Arkadaşlar hızlı atladığımın farkındayım ama böyle olmalı
2 hafta sonra
Bu iki hafta fiziksel olarak benim için zor geçmişti. Bacaklarımı hareket ettirememek ise en kötüsüydü zaten.
Tae hep beni kucağında taşıyordu. Buna ilk başta alışmamıştım ve kendimi kötü hissediyordum çünkü tae kimseye bırakmıyor benimle bizzat kendi ilgileniyordu. Banyo gibi konular hariç tabi.
Camdan dışarıya baktığımda güneşin tam tepede olduğunu gördüm. Şimdi dışarıda olmayı ne çok isterdim.
Ama tedavime bi 12 gün önce filan başlamıştım yani iyiye gidiyor gibiydi zamanla fark ediyordu. İlk zamanki gibiydim ama birazcık daha iyi hali gibi birşeydi.
Tae içeri geldiğinde bana gülümseyerek bakıyordu. İki elide arkadaydı. Yavaşça bana yaklaştı
"Bugün nasıl hissediyorsun?"
"İyi gibiyim."
"Gibi mi? O zaman sana hediyeni vereyim de daha mutlu ol"
Dedi ve arkasında sakladığı papatya tacını gösterdi. Ben şaşkınlıtan dolayı elimle ağzımı kapatmış ona bakıyordum.
Yanıma yaklaştı ve tacı kafama taktı.
"Ben yaptım pek olmadı ama"
Dedi ve yanıma oturdu. Ne tepki vereceğimi bekliyordu. Bir saniye bile düşünmeden ona sarıldım.
Oda kollarını bana doladı ve çenesini kafama koydu.
Uzun bir süre birşey demeden sadece ona sarıldım. Çünkü bazen sarılmak herşeyden daha iyi bir dildir.
Yavaşça geri çekildim ve elimi yanağına koydum
"Çok güzel çok teşekkür ederim"
Dedim.
"Begenmene sevindim."
"Bana karşı bu kadar iyi olan birinin başkalarına karşı çok sert olmadı tuhaf"
"Ben bu yönümü sadece sana gösteriyorum"
Dedi daha sonra ise beni kucağına aldı.
"Nereye gidiyoruz?"
"Tedavinin ilerlemesi için yeni bir yöntem buldum. Onu deneyecez, daha hızlı ilerletiyormuş"
Dediğinde sesimi çıkarmadım ve kafamı omzuna yasladım. Beni arabaya bindirdi.
Nereye gidecektik ki normal de tedavileri evde yapardık.
10 dakika sonra büyük bir binanın önünde durduk. Tae bir şey sormuyordum sadece onu izliyordum.
Arabadan indi ve beni tekrar kucağına aldı.
Binaya daha dikkatli baktığımda buranın kapalı yüzme havuzu olduğunu gördüm.
Umarım düşündüğüm şeyi yapmazdık. Ben yüzme bilmiyordum ve sudan da korkuyordum.
İçeri girdiğimizde yanımıza bir adam geldi. Hiçbirşey söylemeden bize yolu gösterdi.
İki kapıyıda aynınanda açınca kocaman bir havuzla karşılaştım. İçerisi az da olsa karanlıktı ve kimse yoktu. Ama burası herkes için açık oluyordu.
Yoksa tae kapattırmışmıydı. Adam başı ile selamlayıp dışarı çıktığında ikimiz tek kaldık.
"Tae yoksa yüzecek miyiz?"
"Tam olarak yüzmek değil. Suyun içinde olacağız çünkü suyun içinde vücut daha da rahatlıyor ve kaslar daha iyi çalışıyor. Araştırdım bu daha iyi bir tedavi yöntemiymiş ayrıca doktorun da bunu önerdi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya KİM TAE
De TodoBu hayatta gerçek anlamda kimsesiz olan ve çok acı tramvalara maruz kalan yn ve onu intikam için kaçırılan kim tae. Merak ettiysen devamı kitapta...