"Eee yaptınız mı?" mandalinasının kabuğunu tüm kalacak bir şekilde soymaya çalışırken konuşmuştu Taehyung. Odasındaki yatakta uzanmış evdeki tek 'yemek' olan mandalinaları yiyorduk. "Neyi yaptık mı?" "Neyi olcak Jimin, yattınız mı diyorum" Ağzıma henüz koyduğum mandalina dilimini püskürtmüştüm dedikleriyle. "Hayırrrr mandalinamm-" "Ya Taehyung daha beş saniye önce Jungkook bana içini döktü diye çok mutlu olduğumu anlattım sana, senin sorduğun soruya bak?! Hemde bir anda..." "Aman bir şey olmaz o gorile zaten" "Yok anlatamıyorum ben, kaç kere dedim iyi anlaşmanızı istiyorum diye" "İyiyiz zaten merak etme Jimincik, bizim anlaşma şeklimiz böle" "Aman iyi" "Ama..." "Ne ama?" "Gerçekten yapmadınız mı?" "Hayır Taehyung!" "Garip..." "N-ne? Neden garipmiş?" "Bu çocuğun tüm bir fakülteyi yatağa atmışlığı var, bu kadar uzun zamandır... yani bilemedim" "Abart Taehyung! Hem öyleyse bile sen öyle deme Jungkook için" "Ay tamam sadece garip geldi bana, sen mi istemiyorsun yoksa?" "Yoo öyle değil, yani hem hiç bir şey yapmıyoruz da sayılmaz" "Napıyonuz?" "Ö-öpüşüyoruz" Taehyung kahkaha atmış ve "Bu kadar mı?" demişti. Koluna vurmuş ve "Ne bekliyordun acaba? Yapmadık dedim ya!" demiştim. "Canım benim öpüşmeden sonra ile sevişmeden önce, yapılabilecek bir kaç başka adım daha var bilmem bilir misin??" "Biliyorum tabi! O kadar da değil!" "Tamam tamam bir şey demedim bennn" "Ya-yani başlarda öpüşürken nefesim yetmiyordu ama artık ayak uydurabiliyorum gibi" "Helal be benim civcivime huhuuuu" "Dur Tae! Utandırma da anlatıyım" "Okii" "Yani çokta bişey yok aslında, artık ona yetişiyorum ama durduran hep Jungkook oluyo, öpüşme tam iyice derinleşirken-"
Kapı zilinin çalmasıyla yerimde zıplamıştım. "Geldiler! Sakın bu konu hakkında bir şey ima etme" "E heralde ablaa" "Taehyung!" "İyi tamam tamam"
"Jungkook" "Jimin" "Birbirinize aşık aşık bakmanız bittiyse ben hobinin elindeki pizzaları alabilir miyim lütfen? Açım da" "Taehyung..." "Sana da merhaba goril, çok uzun sürdü gelmeniz, öldüm açlıktan" "Taehyung!" "Efendim civcivim" "Civcivim mi? Bu konuyu konuşmamış mıydık Taehyungcum" "Evet konuşmuştuk ve sana karışma hakkı vermemiştim Jungkookcum" Birbirlerine, yüzlerine takındıkları gülümsemenin ardından ölümcül bakışlar atan ikiliyi Namjoon hyung durdurmuştu. "Daha burda bekleyeceksek merdivene oturup pizzalardan birini yemeye başlayacağım ben" "Ben de sana katılabilirim" diyen Yoongi hyungla, telaşla konuşmuştum. "Ay çok pardon hyung hadi gelin, geçin içeri"
*****
Taehyung ve Hobi hyungun isteği hatta yalvarması üzerine korku filmi izlemiştik. En çok isteyenler onlardı ama en çok korkan da onlardı, her zamanki gibi. Tabi ben de korkmadım desem yalan olurdu şimdi, ama ne zaman gerilsem koluna sarılabileceğim bir sevgilim olmasını deneyimlemek iyi de gelmişti. İlk defa bir korku filmi izlediğime sevinmiş bile sayılırdım.
"E biz kalkalım artık" diyen Yoongi hyungla "Neeeee?!!" diye bağırmıştı Hobi hyung. "Ah kulaklarım, ne bağrıyosun Hobi" diyen Namjoon hyung'a "Bizi yalnız mı bırakıcaksınız?!" diye sormuştu Hobi hyung en duygulu sesi ile. "Evimiz var ya hani Hobi, gitmemiz gereken" dediğinde Yoongi hyung "Hyung burası da eviniz sayılır, bu gece burda kalın nolurr" demişti Taehyung. "Noldu korktun mu Taehyungcum?" diye sırıtarak soran Jungkook, bu fırsatı tabiki kaçırmamıştı. Göz devirmekle yetinen Taehyung, Namjoon hyung'un ayağına sarılmış ve gitmemeleri için yalvarmaya başlamıştı. Ona katılan Hobi hyungla birlikte, Yoongi ve Namjoon hyung'un başka bir seçeneği kalmamış gibi gözüküyordu.
"E bize yatacak yer de kalmadığına göre biz yavaştan kalkalım" "Biz derken?" diye sorduğunda Taehyung, "Jimin ve ben tabiki başka kim olcak?" diye cavplamıştı onu Jungkook. "Sen de mi kalcam ben?" "Evet aşkım" demiş ve burnuma küçük bir dokunuş bırakmıştı işaret parmağıyla Jungkook. "Olmaz" diye itiraz eden Taehyung'a dönmüş ve "Ne olmaz?" dediğinde "Jimin benle kalcak bu akşam" demişti Taehyung. "Dün senleydi zaten" "Yetmedi banane, hem korktum ben Jimin'e sarılarak uyumazsam hiç uyuyamam" "O zaman hemen şimdi kalkalım biz" "Ya Jimin bir şey söyle şu gorile" "B-ben" "Rahat bırakın çocuğu, hem Jungkook yer kalmadığı konusunda haklı, hobi ile sarılarak uyursunuz artık" dediğinde Yoongi hyung tartışma bitmişe benziyordu.
Herkese iyi geceler dileyip arabaya geçmiştik. "Film baya korkunçtu heralde" "Hı? Nasıl yani?" "Kolumu bırakmadın da film boyunca" "İşine gelmedi sanki Jungkook" "Yok canım şikayetim kesinlikle yokta..." "Yokta ne?" "Hiiçç"
*****
Eve gelmiş ve hazırlanıp yatağa geçmiştim. Jungkook kısa bir duş alacağını ve istersem uyuyabileceğimi söylemişti ama uyuyamıyordum ki... Yatağın yanındaki lambanın ışığını açmış, yorganı da burnuma kadar çekmiş Jungkook'u beklemekteydim. "Jimin? Bu hal ne?" "Ü-üşüdüm de biraz" "Aa arttırabilirim ısıyı istersen" "Yok yok ısınırım birazdan" "Beklemeseydin keşke beni, uyusaydın" "B-ben birlikte uykuya dalmak istedim" "Vayy bu romantikliğin korktuğundan kaynaklanıyo olmasın?" "Y-yoo hiçte bile, sana da iyilik yaramıyo ben yatıyorum hıh" "Tamam tamam kızma sarışınım" "Ha-hadi gel o zaman yanıma" "Hemen aşkım" Altına pötikareli lacivert pijama altını geçirmiş ve yatağa atlamıştı üstsüz bir şekilde Jungkook. Ona dönük yatan benim, alnımı öpüp sırt üstü pozisyon almıştı iri beden. "Işığı kapatsak mı artık Jiminshi?" "P-peki"
Pencereden gelen loş aydınlık dışında oda kapkaranlık olmuştu ışığı söndürmemle. Jungkook yanımda olduğu için daha güvende hissediyordum şu an, üstelik bu odada ışıksız bir şekilde kaç kere yatmışlığım da vardı ancak korku filminin etkisi hala üstümde olucak ki, korkmadan edemiyordum.
"Jimin?" "H-hım?" "Uyumadın mı hala?" "Yok" "Korkmadığına emin misin?" "Evet" "Ben korkuyorum desem?" "Ö-öyle mi?" "Evet, öpiyim mi seni?" "Iıı" "Ama çok korkuyorum Jiminshii" "Ö-öpebilirsin, illa korkmana da gerek yok" "Bırakmam ama o zaman" "Bırakma..."
*****
Demin korktuğumu mu söylemiştim? Çünkü şu an korkuya dair hiç bir şey hissetmiyordum da. Jungkook'un dudaklarının tadı aklımı başımdan almıştı resmen, benim gibi onunda kendinden geçtiğini söylemek mümkündü. Bir anda üstüme çıktığında, çıplak beline sarılmıştım ben de. Dudakları boynumu bulduğunda elide tişörtüme gitmişti. Soğuk elini belimde hissettiğimde sesimi bastırmak için elimden geleni yapmam gerekmişti. Tam o anda bacağımda hissettiğim sertlik dikkatimi çekmişti. Bu da neydi? Yoksa- Jungkook... O!-
"İyi geceler sarışın"
"İ-iyi geceler?"
Bir anda duran ve yatma pozisyonu alan Jungkookla kafam allak bullak olmuştu. O haldeyken... nasıl yatıcaktı ki? Ben nasıl uykuya dalabilirdim ki şu an? Neden aniden durmuştu? Taehyung'un dedikleri de aklımdan çıkmaz olmuştu bugün of.
Yatmakta ısrarlı gözüken bedenin sırtına bakmıştım bir süre. Yorulmuş olmalı diye düşünüp iç geçirmiş ve fazla düşünmemeye karar vermiştim. Kafamı sırtına yaslayıp, kendimce "Tatlı rüyalar Jungkookshi" diye fısıldamış ve gözlerimi yummuştum.
____________________
Biri beni durdursun hbhfbhfgbbr❣️❣️❣️
Tekrar bölüm geldii dostlarrr, dayanamadım atıverdim. Bu bölüm diğerinden de kısa oldu ama bu bölümlükte bu kadar olucak çünkü yazarken çok utandımmm😅🙈 fghbygubh
Seversiniz umarımm, yorumlarınız ve oylarınız için şimdiden çok teşekkür ve çokçok öpücük🤍🩵🤍🩵🤍
(261223/239)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love U Playboy
FanfictionPlatonik bir jimin ve playboy jungkook (düz yazı + texting)