11- Kaçtım

3.7K 399 263
                                    

Bir hafta sonra

Jimin
Hyung

Yardımına ihtiyacım var 01.17

Jungkook
Noldu 01.23

Jimin
Beni gelip alabilir misin?

Jungkook
Sen evde değil misin?

Jimin
Kaçtım

Jungkook
Naptın naptın

Jimin
Babam arkadaşlarımla çıkmama izin vermedi

Bende kaçtım

Jungkook
Lan manyak mısın sen

Nereye kaçtın

Kiminle kaçtın

Nerdesin

Jimin
Ya bara gideceklerdi

Çok istedim bende gelmeyi

Bizimkiler uyuduğunda kaçtım geldim

Ama hiç sevmedim ortamı

Eve dönmek istiyorum ama nasıl döneceğim bilmiyorum

Taksi de bulamıyorum

Senden başka yardım isteyecek kimsem yok

Jungkook
Arkadaşların?

Jimin
Sarhoş onlarda

Hem eğlencelerini bozmak istemedim

Jungkook
Konum at

Sakince bekle beni geleceğim ben

Jimin
*konum*

Teşekkür ederim

*görüldü*

.

Jimin soğuk havada beklerken montuna daha çok sarıldı ve mekanın dışında oradan oraya yürümeye devam etti dakikalarca.

Jungkook'a mesaj atmasının üstünden on dakika geçmişti. Eve yakın olmadığı için gelmesi uzun sürüyordu muhtemelen.

Mekanın içinden gelen müzik sesi kulağını doldurmaya devam ederken etrafına bakınıp yüzünü buruşturdu Jimin. Evden çıktığı ilk an pişman olmuştu aslında ama geri dönme şansı olmadığı için gelmişti buraya.

Jungkook'a da mesaj atmak istemese bile ondan başka kimseye yazamayacağı için mecbur kalmıştı. Yoksa onunla son konuşması hala aklındaydı.

Sıkıntıyla oflayıp gezinmeye devam ederken duyduğu araba sesiyle beraber arkasını dönüp sokağın başındaki arabaya hevesle baktı. Her geçen arabaya Jungkook'un arabasıdır diye hevesle bakıyordu on dakikadır.

Şükür ki bu defa hevesi boşa çıkmamıştı.

Araba saniyeler sonra önünde durdu ve Jungkook hızlıca kapıyı açarak aşağı indi.

Jimin ona düz bir ifadeyle bakarken karşısına geçen uzun beden yüzünden kafasını kaldırmak zorunda kaldı.

Jungkook da ona kafasını eğerek baktığında "Sıkıntı yok değil mi?" diye sordu. Gözlerinde endişe vardı.

"Hayır yok. Sadece ortamı sevmedim." Jimin endişelenmemesi adına gülümsediğinde Jungkook kafasını çevirip mekana baktı ve ardından yeniden Jimin'e dönüp "Sana bara gitmek istersen seninle gelirim demiştim." dedi.

Sarışın çocuk umursamaz bir tavırla omuz silkti. Neden o yanına geldiğinde bu kadar güvende hissettiğini sorguluyordu kendi kafasında.

"İçmek istiyor musun?" Jungkook'un sorduğu soruyla birlikte birkaç saniye düşündü Jimin. Ardından yavaşça kafasını salladı. İstiyordu.

brother Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin