◇15.BÖLÜM◇

331 14 11
                                    

O akşam gelmişti. Yanımda çantam vardı. Üzerime bir eşofman ile tişört ve hırka giymiştim.  salonda oturmuştum yanımda Tae, jin ve j-hope da vardı.

Birazdan yola çıkacaktık. Tae felix'e benden bahsetmişti ve felix bunu kabul etmişti.

"Zamanı geldi. Hepiniz tetikte olun."

Dedi tae ve ayağa kalktım.

Hepimiz aynı arabaya bindik ben ve Tae arkaya Jin şoför koltuğuna j-hope ise yolcu koltuğuna oturdu.

Jimin, jungkook, rm ve suga sonradan gelecekti. Bizimle beraber arkamızdan 3 araba daha çıktı. Onlarda silahlı adamlar vardı.

İş tehlikeliydi ve ben şimdiden stres olmuştum. Ama tae ler için değil Kedim için.

Hayatım o kadar sıradandı ki birden kendimi bu kadar aksiyonun içinde bulmak beni geriyordu.

"Oraya gittiğimizde hiçbir hata yapmayacaksın anladın mı?"

Dedi  j-hope.

"Tae bunun ellerini neden bağlamadın. Bu kıza güvenmiyorum. Her an bizi arkamızdan bıçaklayabilir."

"Sadece denemekle kalır"

Dedi tae bende kafamı cama yasladım. Hepinizin sonu olacağım.

》》》》

Sonunda buluşma yerine gelmiştik. Felix arabasına yaslanmış sigarasını içiyordu. Tuhaf olan şu ki tek bir araba ile gelmişti ve yanında 3 koruma vardı.

Kendine bu kadar çok mı güveniyordu. Yada adamlarını saklamışmıydı.

Bizimkiler önceden gelmişti onlarda tek 1 araba ile gelmişti.

Arabadan indiğimizde felix sigarasını yere attı ve gür bir kahkaha patlattı.

"Bu kadar adamla gelmene gerek varmıydı tae. Yoksa korkuyor musun"

Tae ye baktığımda bu adama tahammül edemediğini anladım.

"Kimin korkak olduğunu burada tartışmayalım istersen ha?"

Dediğinden geçmişle alakalı olduğunu düşündüm.

"Adam meselesine gelirsek. Aynı hataya ben bir daha düşmem felix. Ama bakıyorum ki sen hala bir ders çıkaramamışsın"

Aralarında ki gerilim gittikçe artıyordu. Felix tae nin bu sözleri üzerine iyice sinirlenmişti.

"Herneyse emanetimi alayım"

Dedi vfelix

"Önce sen felix. Malum güven konusunda sorunu olan sensin"

Dedi tae.

Felix o kadar sinirlenmişti ki. Damarları çıkmıştı. Bu kadar ezik duruma düşmesi komikti. Bakışları beni buldu ve alayla gülmeye başladı.

"Ne zamandan beri kızları öne itmeye başladın tae."

"Onun bende bir değeri yok."

Dedi tae. Ve binlerce cam parçası kulağımda yankılandı. Bu sözleri kalbimi kırmıştı. Neden üzülüyordum ki zaten sevmiyordum onu. Gözlerim hafiften dolamaya başladı. Neyse ki akşamdı.

"Duydun mu yn. Bir değerin yokmuş onda. Ama meral etme ben sana çok iyi bakacağım."

Dedi felix.Cevap vermek istiyordum ama tae bu konuda beni uyarmıştı.

"Şahsen onu bana vereceğini düşünmemiştim. Beni şaşırtıyorsun tae. Hiç mi umurunda değil bu kız. Benim yanımdakilere neler yaptığımı en iyi sen biliyorsun. Nasıl kıydın bu kıza."

Mafya KİM TAEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin