Uyandığım da önce nerede olduğumu anlamadım. Etrafıma baktığım da bir araba da olduğumu anladım. Iceride kimse yoktu
Yanımda çantam veya telefonum yoktu. Hemen arabanın kapısına gittim açmaya çalıştım ama açılmadı.
Kilitlemişlerdi. On tarafa geçtim fakat araba son model bir arabaydi.
Yanlış bir şey yapacam diye korktum.Beni kim niye kacirmislardi? O adam benden ne istiyordu ki?
Camdan dışarıya baktım sağ tarafımda bir restorant olduğunu gördüm. Dikkatli bakınca beni kaçıran o adamın gördüm.
Birkaç kişi ile oturmuş yemek yiyordu. Onu biraz incelemeye başladım. Çok yakışıklı biriydi alnına dökülen uzun kumral saçları hafif daginikti ve bu ona ayrı bir hava katiyordu.
Gözlerinin rengini buradan göremiyordum. Elinde tuttuğu kadehte parmaklarını görüyordum. İnce ve uzundu.
Daha sonra sanki ona baktığımı anlamış gibi arabaya baktı. Ama cama o kadarda yaklaşmamistim ve arabanın camları siyahtı. İstesede içeriyi göremezdi.
Bir süre nasıl kaçacagimi düşündüm ama bir yolu yoktu. Belki okuduğum kitaplarda ki gibi beni kaciran bir mafyadır ve sonra aşık oluruz.
Of kimi kandırıyorum ki onlar sadece kitaplarda olurdu. Eminim ki bunlar organ mafyası yada fuhuş çetesi. Düşüncesi bile beni korkutuyordu.
Zaten boka batmış hayatım iyice dibine çekiyordu beni.
Hepsi masadan kalkınca hemen uyandığımda ki pozisyona geldim ve gözlerimi kapattım.
Bir süre sonra arabanın kapısı açılmıştı. Benim olduğum tarafa biri oturdu. Daha sonrada öne başka biri oturdu, tahminimce.
Gözlerimi hafif açtığımda ön taraf ve arka taraf arasında ki boşluk kapandı. Şimdi ön tarafı goremiyordum. Ön tarafta arka tarafı göremiyordu.
Tekrar gözlerimi kapattım, umarım rol yaptığımı anlamazdı.
"Numara yapmayı kes."
Bundan sonra aklımdan benim yararıma olan düşünceler getirmeyecem, çünkü tersi çıkıyor.
Üstüme doğru edildiğini hissediyordum, nefesi kulağımın hemen aşağısına geliyordu ve bu benim rolüme devam etmemi zorlaştırıyordu.
Hiç kipirdamadim uyuyormuş gibi yapmaya devam ettim.
"Bana oyun oynanılmasını sevmem."
Dedi. Böyle konuşması beni huylandirmıştı ve istemsizce gözlerimi açtım.
Bir adet laciverte kaçan gözlerle karşılaştım. Yakından daha yakışıklı duruyordu.
Bulunduğum pozisyondan rahatsız olduğum için kalkamaya karar verdim. Yavaşça kendimi cam tarafına ittim , o da üstümden kalktı bir bacağını diğer bacağının üstüne attı ve eline bir tablet alıp onunla ilgilendi.
"Ne istiyorsun benden?"
"Hiçbirsey. Sadece hayatını mahvedicem. Aynı senin ve babanın bana ve babama yaptığı gibi"
Gözlerim dolmuştu, bu adam ya beni biriyle karistiriyordu yada bana kafayı takmıştı. Babamla biz ne yapmıştık ki, bu adamı ilk kez görüyordum.
"Ne demek istediğini bilmiyorum ama ben veya babam sana ve babana bir şey yapmadık. Seni hayatım da ilk kez görüyorum"
Sinirle elindeki tableti koltuğa bıraktı ve bana döndü. Bende iyice cama sindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya KİM TAE
AcakBu hayatta gerçek anlamda kimsesiz olan ve çok acı tramvalara maruz kalan yn ve onu intikam için kaçırılan kim tae. Merak ettiysen devamı kitapta...