VII. PART ÜÇ

45 35 1
                                    

🖤

Bölümün son partına hoş geldiniz! Yedinci bölüme veda ediyoruz bu partta. Oysaki en sevdiğim ve en eğlenerek yazdığım bölümdü.

Ayrıca bu bölümde artık kitabın amacına giriyoruz. Yani detay alacağız, spoiler alacağız, karakterlere de avucunu yalatacağız. Çok heyecanlı!

Bu bölümdeki her türlü duygu değişiminden tamamen kitap karakterlerin sorumludur, ben değil.

Ben yazmadım, onlar yazdırdı affola ksdmalska

Neyse hadi bölüme geçelim, bu yazar klişeleriyle şimdilik çıldırtmayacağım sizi skdkaldk

Keyifli okumalar...

🕸️

YASEMİN AYANDE:

17.12.1998:

İnsan kendini herhangi bir şeye şartlandırdığında ondan istese de vazgeçemez.

Şart koyduğun o şey senin esirin olur ve başını önüne eğer, boynu bükülür solan çiçeğin dalı gibi. Ondan başka hiçbir işi hissetmemeye başlar, sadece onunla yaşarsın.

Ben de şu an tam olarak o durumun içindeydim.

Kızıma hamileydim; Levahir'ime.

Kumar masasındaydım; Amber'de.

İnsanlar tarafından yargılanıyordum.

Kumara şart koştuğumu bilmiyordum.

Hamileliğimi ise zerre kadar önemsemiyordum. Kararmıştı o mavi gözlerim bir kere, artık istesem de işin içinden sıyrılamıyordum.

Poker masasındaydım ve masada ben hariç 7 kişi vardı. Hepsi kazanmak için çabalarken benim tek amacım istediğim 5 karta sahip olmaktı.

İstediğim kartlar royal flush'a sahip olmamı sağlayan kartlarıydı. Eğer yere açılan kartlarda royal flush varsa ben istediğimi almış olacak, masadan kalkacaktım.

Eğer alamazsam... Ya rest çekip tüm mal varlığımı koyacak ya da...

Bu ihtimali zihnime düşürmek istemiyordum.

Sıra soldan devam ederken yanımdaki adam kulağıma fısıldadı: "Seni buradan canlı çıkaracağımı düşünüyorsan çok yanılıyorsun bilim adamı."

Gülümsedim ve başım ona doğru döndü. "Bilim adamı diye ayrıştırma yapma Tekin. Sonuçta senin cinsiyetin kimliğe erkek diye yazılmış ama sanıldığının aksine adam olamamışsın ki beni tehdit etmeye cüret ediyorsun. Bilim insanıyım ben, senin gibi sığır değil." Bahsini masaya koyduğunda sıra bana geldi.

Koyulan miktara baktığımda bu benim için su parası gibiydi.

Üç kart açıldı.

O üç kart benim kaderime selam verir gibi gözlerini önüme önüme kırpıştırmaya başladığında ciddiyetimi koruyarak kartlara baktım.

LEVAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin