◇18.BÖLÜM◇

357 15 7
                                    

1 hafta sonra

Bu adamın elinde tam tamına 2 hafta geçirmiştim. 4 gün önce bana tae nin teklifi kabul etmediğini söyledi.

Bu ilk başlarda üzmüştü hatta ağlamıştım bile ama artık umurumda bile değildi.

O beni istemiyorsa bende onu istemezdim. Tamam belki hainlik etmiştim ama oda bana yaptıklarına saysın.

Dün kai den yine dayak yemiştim sebebi ise ona sesimi yükseltmem oldu. Beni dövdükten sonra birde iyimiyim diye sorup açtığı yaraları kapatmaya çalışıyordu.

Dışarıdan silah sesleri gelmesi ile yattığım yataktan kalkıp yanına çöktüm.

Yerde yavaşça sürünerek kapıya gittim. Kapıyı açıp koridora baktım. Evde koşturmaca vardı. Korumalar filan aşağıya gidiyordu.

Herkes gidince bende odadan çıktım. Bugün ya kaçacaktım yada kaçacaktım. Başka bir ihtimal olamazdı

Hızlıca koridorun sonunda ki odaya girdim. Silah sesleri çoğalıyordu. Bu umurumda bile değildi.

Girdiğim odaya daha önceki kaçma girişimlerimde de girmiştim. Burada ki pencere diğerkilerine göre dhaa aşağıdaydı atlarsam bir şey olmazdı.

Kafamı pencereden çıkardığımda aşağıdan korumalar koşarak geçti. Kafamı hemen tekrar içeri koydum. Bir süre sonra tekrar baktığım da kimse yoktu.

Kai dün karnıma tekmeler attığı için canım acıyordu. Ama güçlü olmalıydım. Pencereden aşağıya kendimi sarkıttım ve atladım.

Şuana kadar kimse beni görmemişti. Önümde duvar vardı. Bahçeden tek çıkış kapısı ise ön taraftaydı ama orada da çatışma vardı. Tek seçenek bu duvardan geçmek olacaktı ama nasıl?

Duvar dümdüzdü, çıkılmazdı bile. Etrafa bakınmaya başladım ama yoktu birşey. İyice tedirgin olmaya başladım.

Arkamdan bir el hem belimi hemde ağzımı tuttu. Çırpınmaya çalışıyordum ama olmuyordu. Yine olmamıştı işte yine kaçamamıştım

"Lütfen kaçmaya çalışmayın sizi buradan götüreceğiz"

Dedi arkamda ki adam ve ellerini üzerimden çekti. Hızla ondan uzaklaştım ve ona döndüm

"Karışmayın bana ben kaçmak istiyorum."

"Bakın sizi almaya geldik biz. Zamanımız az birazdan diğer adamlarda gelecek. Çabuk olun"

"Kimsiniz siz? Ne istiyorsunuz benden? Neden size güveneyim? Ya sizde beni alıp hep işkence ederseniz?"

"Bakın bu sorularınızın cevabını alacaksınız ama şimdi değil. Hem kaçamazsınız buradan. Gelin işte"

Dedi. Başka çarem yoktu mecbur gidecektim. Kafamı olumlu anlamda salladım. Adamla birlikte ön tarafa gitmeye başladık.

Bu evi  tüm korumaları yerdeydi. Kapının önünde siyah arabalar vardı. Adam beni en önde ki siyah arabaya bindirdi.

Nereye gidiyordum sonun nasıl olacaktı bilmiyordum. Ama umarım kötü şeyler olmazdı.

》》》

Aradan 3 saat geçti ve en sonun da bir villaya geldik. Benş getiren adam aşağıya indi bende arkasından indim ve onu takip etmeye başladım.

İçeriye girdiğimde o adam gitmişti ve yerine bir kız gelmişti. Kafası ile onu takip etmem gerektiğini gösterdi.

İçerisi çok büyük ve gösterişliydi. Acaba kimin yanına gidiyordum.

Kız bir kapının önünde durdu. Bende kapının kulpunu indirip içeriye girdim.

Mafya KİM TAEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin