4

1K 53 0
                                    

"NE?" "MESAJ MI ATTIN?!" Diye haykıran Taehyung'un anında ağzına kapanmıştı ellerim.

"NOSOL YO! NO ORO? NOSOLLL??" Diye bağırışmaya devam ederken, ellerim hala ağzındaydı.

"Taehyung lütfen sakin olur musun?Anlatıcam söz ama sakinleş şimdi yoksa herkes duyucak" dememle teslim oluyormuşçasına ellerini yukarı kaldırıp tamam şeklinde başını sallamıştı.

"Iy salya içinde bıraktın ellerimi de hep off" "Tamam jimin ya nolucak sanki. Sen şu mesaj olayını anlatır mısın hemen artık" "Anlatçak pek bişey yok aslında" derken bakışlarım yeri bulmuş, sesim de git gide kısılmıştı.

Gerçekten de anlatacak bir şey yoktu. Bu aralar takıldığı kızın attığı yorumu görmek beni gaza getirmişti. Üzerine düşünmeden, o an atmıştım mesajı. Tabi ki de bir cevap gelmemişti. Cevabı bırak, görmemişti bile mesajımı. Ne bekliyordum acaba? Onca mesaj arasından benimkini mi görücekti? Görse nolucaktı? Takıcak mıydı ki sanki? Bir selam mesajı mı değiştircekti her şeyi? Kim bilir kaç kişi yazıyordu ona aynı şeyi zaten?

Düşüncelerimi bir kenara bırakıp beklentiyle bana bakan taehyung'a döndüm. "Dediğim gibi anlatıcak bir şey yok. O kızın attığı yorumu görünce anlık gaza geldim ve selam yazdım" "Eeee cevap geldi mi peki" "Hayır tabiki de taehyung ben kimim de benim mesajımı görcek" "Neden öyle diyosun chimchim ben senin profil fotoğrafını görsem koşa koşa yazardım valla"

"Şeyyy....." "Ney jimin?" "Ben...fake hesabımdan yazdım mesajı hehe" "Jiminnnn ne aldım o iştenn...boşuna heyecanlanmışım ben de" "Ya! Neden öyle diyosun tae benim için bu bile çok zordu" "Chimchim'im ama fake hesaba da niye baksın ki çocuk? Kaç tane vardır öyle yazan zaten" "Ay tae normal hesaptan yazan yoktur sanki de. Kabul edelim her türlü sonuç değişmezdi, farklı dünyaların insanıyız işte. Varlığımdan haberi bile yok" Sona doğru gözlerimin dolmasıyla taehyung beni kendine çekip sıkı sıkı sarılmıştı.

"Bebeğim benim sen bu dünyadaki en iyi en temiz kalpli insansın, onun kaybı senin şefkatini tadamamak" Saçlarıma bıraktığı öpücükle daha da sıkı sarıldım.

"Ben de seni seviyorum tae"


(17222/2327)

Love U PlayboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin