"Sadece rahatlat beni."
Jimin, gözlerini yavaşça karşısındaki bedenin aşağı tarafına doğru indirdi ve erekte olmuş bir halde belirgin duran penise bakıp dudaklarını yaladı.
Onu emmek istiyordu.
"İçerde değiller mi? Nasıl yapacağız?"
"Ses çıkarmayız." Jungkook elini yavaşça Jimin'in saçlarına çıkarıp uzun tutamları avuç içinde toplayarak arkaya doğru çekti ve yüzüne yaklaşıp dolgun dudakların üstüne doğru fısıldadı. "Annenle baban evdeyken bile yaptık bebeğim."
"O gün sana bir borcum vardı, değil mi?" Jimin bile isteye dilini dışarı çıkarıp dudaklarının üstünde yavaşça gezdirdi ve ardından sanki çok tatlı bir şey yutmuş gibi yutkunup "Yerine getirmem gerek." dedi.
"Evet bebeğim. Yerine getirmen gerek." Jungkook saçlarından tutarak geriye doğru çektiği bedeni arkasında duran yatağa yavaşça fırlattı ve oturur pozisyona geldiğinde "Soyun ve dizlerinin üstünde durup bana doğru dön." dedi. Kendisi de o sırada cebinden telefonunu çıkarıp yüksek sesli bir şekilde şarkı açtı. İçeriye hiçbir şekilde ses gitmemesi için.
Jimin onun kendisine komut vermesini seviyordu. Uysal tarafı inanılmaz bir hazla doluyor ve hemen onun isteğini yerine getirip iyi bir çocuk olduğunu kanıtlamak istiyordu.
Hala tamamen çıplak kalmaktan utansada Jungkook'un onu beğeniyle süzen bakışları yüzünden kendini iyi hissediyordu.
Onun dediğini yaparak çıplak bir halde yatağın üstünde dizlerini kırıp oturduğunda Jungkook birkaç saniye öylece onu uzaktan izleyip kendine dokundu ve hafifçe inleyerek "Çok güzelsin.." diye mırıldandı.
Jimin bedeninde gezinen arzu dolu bakışların tenini yaktığını hissederken kalbi göğüs kafesini delmek istercesine hızlandı ve heyecan bütün vücuduna yayıldı.
Beğenilme ve arzulanma hissi Jimin'i inanılmaz tahrik ediyordu. Egosunu ve özgüvenini okşuyordu.
Jungkook yatağa yaklaşıp hızlıca pantolonundan ve iç çamaşırından kurtulup alt tarafı çıplak bir şekilde kaldı.
Jimin onun istediği pozisyonu anladığı için komuta gerek duymadan ellerini yatağa koyarak köpek pozisyonuna geldi ve dudaklarını aralayıp sert penisi ağzına aldı.
Jungkook sıcak ve ıslak yuvayı hissettiği anda arzu ateşiyle kavrulmaya başlarken ellerini Jimin'in uzun saçlarında gezdirip kendisine daha da bastırdı.
Jimin yavaş ama cezbedici bir şekilde onu emerken aynı zamanda belini içe doğru kırıp kalçasını daha da belirgin hale getirerek Jungkook'a görsel şölen sunmaya devam ediyordu.
Jungkook, ellerini Jimin'in saçlarından çekip birini ensesine indirirken diğerini kendi dudaklarına götürüp yaladı ve tükürerek ıslattıktan sonra dolgun kalçaya doğru uzattı.
Uzun ve ince parmakları kalça arasında hisseden Jimin çıkardığı mırıltılar eşliğinde emmeye devam etti Jungkook'u.
Jungkook ise kendini Jimin'in ağzına iterken iki parmağını da deliğinden içeri ittirdi ve tamamını sokup yavaşça hareket etmeye başladı.
Jimin deliğinde hissettiği parmaklar yüzünden geriye doğru çekildiğinde dudaklarının kenarından akan salyalar Jungkook'un penisiyle arasında ip gibi uzamıştı.
Derin bir nefes aldıktan sonra kafasını kaldırdı ve Jungkook'un zevk alan suratına baktığında kafasını eğerek bakışlarına karşılık veren genç "Emmeye devam et." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
brother
FanfictionJimin abisinin arkadaşının büyüsüne kapılmaya başlamıştı ve bu içten içe onu korkutuyordu. (texting , düzyazı)