33- Yangın

3.1K 418 896
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Yine otele geldiklerinde Jimin sıkıntıyla yanaklarını şişirip kendini koltuğa atarak başını arkaya yasladı ve gözlerini kapattı. Çok yorgun hissediyordu.

Jungkook ona kısa bir bakış attıktan sonra yatağın başındaki komodine ilerledi ve üstündeki telefondan oda servisini tuşlayarak yemek söyledi. Aynı zamanda Jimin için çikolatalı kek.

Sarışın genç gözlerini aralayıp ona bakarken hafifçe gülümsedi. İki gündür Jungkook'a fazla masraf yaptırmıştı. Geldikleri otel pahalıydı ve oda parasından ayrı olarak yemek paralarını da sürekli o ödüyordu.

"Yemeği ben ödesem olur mu?" Jimin'in sorduğu soruyu duymamış gibi cevaplamayan Jungkook üstündeki ceketi çıkarıp yatağa fırlattı ve koltukta oturan çocuğun yanına ilerleyip "İyi misin sen?" diye sordu. Solgun görünüyordu.

"Moralim bozuk ve hala korkuyorum. Abim babama söyler diye." Jimin üzgün olduğunu belli eden bir sesle konuştuğunda Jungkook onu yavaşça koltuktan kaldırdı ve kendisi oturduktan sonra küçük bedeni bacaklarının üstüne oturttu.

Jimin huzur bulmuş gibi anında olduğu yerde yayılırken başını Jungkook'un omzuna ellerini ise kendi kucağına bıraktı. Jungkook güçlü kollarıyla sıkı sıkı sarmıştı onun belini.

"Söylemez merak etme. Söyleyecek olsa en başında söylerdi." Jungkook dudaklarını sarı tutamların arasına bastırdı. Jimin'in eşcinsel olduğunu ilk öğrendiğinde Jinghyu ile yaptığı konuşmayı hatırlıyordu. Her ne kadar Jimin'e kızgın olsa da babasına böyle bir şeyi asla söylemeyeceğini hatta kulağına gitmesin diye çabalayacağını söylemişti Jinghyu.

"Ya sinirden söylerse?" Jimin'in içi hiç rahat değildi. Annesiyle de kaç gündür konuşamadığı için kendini kötü hissediyordu. Sıkıntılı bir nefes alıp pantolonunun cebinden hala kapalı olan telefonunu çıkardı ve kapatma tuşuna basılı tutarak açılmasını bekledi.

"Kötüyü çağırma Jimin. Her şey olacağına varır." Jungkook kafasını eğip onun telefonla ne yapacağını izledi.

Açılan telefonu yüz hizasına doğru kaldıran Jimin cevapsız aramaları ve mesajları görünce "Taehyung öldürecek beni." dedi gülerek.

Saniyeler içinde telefonunun ekranında kocaman Taehyung yazısı belirince oturduğu yerde kıpırdanan çocuk Jungkook'a baktı ve "Açayım mı?" diye sordu. "Rahatsız olur musun yani?"

"Olmam güzelim." Jungkook, Taehyung ile yakın arkadaş olduklarını ve o gün onu bilerek kıskandırdıklarını bildiği için sıkıntı etmiyordu.

Jimin telefonu açtıktan sonra kulağına koyduğu anda "Nerdesin lan sen!" diye bağırdı Taehyung sinirle. "Meraktan çatladım köpek."

"Sakin ol.. Olaylar oldu ondan kapattım telefonu."

brother Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin