31- Sıcak ve Islak

4.4K 385 497
                                    

Arkadaşlar önce şunu açıklığa kavuşturalım. Jungkook, Jimin'e pat diye keyfine esince vurmuyor ya da ne bileyim canını sıkınca boğazına yapışmıyor.

Diğer bölümde kavga anında boğazlamış ya da vurmuş gibi algılanmış. Boğazını sadece tutuyor ve kendine çekiyor zaten o kısımdan itibaren kavgaları aralarındaki cinsel çekimi tetikliyor. Ki Jimin çek elini dediğinde Jungkook anında tutuşunu gevşetiyor, Jimin'e şiddet uygulamak değil yani derdi. Tokat attığı kısımda zaten Jimin artık önünde diz çökmüş bir halde, illa yatağa yatmalarına gerek yok ön sevişme anındalar yani.

Kavga ederken bile aralarında bir sexual tension var. Saçma sapan yok bu şiddet yok şu şöyle bilmem ne falan filan boş muhabbet

Aralarındaki gerilim yatağa da yansıyor yani alan memnun veren memnun. Ki Jungkook'un normal karakterine baksanız birkaç bölüm önce sinirlendiğinde Jimin'i kendinden uzak tutuyor, vuracağından da değil hani ağzından kötü bir söz bile çıkmasın diye.

Jungkook'u yazarken bilhassa dikkat ediyorum ki yanlış anlaşılma olmasın.

Diğer bölüme baktığımızda Jimin, Jungkook'a sözlü bir şekilde hakaret ediyor ama bunun sebebi de kışkırtmak mesela

Ayrıca burada okuduğunuz Jikook ikilisi toksik bir ikili. Jungkook zaten takıntılı ve obsesif birisi. Bunu en küçük detaylarda bile anlatmaya çalışıyorum. Jimin de ona göre daha rahat ama aynı onun gibi kıskanç bir karakter. İkisi de sahiplenmeyi ve sahiplenilmeyi seviyor.

Yazarken kendi düşüncelerimle aa Jungkook bunu demesin çok ağır kaçar diye düşünmüyorum. Jungkook'un karakterine göre yazıyorum. Ben konuşturuyor gibi olabilirim ama onlar konuşuyor ben sadece yazıyorum. Yani tamamen oluşturduğum karakterlerin neye nasıl tepki vereceğine göre ilerliyorum. Ki herkes bunu yapıyordur, doğru olan bu. Yoksa karakterin doğasını kaybederim. Mesela Jimin'e her olayda Jungkook'u dinlemiyor diye kızıyoruz ama ben bunu öylesine değiştirip Jimin'i bir anda dinleyen biri gibi yapsam doğası kaybolur. Çünkü Jimin güven konusunda eksikleri olan bir karakter.

Yani bende mesela çoğu yerde Jungkook'a gıcık oluyorum ki gıcık bir karakter zaten. Sevmek zorunda değilsiniz. Eleştirinizi yapın karakterlere ne söylemek istiyorsanız söyleyin buna ben karışmam.

Tek isteğim dark romance uyarladığım bir kurguda cinsel çekimi ve yatak maceralarını şiddet olarak adlandırmayın çünkü IT IS NOT!

Bilmem anlatabildim mi?

Btw yorum yapmayanı engelliyorum hahaha

Hadi bakim iyi okumalar

+1818181818

...

Sıcak ve ıslak.

Jungkook penisini saran dolgun dudaklara bakarken derin bir iç geçirip okşadığı sarı tutamları avcunun içinde sıkmaya başladı.

Jimin kanında dolanan sinir ve arzu duygusuyla yanıp kavrulurken dibinden tuttuğu penisi ağzının içinde şeker emermiş gibi emiyor, aşağı yukarı hareket ederek dilinin üstünde kaydırıyordu. Tükürüklerini yutmadan ıslattığı penisin üstünde ağzı kolaylıkla kayarken çıkan ıslak sesler odanın içinde yankılanıyordu.

Kendini zorlayarak en dibine kadar ağzına aldığında öğürme refleksiyle hafifçe geriye doğru çekildi ama alışana kadar bekledi ve ardından tekrar dibine kadar aldı.

brother Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin