◇17.BÖLÜM◇

302 12 6
                                    

1 hafta sonra

Bu bir haftanın benim için cehennemden bir farkı yoktu. Kai tam bi sadisti onu dinlemediğim zaman beni dövüyordu. Ve ağladığım da ise zevk alıyordu.

Daha dün benimle olmaya çalışmıştı. Ben baya karşı gelince beni saatlerce dövmüştü. Daha sonra ise tae nin dokunduğuna ben dokunmam demiş ve gitmişti.

"Yn çabuk gel buraya"

Beni çağırıyordu her ne kadar gitmem istemesem de mecburdum. Yavaş adımlarla yanına gittim. Elinde içki şişesi ile bir koltukta oturmuş elinde ki telefona bakıyordu.

İğreniyordum bu adamdan.

"Bugün seni tae ye sunacağım oda senin karşılığında beni şu polislerden kurtaracak. Bakalım seni kabul edecek mi? Sen ne düşünüyorsun? Şahsen ben bana ihanet eden birini istemezdim. Bence oda seni istemeyecek. Yine bende kalacaksın. Ne yapayım sana sen söyle"

Dediğinde cevap vermedim. Daha sonra ise koltuktan kalktı ve yanıma doğru gelmeye başladı. Beni kolumdan tuttuğu gibi koltuğa attı.

"Biraz eğlenelim mi he ne dersin."

"Hayır bırak beni pislik!!!"

"Aaaa çok ayıp bu laflar sana hiç yakışıyor mu?

Dedi ve üzerime çıktı. Ellerimi tek eli ile başımın üstünde birleştirdi. Çırpınmaya çalışıyordum ama üstüme oturduğu için hiç bir işe yaramıyordu.

Dudaklarıma yaklaştı kafa mı çevirdim ama o çenemi tuttu ve dudaklarımı öptü. Midem daha fazla bulanmaya başladı.

Ben karşılık vermeyince bu sefer dudağımı ısırdı. Ne yaparsa yapsın bu adama yenik düşmeyecektim.

Ben vermeyince bu sefer dudaklarını çekti. Bende bu fırsatta yüzüne tükürdüm.

"İstemiyorum se-"

Dememe kalmadan yüzüme tokat yedim.

"Kendin kaşınıyorsun!!"

Dedi ve beni kaldırdı. Üst katta çıkmaya başladı. Yine o odaya götürecekti beni . Oraya gitmem istemiyordum çünkü tüm işkencelerini bana orada yapıyordu. Koridordan geçerken  bir kapının kulpunu tuttum.

O ise benş belimden çekiyordu. Öyle çok sıkı tutmuştum ki beni belimden çekerken ayaklarım havalanıyordu.

Daha fazla dayanamadı ve elimi kapının kulpundan çekip aldı.

"Bırak beni diyorum sana!!! "

"Bekle sen bekle. Tae demek ki sana hiç karışmıyordu. Ama ben seni yola getirmesini bilirim."

Dedi ve o odaya attı. Kolumdan tutup banyoya götürdü. İçi su dolu küvete başımı koydu. Çıkarması için çırpınıyordum ama bırakmıyordu. Kafamı çıkardı, derin bir nefes aldım ama hemen sonra geri soktu. Yine tam boğulacağım sıra tekrar kaldırdı.

"Bana karşı tavırlarını düzeltene kadar hep böyle olacaksın"

Dedi ve tekrar soktu. Yine son anda çıkardı ve saçımı çekil yere attı. Bu sefer elinde ki içi su dolu kovayı başımdan döktü. Sırılsıklam olmuştum.

. Kolumdan tutup beni kaldırdı. Banyodan çıkarıp odada ki balkona götürdü. Dışarıda kar yağıyordu. Beni balkona atıp kapıyı üzerime kilitledi.

"Çıkar beni buradan!!"

"Cezanı çekeceksin"

Dedi ve odada  çıktı. Şansıma kar da yağıyordu. Balkonun bir köşesine geçip oturdum bacaklarımı kendime çektim. Kollarımı içime gömdüm başımıza dizlerime yasladım.

Kaçamıyordum buradan. Ya tae beni almazsa. Ki alsada bu sefer o beni öldürecek. Ne olacaktı benim sonum.

Hıçkırarak ağlamaya başladım.

Tae den

"Kai ' nin teklifini kabul edecek misin? "

Diye sordu rm. Bu son 1 haftadır hepimiz çok kötüydük. Yn den böyle bir şey beklemiyordum.  Aklımın ucundan bile geçmemişti. Benim hatamdı onu hafife almamam gerekirdi.

Evet ben adam öldürüyordum. Ama o belgede ki ben değildim. Zaten masum olduğum ortaya çıkmıştı. Şimdi herkes kai yi arıyprdu. Ama bu bizi  için kötüydü.

Biz hariç Kimse bizim bu tür işlerle uğraştığımızı bilmiyordu. Her ne kadar hapisten çıksamda imajımız zedelenmişti.

Ve hepsi onun yüzünden olmuştu.

"Hayır. İmajımızı temizlemem lazım. Kai yn nin karşılığında onu polislerin elinden kurtarmamı istiyor. Eğer böyle bir şey yaparsam çoğu kişi bizim para ile bu işten sıyrıldığımızı düşünür. Zaten bir kaç ceo'muzun bize olan tavırları değişti."

"O zaman kai'nin yanın da kalacak"

Dedi jimin.

"Ölse de umurumda olmaz artık. Her neyse siz gidin artık geç oldu."

Dedim hepsi ayağa kalktı ve vedalaştıktan sonra  odama çekildim. Elime bir viski şişesi aldım ve kafana diktim.

Kimi kandırıyordum ki. Bal gibi de umhrumdaydı. Ama içimde bir şeyler hep beni ona kötü olmaya itiyordu.

Kai nin yanında canı çok yanıyordur. Bunu biliyorum. Çünkü kai bir sadist ayrıca psikolojik sorunları var.

Babam hep beni işlerin  aşına koyuyordu kai yine geri plana atıyordu. Kai bunu kabullenemiyordu.

Ki suç onun du. Ben çalışmayı seçerken o baba parası yemeyi seçiyordu. En sonunda ise kibrinden dolayı bana düşman olmuştu.

İlk başlarda onu umursamadım. Ama bazı zamanlar çok ileriye gidiyordu. Bu sefer bende karşılık verince bana olan nefreti iyice arttı.

Hatta şuan yn ye zarar vermesinin sebebi de benim. Eğer benim olan şey onun değilse, benim de olmamalıydı. O hep bu düşünce ile büyümüştü.

Yn yi onun elinden ben kurtarmayacaktım. Ama kimin kurtaracağını iyi biliyordum.

Elime telefonu aldım ve bir numaraya tuşladım. İkinci çalışta karşı taraf açmıştı.

"Kimsin?"

Bu adamın sesini duyunca bile iğreniyordum.  Ama onun ölümüde yakındı.

"Kızın ölmek üzere kang. Eğer biraz vicdanın varsa onu kurtarırsın. "

"Kimsin sen!! Numaramı nereden buldun!!"

"Ecelin"

Dedim ve telefonu yüzüne kapattım. Kai nin nerede saklandığını dün bulmuştuk. Adresi ona attım daha sonrada viskimin son yudumlarını içip yatağa girdim.

Yatağa girdiğim gibi aklıma yn geldi. Bu yatakda kaç kez birlikte yatmıştık.

Off kendime gelmem lazım. Senin alma  gereken bir İntikamın var tae. Ayrıca o kız sana ihanet etti. Onu affedemezsin.

Bu iş artık bitmeliydi.

Mafya KİM TAEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin