"Bugün ne oldu biliyor musun. Yine zorbalığa maruz kaldım. Suskunluğumu fırsata çeviriyorlar. Kimseye derdimi de anlatamıyorum. Zaten kim kimsesiz bir kızı savunur ki. Şu okul bitsede gitsem bu ülkeden. Kore insanlarının bu soğuk tavırları bana göre değil. Yada ben öyle saniyorumdur. Belki sosyalleşmeyi denesem her şey düzelir. Sencede düzelmez mi? Ah! Kimi kandırıyorum. En son kabuğumdan çıkmaya karar verdiğimde ne olduğunu biliyorsun. Sevgilisi tarafından taciz edilmek herkesin başına gelmez. Sadece sevilmek istemiştim... ama bu dünya bana onu bile vermek istemedi.
Seni de, bunları anlatarak bunaltıyorum,Farkındayım ama hayatım da güzel bir şey olmuyor ki. yarın benim doğum günüm. Güzel geçmesi için elimden geleni yapacağım. Planım söyle olacak kışa girdiğimiz için Kendime sıcak çikolata alacam ve yurdun bir bankın da oturacam. Belki yanıma bir kek ile mum alırım. Sonra fotoğraf filan çekerim. Sonra ne yapacam biliyor musun.. gitarımı alacam zaten herkes o saatte uyuyacağı için sıkıntı olmaz. Yarın akşamı sabırsızlıkla bekliyorum. Akşam yine yanına gelip herseyi sana anlatacam duygularımı, düşünceleri mi. Şimdilik hoşça kal sevgili günlük..."Günlüğümün kapağını kapatıp dışarıyı seyretmeye başladım. Dışarı da kar yağıyordu. Kış en sevdiğim mevsimdi, boş zamanlarımda hemen defterime sarılıp resim çizerdim disari da. Bu dünyada ki nadir hobilerimden biriydi.Son kez aya bakıp yatağıma girdim. Yanımda ki gece lambasını da açtım. Karanlıktan korkardım bende travma yaratmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya KİM TAE
RandomBu hayatta gerçek anlamda kimsesiz olan ve çok acı tramvalara maruz kalan yn ve onu intikam için kaçırılan kim tae. Merak ettiysen devamı kitapta...