◇12.BÖLÜM◇

446 20 5
                                    

Yn nin olduğu yere yaklaşmıştım ama araba oraya gitmiyordu. Arabadan inip silahımı elime aldım.

Temkinli adımlarla yn nin olduğu yere doğru gitmeye çalışıyordum.

Telefondan baktığım da çokda uzak olmadığını gördüm. Yağmur hafiften yağmaya başlamıştı.

İyice ona yaklaştığım da
Onu kolundan tutup göğsüme çektim.

"Naber küçük kaçak?"

Dediğim gibi çırpınmaya başladı. Agzında ki elimi daha fazla sıktım. Canı acımış olacak ki çırpınmayı bıraktı.

Elime gelen ıslaklıkla ağladığını fark ettim. Ah ne acıklı ama öğrenmesi lazım benden kaçamayacağını.

Elimi ağzında  çektim ve bileğini sıkıca tutup arabanın olduğu yere götürmeye başladım ama kendşnş geri çekiyordu.

"Bırak beni! Bıktım senden!! Bırak sana diyorum alçak herif!!"

Dediğinde arkasında ki ağaca sertçe attım. Sırtı ağaca sertçe değince inledi. Üzerine eğildim

"Çok şımarttım ben seni değil mi? Ama merak etme buradan bi gidelim   bak bakalım o zaman kaçmak için bacakların oluyor mu?"

Bunu dememle gözlerini kocaman açmıştı.
Korktuğu yüz ifadesinden belliydi . Şuam benden korkması daha da işime gelirdi. Bu sırada bir nefes yakınımdan mermi geçti.

Hemen yn yi arkama alıp bir ağacın arkasına geçtim. Belimde ki silahı çıkarıp gördüğüm adamın başından vurdum.

Yn kaçmıyordu arkamda duruyordu.

Gelen 2 adamı daha başından vurdum ama çoğalıyorlardı. Yn nin bileğini tekrar tutup arabanın oraya koşmaya başladım. Araba gözükmüştü. Hemen yanına gittim ben şoför koltuğuna yn de yolcu koltuğuna oturdu.

"Kemerini bağla"

Yn hemen kemerini bağladı. Elimdeki silahı ona verdim

"Camı aç ve arkada gördüğün adamları nişan al"

Dedim o ise hala silaha bakıyordu silahı zorla alşne verdim.

"Yn hadi diyorum sana"

Arabayı çalıştırdım ve sürmeye başladım arkadan silahla vuruyorlardı ve her silah sesin de yn ürküyordu.

"Yapamam"

"Yn öldür demiyorum sadece ateş et. Yoksa ikimizde öleceğiz"

Dedim oda kafasını yavaşça salladı ve açık camdan kendini hafif eğdi ve ateş etti. Silahı ilk kez eline almış olmak ki ateş ettiği gibi içeri girdi silah kucağına düştü.

Onlardan uzaklaşmıştık artık sıkamazlardı ama tekerlekler patlamıştı. Böyle gidemezdik.

"İn arabadan."

Dedim oda indi. Elini tuttum ve koşmaya başladım. Elime telefonumu aldım ama çekmiyordu.
Adamların bize yetişmesi uzun sürecekti. Ama eninde sonunda yetişeceklerdi.

20 dakika koşmuştuk ve yn yorulmuştu bir ağacın yanında soluklanması için durdum

"Kimdi o adamlar"

"Düşmanım. Takip et beni"

Dedim ve hızlı adımlarla yürümeye başladım  yağmur hızını arttırmıştı.

"Nereye gidiyoruz"

Bilmiyordum bu tarafa daha önce hiç gelmemiştim. Olmazsa geceyi ormanda geçirecektik.

Mafya KİM TAEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin