"Ya insanlar tanır ve ben olduğumu anlarlarsa" "Daha iyi değil mi bebeğim?" "Ama sonra neler derler Jungkook?" "Ne derlermiş?" Yani... beni sana yakıştırmazla-" "Jimin duymamış olayım o nasıl söz öyle?" "Ama-" "Jimin lütfen" "P-peki" "Aşkım benim, yakıştırılmayacak bir taraf varsa o da benim, namımı benden iyi bilirsin" "O da ne demek Jungkook" "Bir şey diyeceklerse o da, bu melek nasıl böyle bir serseriyi buldu olur" "Jungkook bir daha sakın öyle deme kendin için" "Şimdi nasıl hissettiğimi anladın mı minik?" "Ben- ama... evet haklısın üzgünüm..." "Özür dile diye demedim aşkım benim" "Ben sadece endişeleniyorum" "Ve çokta haklısın, öncesinde sana sormam gerekirdi asıl ben üzgünüm" "Hayır hayır sorun değil, hem hoşuma gitmedi dersem de yalan olur ş-şimdi" Önce gülmüş sonrasında da "E sen de at bir ara bari" demişti. "Ben mi?" "Evet, 'ayıcığınla' bir sürü fotoğrafın var sonuçta"Jungkook'un 'ayıcığınla' derken bilerek bastırmasına ve göz devirmesine gülmeden edememiştim doğrusu. "Kıskandığını söyleme Jungkook?" "Yoo ama sevgilinle bir fotoğrafın olsa hesabında hoş olurdu yani" "Tamam atarım 'sevgilimle' bir fotoğraf" dediğimde karşımdaki iri beden, sevinçten kuyrunu sallamakta olan bir köpekten farksızdı, kocaman siyah bir köpecik...
"Ah bu arada artık o fotoğrafları dert etmene gerek yok hepsi silindi hesapla birlite sonuçta, tabi sen kıskanmadım dedin ama ben söyliyim dedim canımm" "Evet kıskanmıyorum ama orda aşırı tatlı fotoğrafların vardı onları bana atsana" "Jungkook yüzüm gözükmüyordu bile" "Olsun" "Olmasın, asıl hesabımdaki fotoğraflarla yetin" "Ama-" "Aaa saat kaç olmuş ben kalkayım artık" "Ne?" "Ne ne?" "Kalırsın diye düşünmüştüm" "Annemi yalnız bırakmayayım haftaya tekrar gidicek zaten" "Peki bebeğim ben ceketimi alayım o zaman" "Neden ki?" "E bırakıcam seni" "Olmaz" "Niye?" "Hep bıraktırıyorum sana zaten kendimi" "Jiminnn" "Jungkookkk ayaklarım var çok şükür" "Aşkım olay o mu?" "Ama aşkımm seni yormak istemiyorum anlasanaa" "Ah tam zamanında kullanıyorsun şu kelimeyi" "Hehe aşkım benimm" "Durağa bırakayım bari" diyip dudağıma kelebek öpücüğü kondurmuştu Jungkook "Bak ona hayır demem iştee" diyip yanağını zıplamalı bir öpücük kondurmuş ve ayakkabılarımı giymek üzere kapıya doğru koşmuştum.
*****
_______________
Jungkook♥️: Vardın mı?
Jimin: Evet şimdi girdim içeri
Jungkook♥️: Ben bıraksaydım keşke
Jimin: Jungkookkkk bu konu mu halaaa
Jungkook♥️: Asıl konu yanımda olmaman aslında
nasıl uyuyacağım ben şimdi sensizJimin: Yaaa üzgünümmm
annemi yalnız bırakmak istemedim biliyosun
yoksa ben de seni özledim şimdidenJungkook♥️: Tişörtle idare edicez artık napalım
Jimin: Onu kirliye atar mısın lütfen jungkook
Jungkook♥️: Asla
Jimin: Poff
Jungkook♥️: Sus bırakmama bile izin vermedin zaten
Jimin: Haydaa
bu konu bitmicek heralde
jungkookshii sen benim sevgilimsin özel şoförüm değil
her şeyin de bi sınırı varJungkook♥️: Götürebiliyorken götürmek istiyorum
senle ne kadar çok zaman geçirirsem o kadar iyi benim için minik/Jimin: Ama ben de seni yormak ve
kendimi öyle her dakika bıraktırmak istemiyorum
normal olarakk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love U Playboy
FanfictionPlatonik bir jimin ve playboy jungkook (düz yazı + texting)