çukura hayata kendisi sayesinde veda eden üç kişiyi yerleştirmişti..
Jungkook babasının penisini çukura serpiştirirken gülüyor ve sonsuza kadar bunun mutluluğunu yaşamasını diliyordu..
Onu izleyen kişi hariç..
Jungkook elindeki kürek ile 3 cansız bedenin üstünü kara toprakla kapatıyor, Ağzındaki sıgaranın külünü dökmeyi ihmal etmiyordu, Kürek sert toprağa saplandığında jungkook sinirle tısladı..
"Cidden'mi babamın ruhu öldükten sonra bile peşimi bırakmıyor.." gülerek konuştu kendi kendine, 2 saat geçmişti ve babasını ve diğer fahişeleri kara toprağa teslim etmiş, şimdi ise babasının mezarının üstünde oturuyor ve sıgarasını içmeye devam ediyordu..
Gözlerini ormanda gezdirdi, çocuğun düşüncelerine göre orada ondan başka kimse yoktu ama sarı saçlı ve aynı kendisi gibi sıgara içen, Gözünün altında ben olan genci gördüğünde tüm düşünceleri suya hızlı bir şekilde düşmüştü..
Günümüz.
"S-sen, s-sen osun.." Taehyung'un kucağında hızla debelenirken korkudan gözlerinin büyüyüp küçüldüğünü hissedebiliyordu..
"Evet jungkook ben senin cehenneminim.."
__
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLVİVE // TK
Fiksi Penggemar[ARA VERİLDİ!..] "Şizofreni hastası olup herkese saldıran jeon jungkook sadece doktoru kim taehyung'a zarar vermemişti.." semetae!! ukekook!! "Şizofreni içerikler!!" #bangtan: 65