Areszt to dopiero początek...

25 1 0
                                    

Kuba zostaje przewieziony na komisariat jest zdezorientowany i przerażony. Komisarz Kłosowski rozpoczyna przesłuchanie:
- co tam się wydarzyło? - pyta stanowczym i szorstkim głosem.
- mówiłem to już 5 razy! - krzyczy zdenerwowany Kuba i uderza ręką w blat stołu.
- Proszę się uspokoić bo będę musiał Pana skuć! - poucza policjant.
- wszystko mi jedno...- mówi bezsilny Szczęsny - to wszystko to jest jakiś absurd.
- Pani Eliza twierdzi inaczej. Zaciągnął ją Pan do swojego mieszkania, pobił i próbował zgwałcić.- przedstawia zarzuty Kłosowski 
- Ona kłamie! - znów unosi się Kuba. W międzyczasie Kłosowski odbiera telefon. Gdy kończy przerywa Kubie, który znów usiłuje przeforsować swoją wersję:
- dobra Jurek zabierz Pana na dołek - kwituje bezdusznie policjant.
- Dlaczego?! Czemu nie chcecie mi wierzyć?! Chcę zadzwonić! Mam prawo! - krzyczy wyprowadzany przez policjanta Szczęsny.
- zadzwonisz ale z aresztu, prokurator właśnie wystosował wniosek o tymczasowe aresztowanie, zobaczymy jaki będziesz cwany wśród nowych kolegów spod celi! - straszy Kłosowski z satysfakcją w głosie. W oczach Kuby rodzi się jeszcze większe przerażenie.
Tymczasem w stacji wszyscy są zszokowani wydarzeniami ostatniej nocy. Nowy i Banach debatują przy herbacie:
- nie wierzę! Po prostu nie wierzę żeby on to zrobił! - mówi stanowczo i pewnie Gabryś. Banach bezradnie kiwa głową.
- Pan doktor chyba nie wierzy w te brednie? - pyta retorycznie Nowak.
- Nikt w to nie wierzy! - przerywa im nagle wchodzący do Stacji Góra - Szczęsnemu można wiele zarzucić ale nie to...
Nagle do stacji wbiega roztrzęsiona Basia.
- Zabierają go rano do Aresztu śledczego! Ja zwariuję! - mówi niemal płacząc. Wszyscy są przerażeni i zdezorientowani.
- Basiu spokojnie - mówi delikatnym głosem Banach i przytula przyjaciółkę. Tylko on potrafi w tej chwili zachować zimną krew.
- To jest jakiś koszmar! Przecież on by nigdy... - Basia próbuje cos jeszcze powiedzieć ale Wiktor tylko przytula ją mocniej. W tej chwili wiedzą że jak nigdy muszą być razem, nie wiedzą tylko że Areszt Śledczy to dopiero początek problemów Szczęsnego...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 19 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Jeszcze o nichOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz