🖤
Merhaba! Çok heyecanlıyım gerçekten. Kelimelere dökemiyorum bu heyecanımı.
Birkaç ay önce zihnime aniden düşen LEVAHİR'i bir kurgu haline getirmek, parçalarını alıp birleştirmek ve bunu kalemime güvenerek yapmak, sanki yıllardır aradığım, yolunu kaybettiğim evimin adresini yerde yazılıyken bulmak gibi hissettirdi.
Çok fazla düşünce gerektiren bir kitap ve emin olun ki beğeneceğinizi düşünüyorum, iddialıyım.
Şöyle bir sünger alayım dedim elime, bir çekeyim şu süngeri tezgahın diğer ucuna kadar...
Öncelikle bu kitap içinde gerçeklik dışı bir sürü eylem bulunduruyor. Hatta münakaşa bile yazılmıştır. Abartıya kaçan olaylar, yaşamlar bile vardır içerisinde. Bu yüzden söylemek istiyorum ki, lütfen yorum yaparken biraz dikkatli olmaya çalışın... Hassas içeriklere yer verilecektir, din, dil, ırk gibi her türlü eylem tamamen benim zihnime bırakılmıştır ve lütfen buna dikkat etmeye çalışın.
Ve bunun bir kitap olduğunu unutmayın, etkisine de fazla kapılmayın. Sizi kötü etkilemek istemem.
Okurken de önyargılı olmayın çünkü bu kitap aslında tek seferde bir sürü şeyi içine alıyor. Hem romantizmi hem macerayı ve hem de yeri geldiğinde fantastiği bile yaşayabilirsiniz. Incığından tutun cıncığına kadar.
Ki, LEVAHİR aklıma ilk düştüğünde şöyle bir düşünce oluşmuştu kafamda: "Karma olsun, her şeyden bir tutam atayım içine." Onu da yansıttığıma eminim ve sizi kalemimle baş başa bırakıyorum...
ŞARKI ÖNERİSİ:
Dokunma-Seksendört
&
Böyle Kahpedir Dünya-Gripin
&
Winter On The Weekend-Julia StoneKEYİFLİ OKUMALAR!
🕸️
GİRİŞ-KADER AĞLARI
🕸️
21.12.2004:
Göğüs kafesine kocaman bir kesik atılmış, yüreği sökülüp içinden alınmıştı.
İnsanların yaşamlarından her bir parça koptuğunda o parçalar arafta saklanır ve doğru anı beklerlerdi. Doğru an, parçanın koptuğu insan için yanlış kararlardan ibaretti.
Bir insan, başka birini kaybettiğinde ne tepki verirdi?
Ondan bir parça koptuğunu hissederdi ve o parçanın yerini başka kimse dolduramazdı, kopan parçalar ise bölünür, sivrileşir ve gelecekte karşısına çıktığında o insana hançer gibi saplanırdı. İşte doğru an dedikleri buydu. Tamamıyla yanlış kararlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEVAHİR
ActionHikâyede geçen kişi ve kurumların gerçekle hiçbir ilgisi olmamakla birlikte, tamamıyla hayal ürünüdür. 🕸️ "Kötüler için dünya bir cennetse onlara gerçek dünyayı bahşet." 🕸️ Tüm cesetleri içine sığdıran bir çift mavi göz. Masumluk dışına taşan ins...