35- Fevri karar

3K 402 516
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


...

Jungkook, Jimin'in eşyalarını topladıktan sonra kendi evine çıkmış ve kendisi içinde birkaç günlük kıyafet almıştı. Taşınma işini halledene kadar otelde kalacaklardı sonuçta.

Jimin normalde Taehyunglara kalmak için gitse bile Jungkook işi erken bittiği için almıştı onu.

Şimdi ise arabayla otele gidiyorlardı.

Jimin yol boyunca düşünceli bir şekilde pencereden dışarıyı izlerken Jungkook'un gözü onun üstündeydi.

"Güzelim, iyi misin sen?"

Jimin kendisine seslenen sevgilisine yandan bir bakış attıktan sonra derin bir iç çekerek oturuşunu düzeltti ve kollarını göğsünde bağlayıp "Hayır." diye cevapladı. "Annemle babam merak edip aramadı bile. Abim desen arkamdan türlü türlü iş çeviriyor. Kendimi bok gibi hissediyorum."

Jungkook onun bu haline bakarken sıkıntılı bir nefes verdi. "Abin onlarla konuştuğu için merak etmemişlerdir büyük ihtimalle."

Jimin başını salladı sadece. Ailesi zaten küçükken de çok ilgili ebeveynler olmamışlardı. Babası işin ve hayatın stresiyle cebelleşirken çocuklarına doğru düzgün vakit ayıran biri olmamıştı. Annesi ise Jinghyu ve Jimin anasınıfına başlayana kadar ilgilenmişti onlarla. Sonrasında o da işe başladığı için gün içinde görüştükleri vakitler bile sınırlı hale gelmişti.

Annesi işten geldiği saatte Jimin ve Jinghyu da servisle eve gelirdi. Evin düzeniyle ve yemek derdiyle uğraşan kadın çocuklarının ödevlerine bile zar zor yardım ederdi. Babaları da işten gelince yemeğini yer kendi köşesine çekilip haber izler, gazete okur ya da gelir gider hesaplarıyla uğraşırdı.

Annesi ve babasının onu sevdiğini biliyordu Jimin, bunu hissediyordu. Ama ilgi konusunda çok eksiklerdi. Bu da ister istemez aralarındaki bağı zedeliyordu.

Şimdi ise birkaç aylık ilişkisine rağmen sevgilisiyle eve çıkacaktı.

Üniversiteye geçince hayaliydi aslında kendi evine çıkmak, bu konuda Jungkook'a özenmişti hatta. Ama birkaç saat önce Taehyung ile yaptığı konuşma aklını kurcalamıştı.

"Bunun için çok yenisiniz Jimin. Daha Jungkook'u doğru düzgün tanımıyorsun bile."

"Ya ayrılırsanız? O zaman ne olacak? Jungkook'a bir şey olmaz ama sen ortada kalırsın."

"Abinin yaptığının affı yok ama yine de evden ayrılma fikri mantıklı değil bana sorarsan."

"Yanlış anlama ama gelirin bile yok. Nasıl geçineceksin? Okula başladığında Jungkook mu para verecek sana? Hem çalışıp hem okusan sana zor olacak."

brother Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin