12- Biliyorum

3.7K 433 156
                                    

Jungkook
O bağırış sesleri neydi öyle

Abin niye deli sikmiş gibi bağırıyor

Jimin

Cevap versene güzelim n'oluyor

Jimin
O gün arkadaşımla buluştuğumu öğrenmiş

Hyung yemin ederim sadece arkadaşımdı

Inanmıyor bana

Jungkook
Sakin ol güzelim

Bir şey yaptı mı sana

Jimin
Yok hayır

Jungkook
Bekle geleceğim

Jimin
Gelme

Lütfen gelme

Jungkook
O it hala bağırıyor sen nasıl yazıyorsun bana

Jimin
Tuvalete kilitledim kendimi

Jungkook
Dur ben geliyorum

Içim rahat etmez

.

Dakikalar sonra evin zil sesini duyduğunda derin bir iç çekti Jimin. Gelmesin diye bir sürü mesaj atmıştı ama Jungkook onu umursamamıştı.

Evin içine girdiğinde arkadaşını annesine bağırırken bulunca "N'oluyor oğlum?" diye sordu. "Sesin bütün apartmanı inletiyor."

Jimin hala kendini kapattığı lavaboda gergince dudaklarını kemirirken abisinin sinirli sesini duydu. "Kardeşim elin çocuklarıyla buluşuyor! Annemde buna müsade ediyor."

Annesi anında kaşlarını çatarak "Arkadaşı diyorum arkadaşı." dedi sinirle. "Yanlış anlıyorsun."

"Bi sik bildiğin yok." Jinghyu sinirle konuşup lavabonun önüne geldi ve yumruk yaptığı eliyle kapıya sertçe birkaç kez vurdu. Bunu yaptığında Jimin korkuyla yerinde zıplamıştı.

"Çık şuradan. Çık yoksa çok fena yapacağım seni."

Jungkook kaşlarını çatarak arkadaşının yanına gitti ve sinirli ifadesiyle "Oğlum biz ne konuştuk seninle?" diye sordu. "Düzgün davran lan çocuğa."

"Sana ne! Karışma sen. Kardeşimle aramdaki mesele bu." Jinghyu arkadaşına geride durması için işaret verirken bir kere daha sertçe vurdu kapıya.

"Adam gibi otur konuş. Böyle yapınca sana cevap verir mi sanıyorsun?" Jungkook sinirle tekrar konuştuğunda tam Jinghyu ona dönüp bir şey diyecekti ki lavabonun kapısı açıldı.

Jimin ağlamaktan kızaran ıslak gözleriyle dışarı çıktığında Jinghyu onu gördüğü an lavabonun içine doğru adım attı ama Jungkook kapının önüne geçip Jimin'i arkasına aldığı gibi arkadaşının karşısına dikildi. "Sikik sikik iş yapma. Sikerim belanı."

Jungkook'un sinirli bakışları ve sözleri arkadaşını bir anlığına afallatırken hızla kendine geldi. "Jungkook çık aradan. Sen ne diye karışıyorsun lan?"

"Adam gibi konuşacaksan konuş. Yoksa Jimin'e kaldırdığın eli kırarım Jinghyu." Jungkook arkadaşına kafa tutmaktan çekinmiyordu. Jinghyu da bunu yadırgamıyordu açıkçası. Çünkü Jungkook sinirli bir insandı ve gözü döndüğünde ağzından çıkan şeyleri yapmak için çekinmezdi.

Derin bir nefesi dışarı verdi Jinghyu. Geriye doğru çekildi ve sinirli bakmaya devam ederken "Tamam." dedi. "Tamam çekil aradan düzgünce konuşacağım."

Jinghyu arkadaşının bunu neden yaptığını pek sorgulamıyordu. Jungkook'a ilk anlattığında da zaten Jimin'i savunmuştu ve bunun normal bir şey olduğunu söylemişti. Jinghyu ilk başta yadırgasa bile sonradan görüşlerinin ve düşüncelerinin farklı olabileceğini düşünüp bir şey dememişti.

brother Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin