Uyandığım da yine o odadaydım. Kalkmaya çalıştım ama karnımda ki ağrıdan dolayı kalkmadım.
Ne kadardır uyuyordum? Yada tae nin o dedikleri gerçekmiydi. Ama ona inanmak istemiyorum. Fakat içimden bir ses babamın gerçekten yaşadığını söylüyordu.
Ama o zaman neden yanıma hiç gelmemiş ve beni yurttan almamıştı. Yurtda ki müdür neden bana hiçbirşey dememişti. Aslında o adamdan ne bekliyordum ki.
Buradan kaçacaktım hemde en kısa sürede. Burada hep tae nin baskısıyla yaşamayacaktım. Ama nasıl?
Bu odadan dahi çıkamıyordum. Yatakdan bu sefer yavaşça kalkmaya çalıştım. Kapıya doğru gittim. Lütfen şansım bu sefer yaver gitsin.
Kulpu aşağıya indirdim ve kapı açıldı buna şaşırmıştım .Normalde hep kilitlerler di. Bunu ya bilerek yaptılar yada bilmeyerek ama bu umurum da değildi.
Yavaş adımlarla dışarıya çıktım ev sessizdi. Salona çıktığımda boydan camdan dışarıyı gördüm hava kararıyordu.
Korumalar hala yerli yerindeydi. Biraz daha baktığım da sadece 3 koruma vardı. Tae bu kadar az koruma bıraktıysa ya korumalara güveniyordu yada benim kaçmayacağımdan emindi.
Ama yanılıyordu. Mutfağa gidip kendime su doldurdum içip tekrar tezgaha bıraktım. Eger bu evde yaşayacaksam eşyalarını kullanmamda da sıkıntı olmazdı değil mi?
Merdivenlerden ses gelince o tarafa baktım. Tae geliyordu. Altında siyah pantolon üstünde siyah gömlek vardı. Gömleğin kollarını katlamıştı ve damarları gözüküyordu.
Onu görmemiş gibi yapıp elimde ki bardakla oynamaya başladım.
"Odandan çıkmazsın sanmıştım."
Dediğin de cevap vermedim.
"Yine mi trip? Geçen seferki şeyleri yaşamak istemiyorsan şu tavrından vazgeç"
Sinirle yumruklarımı sıktım.
"Ne istiyorsun?"
"Bir şey istemiyorum. Sadece ruh halini merak ediyorum? Sonuçta babanın yaşadığını öğrendin. Nasıl hissediyorsun"
Dedi ve arkasında ki çekmeceden viski aldı. Bardağa doldururken bana uzattı ama kafamla reddettim.
O günden sonra tekrar içeceğimi düşünmüyordum.
"Nasıl hissetme mi istiyorsun?"
"İstemek değilde düşünüyorum diyelim. Üzgünsün yada kırgın şaşkın da olabilir. Sonuçta benim babam da yaşadığı halde yanıma gelmeseydi böyle olurdum"
Ne yapmaya çalışıyordu
"Hiçbir şey hissetmiyorum. Ve bu konuyu düşünmek de istemiyorum , eger bir gün karşılaşırsak hesabını sorarım. Hem sen bahset ailenden, yada hayatından mesela ilk gün gördüğüm o adamlar kimdi"
"Senin hayatın beni ilgilendirir ama benim hayatım seni ilgilendirmez. Ama sana şunu söyleyebilirim o gördüğün adamlar benim kardeşim. Öz değiller, onlara yanlışın olmasın"
Buna şaşırmıştım çünkü fazla kişilerdi ve birbirlerini bu kadar bağlı olmaları güzeldi. Keşke benim de kardeşim dediğim kişiler olsaydı.
Yüzüm düşmüştü ama bunu ona belli etmeyecektim"Onlara sahip olduğun için şanslısın. Ayrıca benim hayatım seni hiçbir şekilde ilgilendirmiyor. benim hakkımda birçok şeyi bilmen herşeyi bileceğin anlamına gelmiyor."
"Beni hafife alma yn senin mimiklerinden bile ne yaptığını ne yapacağını veya ne düşündüğü anlıyorum"
"Hayır anlayamazsın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya KİM TAE
De TodoBu hayatta gerçek anlamda kimsesiz olan ve çok acı tramvalara maruz kalan yn ve onu intikam için kaçırılan kim tae. Merak ettiysen devamı kitapta...