◇22.BÖLÜM◇

300 12 0
                                    

4 gün sonra

Kahvaltı masasında tae ile oturmuş kahvaltı ediyorduk.  Birazdan o şirkete gidecekti. Yavaşça ayaklandığın da bende onunla ayağa kalktım ve yanına doğru ilerledim.

Beni belimden tuttu ve kendine çekti. Alnımdan öptükten sonra evden dışarı çıktı.

Tae ye aşıktım oda bana aşıktı ama hiç cinsel bir ilişkiye girmemiştik.
Bana sarhoş olduğum gece 'seni hiç taciz etmedim' demişti.

Belki o ana sarhoşum diye unutacağımı sanmıştı ama hatırlıyordum. Bunu bana neden hiç söylemedi bilmiyordum, ama sorgulama zahmetine de girmedim.

Yine de bana yalan söylemesinin hesabını ona soracaktım bir gün.

Eğer bana o akşam söylemeseydi ve söylememeye devam etseydi, onunla cinsel ilişkiye girmem çok uzun sürerdi.

Ama bu akşam belki olabilirdi. Çünkü onu istiyordum. Hem bana yalan söylemesinin hesabını da sorardım.

Tae nin arkasından bende çıktığımda onunla arabanın oraya kadar yürümeye başladım.

Ama sağ tarafımda  bir tetik sesi duyduğumda orada bize ait bir korumanın Tae ye silah çektiğini gördüm.

Adamın hedefi bendim. Tae önüme geçmek istedi ama geçti çünkü kurşun sırtıma denk gelmişti.

Dizlerim üzerine düştüğüm de ikinci kurşunu da yedim. Ve üçüncüyü...

Ne kadar sıktı bilmiyordum. Şuan tek hissettiğim sırtımda ki büyük sızıydı.

Yerde ki karlar benim kanımla renklenmişti. Tae yanıma gelmiş yüzümü ellerinin arasına almıştı.

Ama hiçbir şey duymuyordum sonrası ise karanlık.

8 gün sonra tae den

Aradan tam 8 gün geçmişti ama yn den iyi bir haber yoktu hala yoğun bakımdaydı ve böyle giderse doktorlar komaya gireceğini söylemişti.

Uyansa bile vücudunu rahatça oynatamayacaktı. Ama gerekli ve düzenli tedavi yapılırsa tekrar eski haline dönebileceği söylendi.

Bunu yapan kim belli değildi. Koruma yn ye sıktıktan sonra sonra kendine de sıkıp öldürmüştü. Üzerin de sadece bir kağıt vardı ve üzerin de 'etrafında ki insanlara dikkat et'

Yazıyordu. Aramız da başka bir hain vardı ama kim olduğunu bilmiyordum ama küçük bir oyunla onu da ortaya çıkaracaktım fakat önce yn nin uyanmasını beklemeliyin.

Bir doktor yn'nin odasından çıktığın da yanıma geldi.

"Sadece 5 dakikalığına görebilirsiniz"

Dediğin de odaya girdim. Uyurken bile çok güzel bir kızdı.  Yavaşça yanına yaklaştım yatağım yanına çöktüm.

Başından öptüm kokusunu uzunca içime çektim. Benim yüzümden bu haldeydi. Onu koruyamamıştım.

Peki uyandığında ne diyecektim ona. Bir iki ay yürüyemeyeceksin, vücudunu fazla hareket ettiremeyeceksin mi diyecektim. Bunu kaldırabilir miydi?

Bu sefer elini elimin içine aldım. Soğuktu eli sanki işe yarayacakmış gibi iyice elimin  içine koydum. Sanki ısınabilecekmiş gibi.

Ya hiç uyanmazsa. Yn vurulduğu günden beri hep düşünüyordum.
Acaba en başından beri hata mı yapmıştım.

Onu salakça bir intikam oyununun içine koymuştum ve şimdi cezasını çekiyordum. Eger uyanırsa ona soracaktım benim yanım da kalmak istiyor mu yoksa istemiyor mu diye?

Mafya KİM TAEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin