Uyandığım da hava yavaş yavaş aydınlanıyordu.
Yatakdan kalkıp lavaboya gittim elimi yüzümü yıkayıp tekrar odaya girdim. Başka kıyafetim yoktu ö yüzden dünkü kıyafetlerimi tekrar giydim.
Odada çıkmaya korkuyordum. Çünkü tae yine bana kıza bilirdi. Ondan bu bir kaç günde böyle korkmam çokda tuhaf bir şey değildi.
Sanırım artık o ne derse yapacaktım. Çünkü gerçekten ondan korkuyordum. Dün bıçakla beni çizerken yüzünde gülümseme vardı ve ben çığlık attıkça çoğalıyordu.
Ya sadistse diye düşünmeden edemedim. O yüzden onu kızdırmak istemiyordum.
Kiloduma bir şeylerin aktığını hissedince banyoya girdim. Üstüme çıkardığım da regl olduğumu gördüm.
Dün karnım ağrımaya başlamıştı ama korkudan diye düşünmüştüm. Ne yapacaktım şimdi ben yanımda kıyafetim yoktu iç çamaşıtımda yoktu. Bir pedim bile yoktu.
Tae ye mi desem acaba. Ah ne saçmalıyordum. Bırak ondan bir şey istemeyi, tek bir kelime bile konuşmazdım.
Ben ne yapacağımı düşünürken kapının açılma sesi geldi. Daha sonra ise ayak sesleri olduğum yere doğru geliyordu. Banyonun kulpu aşağıya inince gözlerimi şaşkınlıkla açtım.
İnsan bi sorar içeride misin diye. Ya müsait olmasaydım ki zaten müsait değildim. İyiki kapıyı kilitlemiştim.
"Yn oradaysan çık dışarı"
"İ-işim var"
"5 dakikan var"
Dedi. Ne yapacaktım ben şimdi ya off.
Dolapta bez filan aradım ama yoktu. Tek çare ondan yardım istemek olacaktı. Ama ben utanırdım şimdi acaba çantamda varmıydı. Ama yurttan çıkarken fazla da bir şey almadım ki.
"Yn çık artık"
"Biraz daha dursam"
Kapının kulpu yine zorlanmıştı.
"Ne yapmaya çalışıyorsun sen? Aç kapıyı diyorum sana "
"T-tae lütfen bir kaç dakika daha"
Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum sadece zaman kazanmaya çalışıyordum.
"Açıyor musun şu kapıyı yoksa ben kırayım mı? Yada orada ne yaptığını söyleyecek misin?"
Yapacak başka bir şeyim yoktu.
"Şey bana bir şey lazım"
"Ne?"
"Şey..."
"Ney yn söyle şunu."
"Ben... Ben hasta oldum ve ped'e ihtiyacım var ayrıca yanımda kıyafetim de yok yani iç çamaşırım da yok."
Utançtan kıpkırmızı olmuştum. Yere çöküp kafamı dizlerimin arasına aldım.
"Birazdan gelirim"
Dedi. Ve ayak sesleri uzaklaştı.
》》》》
Kapının tıklanma sesi geldiğin de ayağa kalktım. Kilidini açtım ve hafif araladım. İçeriye bir poşet uzanmıştı. İnce parmaklardan bunun tae nin eli olduğunu anlamıştım.
"Teşekkür ederim"
Dedim o ise bir şey demedi.
Poşeti elinden aldım ilk iç çamaşırlarını çıkardım. Çok açık değildi ama istediğim şekilde de değildi. Ama bunu bulduğuma şükrediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya KİM TAE
RandomBu hayatta gerçek anlamda kimsesiz olan ve çok acı tramvalara maruz kalan yn ve onu intikam için kaçırılan kim tae. Merak ettiysen devamı kitapta...