"O kadar eve atma şakası falan yaptık ama yine hiç bişey olmadı" "Hiç mi?" "Evet... yani tamam sonradan utanıp Jungkook'a konuyu kapatmasını söylemiş olabilirim, ama olmamasının sebebinin bunla alakalı olduğunu hiç sanmıyorum" "Ben de..." "Yardım et Tae, ne yapacağım bilmiyorum, inanır mısın elimdeki çayı bırakıp, kucağına oturup dudaklarına yöneldiğimde amacımı anlamışçasına benden daha hızlı davranıp alnımı öptü ve beni havaya kaldırıp 'hadi yatalım jiminshi' dedi ve yatağa geçer geçmez uyudu..." "Çayla baya modu yakalamışsın Jimin" "Napiyim Tae bir bardak votkayı diktikten sonra midem sadece yeşil çay kaldırabildi" "Ay votka deme bana duyunca bile midem bulanıyor" Taehyung'un haline gülmüştüm önce, o gün o kadar içmiştiki sabah yaşadığı hangoverı tahmin bile edemiyordum. "Böyle işte Tae" "...Yani bu kadar istekli olduğunu görmek şaşırtıcı-"
Koluna bir tane yapıştırdığım Taehyung acı ile haykırırken "İstekli olduğum falan yok!" demiştim. "Jimin derdin ne o zaman?" "Of! Neden anlamıyorsun? Sadece beni istemediğini düşünmeye başladım ve bu hiç hoşuma gitmiyor, üstelik aşık olduğum adamla bir şeyleri deneyimlemek tabi isterim" sona doğru sesim çıkmamıştı resmen.
Yani istemiyor değildim sonuçta ama Taehyung'un diyiş tarzı da utandırıyordu beni. Jungkook da bi garip davranıyordu zaten... Özellikle son zamanlarda öpmüyordu bile beni, hatta fazla yakınıma girmekten kaçınıyormuş gibiydi resmen! Aklı fikri şeyde olan bir sapık gibi hissedeceğimi hiç düşünmezdim...
"Canım benim sıkma canını, bence o kadar büyük bir sorun yok, zaman ver biraz"
"Ne zamanı?" Taehyung'un lafının üstüne konuşan Jungkook'a bakmıştım gergince bi an. Ne zaman gelmişti? Ne kadarını duymuştu?
Boş gözlerle bakmaya devam ettiğini gördüğümde "Ders zamanı, dersim başlamak üzere de ben gidiyim" demiştim. Pek yememiş gibi gözüken Jungkook "Tamam gel" dediğinde, "Yok otur sen ben tek giderim" diyip koşar adım uzaklaşmıştım masadan. O kadar hızlı hareket etmiştim ki arkadan yavaşça yaklaşan hyunglara selam verememiştim bile. 'Umarım ayıp olmamıştır' diye düşünürken Jungkook'un da alınmadığını umuyordum, ancak ona karşı garip bir şekilde sinirli hissettiğimi de kendimden saklayamıyordum. "İlişki gerçekten zor birşey" diye sessizce söylenirken kafamı sallamıştım, belki beynimde dolaşan düşünceler kulaklarımdan aşağı düşüp beni rahat bırakırlardı...
*****
Derslerim bittikten sonra bile Jungkook'tan kaçmayı sürdürüyordum. Onu görmek malum problemle yüz yüze gelmek demekti şu an -onun bir problem olduğundan haberi bile yoktu orası ayrı- ve ben bunla yüzleşmekten birazcık, azıcık çekinmiş olabilirdim.
Dersten sonra eve gideceğimle ilgili kısa bir mesaj atmış ve dediğim gibi de yapıp eve uçmuştum hızla.
*****
Her zamanki köşelerinde takılan grupta kafasını telefondan ilk kaldıran Namjoon olmuştu. "Kahve içmeye mi kaçsak?" "Croffle da yer miyizzz?" diye yükselen Hobi'yi benzer bir heycanla Taehyung yanıtlamıştı. "OLURR, Jimin de çok sever hem" "Tamamdır dersten çıkınca kalkarız hep birlikte" demişti Yoongi de. Ancak hemen sonrasında telefonuna bakmaya devam ederken "Jimin gelmicek" demişti Jungkook. Suratı da sesi kadar ruhsuz gözükürken. "Aaa neden?" diye şaşkınca soran Hobi masadaki diğerleri gibi yüzünü okumaya çalışıyordu Jungkook'un. "Mesaj attı şimdi eve gitmiş" diye kısa kesen Jungkook'a "İyi misiniz siz?" diye sorduğunda Yoongi, önce biraz sessiz kalmış ve sonra "Bilmiyorum..." demişti Jungkook. "Nasıl yani?" diye yinelediğinde Hobi, Namjoon onu uzatmaması için dürtmüştü ama geç kalmıştı tabi. "Bilmiyorum işte hyung... bugün biraz tuhaftı..." "Sıkma canını gününde değildir belki" diyen Yoongi'ye kafa sallamış ve kalkmıştı yavaşça Jungkook. "Ben de eve geçeyim, size iyi eğlenceler" "Ne bok yedin bilmiyorum ama gönlünü alsan iyi olurrr" diye arkasından bağıran Taehyung'un anlatamadığından içi içini yiyordu. Omuzları bükülmüş ağır ağır yürüyen iri bedeni izlerken 'O kaslar fazlasıyla meşgul ediyo olmalı beynini salak çocuk' diye geçirmişti içinden.
_______________
Koreye gidersem en çok yemek istediğim şeylerin arasında croffle varrr. Waffle ve kruvasan karışımı çok lezzetli bir tatlı bilmeyenleriniz için. Korede yemek vardı şimdi... :(
Bölüm baya bi kısa oldu biliyom ama aslında bu yoktu öyle bi içimden geldi ftgyhujıf7g8 şaka şaka burda kesip yatmadan paylaşmak istedim gelecek bölüm asıl olaylar bizi bekliyoreee, küçük mü küçük bir geçiş bölmü olarak düşünüp keyfine bakın canlarrr
Neysecimm size iyi okumalar bana iyi geceler, çok çok öpüldünüzz
(4224/0017)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love U Playboy
FanfictionPlatonik bir jimin ve playboy jungkook (düz yazı + texting)