37

151 13 4
                                    

Hızlı geçen bir hafta içinden sonra konser gününe gelmiştik. Seveceğimden emin olmasam da çoğunluğa uymaya karar vermiştim. Sevgilimle ve arkadaşlarımla birlikte güzel anılar biriktirmek istiyordum sadece.

Taehyung ve hobi hyungla evde hazırlanmamız bitmiş diğerlerini bekliyordum. Jungkooktan gelen mesajla aşağı inmiştik. Taehyung'un benimle oturmak istediği, Jungkook'un ise benimle arabada tek başına gitmek istediği kısa bir tartışmanın ardından hyunglar Taehyung'u diğer arabaya tepmiş, bense kendimi Jungkook'un yanında bulmuştum.

"Çok hoş gözküyorsun aşkım" dediğinde kızaran yanaklarım ve istemsiz kıvrılan dudaklarımla "Sen de aşkım" demiştim. Gerçekten de çok yakışıklı gözküyordu. Bazen bu adamın sevgilim olduğuna inanamıyordum.

Korna sesleriyle girdiğim transtan çıkmıştım. "Jungkook neden duruyoruz?" "Aşkım dedin" "Jungkook gerçekten mi?!" "Evet" "İlerler misin lütfen!" "Bi daha söylersen" "Hadi ama Jungkook, korna sesleri rahatsız etmeye başladı beni" dememle gaza basmıştı Jungkook. "Özür dilerim Jimin, düşünemedim ben-" "Sorun değil aşkım, yanımda sen varken hiç bir şey o kadar korkutmuyor beni" dememle şoka girdiğini ama arabayı sürmeye devam etmek durumunda olduğu için tam bir tepki veremediğini izlemek oldukça keyifliydi. Kıkırdamaya başladığımda "Çok eğleniyorsun orda heralde" demişti. "Evet" demiştim gülmeye devam ederken. Çok seviyordum.

Park alanında hyunglarla buluşmuş ve hep birlikte gişelere gitmiştik. Çoktan başlamış olan konserin seslerini uzaktan duyarken gerilmeye başlamıştım, aşırı sesli olacağa benziyordu.

*****

Club değil demişlerdi değil mi? Kör müydüler acaba? Biliyorum bu bir konserdi, hem de açık havadaydı -neyse ki- ama dj konserlerinin, clublardan farkı yoktu resmen. En azından bunu öğrenmiş oldum diye sevinmeye çalışırken, bizimkilere eğleniyormuş gibi yapıyordum. Yanımda Jungkook olduğundan ve beni bir an olsun yalnız bırakmadığından güvende hissediyordum ancak eğlendiğim söylenemezdi. Çabuk yorulan bir insandım ve sarhoş olmadıkça dans etmezdim, ki alkolle aram da çok yoktu, en azından şu an içesim hiç kalmamıştı. "Bebeğim iyi misin?" "Evet neden?" "Hiç sordum"

Al işte Jungkook anlamıştı. Oysa sıkılmış gibi gözükmemek için oldukça çaba gösteriyordum. Çoktan sarhoş olmuş ve aşırı eğleniyormuş gibi gözüken Taehyung ve Hobi hyunga baktığım sırada, Taehyungla göz göze gelmiştim. Gel gel diye işaret ettiğinde elimdeki votka dolu acı kokteyle şöyle bir bakmış ve hepsini içmiştim. "Aşkım yavaş" diyen Jungkook'a "Bişi olmaz sen yanımdasın Jungkookshii" demiş ve Taelere doğru adımlamıştım.

Bir süre dans ettikten sonra başım dönmeye başlayınca durmuştum, gözlerim Jungkook'u ararken onu bir kızla görmek kalbimi sızlatmıştı. Gözlerim benden habersiz yaşarmaya başlarken, beni gören Jungkook koşarak yanıma gelmişti. "Jimin noldu iyi misin?" "Çıkmak istiyorum burdan"

*****

Arabanın ön koltuğunda ayaklarımı dışarı sarkıtaraktan yan bir şekilde oturmuş ağlıyordum. Omuzlarıma ceketini bırakan Jungkook, önümde eğilmiş ve "Bebeğim ne oldu?" diye en kibar sesiyle sormuştu. Alkolün de etkisiyle ağlamayı kesemezken, onu kızla görünce geçen sezonu hatırlayıp tetiklendiğimi söylemeye çekiniyordum.

Endişeyle bana bakan Jungkook'a çıkardığımda gözlerimi, sonunda "O kız..." diyebilmiştim. "Kız mı? hangi kız?" "Yanındaki Jungkook" "Ah aşkım onu mu diyorsun sen? Yoksa o yüzden mi üzüldün böyle?" "Belki..." "Jiminim tanımıyorum bile kendisini, düşündüğün gibi bir durum asla olmadı-" "Biliyorum sana güveniyorum Jungkook, sadece..." "Sadece?" "Ah Playboyun teki olmak zorunda mıydın??" dememle gülmeye başlayan Jungkook, yüzümü elleri arasına almıştı. "Kıskandın mı sen beni?" "Kıskanmaktan biraz fazlası, seni öyle görmek beni eskiye götürdü ve bu hiç hoşuma gitmedi" "Haklısın, benim de hoşuma gitmiyor" "Seninde mi? Neden?" "Seni bu kadar geç fark etmiş olmak canımı acıtıyor sarışın"

Gözlerim dolarken iri bedene doğru atlamıştım. Uzun uzun sarıldıktan sonra "Gidelim mi burdan?" demişti Jungkook. "Hyunglar nolucak?" "Boşver onları, keyifleri yerinde duruyodu zaten" "Peki ya sen?" "Ben mi? Bana kalırsa geç bile kaldık" "Gerçekten mi?" "Evet bebeğim, böyle tatlı bir sevgilim varken ne yapıcam saçma sapan bir konseri, doğrusu sen gelmek istediğini söyleyince şevkini kırmak istemedim ama benim gelesim yoktu bile"

Duyduklarımla anlamsız bir şekilde rahatlama hissetmiştim. "Peki hadi gidelim aşkım" dememle, Jungkook'un güzel gülüşü beni bulmuştu.

Arabayı çalıştırırken "Bana mı geçiyoruz o zaman?" diyip göz kırpan Jungkook'a "Dur bi aklın fikrin şeyde" demiştim. "Neyde?" "Ş-şeyde işte" "Anlamadım ki ama, şey ne?" "Biliyosun sen ne olduğunu Jungkook" "Valla bilmiyorum" "Jungkookk"

Dayanamayıp gülmeye başlayan Jungkook'un kolunu ısırmıştım, sonrasında ise yola çıkmıştık, Jungkook'un evine doğru...

*****

Eve girerken "Başardın beni eve atmayı sonunda" demiştim şakasına. Buna karşılık yapay bir şaşkınlıkla "Aaaa Jiminshi o nasıl laf öyle, duymamış olayım çok çirkin" demişti Jungkook. "Bak sen" "He hayır sen diyorsan ki Jungkook beni eve atmanı istiyorum o zaman okey" "BEN NE ZAMAN ÖYLE BİŞEY DEDİM?!" "Yani tavırların felan, ne biliyim ben Jiminshii" "NEYİ NE BİLECEKSİN YA?" "Tekerleme falan mı bu?" "NEYİ NE BİLECEKSİN?? BEN BİŞEY BİLMİYORUM ARTIK, SEN BİLİYOSUN NE BİLİYOSAN, BENİM BİLMEDİĞİMİ DE BİLİYOSUN" diye parladıktan sonra yanmakta olan yanaklarımla derin bir nefes almış ve "Of ne diyorum ben, ayarlarımı bozdun 5 dakikada Jungkook" demiştim. "Tamam bilmek kelimesi yasak şu dakikadan itibaren" "Evet iyi olur bu" "Hayır ben de eve atılmicak adam mıyım yani?" Gözlerimi devirerek "Jungkook yeter, üstelik farkındaysan senin evindeyiz" demiştim. "Doğru... o zaman, Beni eve atmanı istiyorum Park Jimin" "Jungkook sana geldiler akşam akşam heralde, ya da beni utandırmaktan zevk alıyorsun" "Yoo gayet ciddiyim, düşün sen bunu bi" "Peki pekii" demiş ve sessizce devam etmiştim "bu aralar bunu kimin daha çok istediğinden oldukça şüpheliyim zaten" "Efendim canım duyamadım?" "Yok bişeyy, yeşil çay içer miyiz?" "Olur bebeğim"

__________
Club sevmediğimi söylemiş miydim? dfcyvbıdyrfughı Maalesef club insanı değilim, gidip eğlenen insanlara imrendiğim zamanlar da oldu ama yeterince denedikten sonra artık düşüncesi bile beni yoruyor. Arkadaşlarla dolu bir masada abartısız alkol eşliğinde yapılan sohbet benim için en iyisi. Ve club sevmemeyi sevmeye bile başladım dryugyıuhtufygı Kendini bilmek ve kabul etmek insanan ayrı bir huzur ve mutluluk getiriyor bence. Diğer insanlardan bizi ayıran noktaları negatif düşünmemeli ve sevmeliyizzz.
Neyse bu kadar ben yeter fyghguhı size iyi okumalar canlarımmm
Bir de geçen bölüme gelen yorumlar için çok çok teşekkürrr beni cidden mutlu ettilerrr hehehehe, desteklerinizin devamını bekliyoreee
(26124/1643)

Love U PlayboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin