Plan B

36 0 0
                                    

Eliza bez chwili zawahania przechodzi do swojego planu B. Szybko idzie do toalety a później wybiega zapłakana ze stacji i wpada na stojącego przed budynkiem Kubę. Mężczyzna zaczepia roztrzęsioną kobietę.
- Co się stało Eliza? - pyta wyraźnie zainteresowany Kuba. Eliza powoli podnosi smutny wzrok.
- oni... - zaczyna przez łzy kobieta ale po chwili milknie.
-o co chodzi? - dopytuje coraz bardziej zaintrygowany Kuba. Dziewczyna przytula się do niego, co nieco dziwi Szczęsnego ale chłopak pociesza zrozpaczoną Elizę.
-powiem Ci wszystko ale nie tutaj, tu nie jest bezpiecznie...- szepcze do Ucha Szczęsnego kobieta. Zaintrygowany ratownik zabiera kobietę do swojego domu. Wychodząca ze stacji Basia ukradkiem spogląda na Kubę i Elizę, którzy wspólnie wsiadają do samochodu. Jest jej przykro. Tymczasem Eliza ukradkiem uśmiecha się z satysfakcją. Właśnie rozpoczyna realizację drugiego planu i nie bez przyczyny to właśnie Kuba Szczęsny staje się celem.
W domu Szczęsnego, Kuba podaje Elizie ciepłą herbatę. Makijaż na jej twarzy jest rozmazany. Kobieta siedzi na kanapie, cały czas ma na sobie długi płaszcz. Kuba czeka na wyjaśnienia.
-usiądź obok mnie Kubuś...
Szczęsny siada na kanapie i wpatruje się w oczy Elizy. Kobieta coraz bardziej zbliża twarz do jego twarzy.
- tylko Tobie mogę zaufać... - mówi i zaczyna namiętnie całować Kubę. Chłopak jest nieco zszokowany ale zaczyna odwzajemniać pocałunki. Przez chwilę całują się namiętnie gdy nagle Eliza gryzie go w usta, drapie po twarzy i zrzuca z siebie płaszcz. Oczom Kuby ukazuje się podarta seksowna sukienka oraz siniaki. Kuba odsuwa się przerażony a kobieta zaczyna zachowywać się jak obłąkana. Zaczyna krzyczeć:
- zostaw mnie! Co robisz?! Puść mnie!!
- co ty wyprawiasz? - pyta zdezorientowany i przerażony Kuba. Kobieta jednak nadal odgrywa swoją scenkę. Rozrywa jeszcze mocniej swoją seksowną sukienkę i krzyczy co raz głośniej. W końcu zapłakana wybiega z mieszkania. Na klatce schodowej  wpada na nieznajomego mężczyznę.
-on,on... -mówi udając histerię, mężczyzna bez wahania wbiega do domu Kuby i obezwładnia Szczęsnego.
- to jakieś nieporozumienie! Człowieku puść mnie! - krzyczy Kuba
- puszczę Cię! Prosto w ramiona policjantów zboczeńcu!
Tymczasem Eliza przed blokiem wykonuje telefon:
- zadanie wykonane...

Jeszcze o nichOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz