◇6.BÖLÜM◇

412 22 4
                                    

Yarım saattir yoldaydık. Demek ki çok uzağa gitmiştim. Korkuyordum. Eve gidince olacaklardan çok korkuyordum. Sabahtan beri titreyip durmayan dizim ve kemirdigim tırnaklarımdan bu anlaşılıyordu.

Eve vardığımız da arabadan inmek en son isteyeceğim şeydi ama jin'in beni zorla çekip indirmesi ile mecburi bir şekilde eve yürüdüm.

Tae kapıya yaslanmış sigara içiyordu ve gözlerini bir an olsun benden ayırmıyordu. Yaptığı kafa işareti ile jiminler gitmişti. Galiba evde tek olacaktık. Bile bile ölüme gidiyordum resmen.

Beni üstüme taktıkları izleme cihazı ile bulmuşlar. Hayır ne ara taktılar anlamıyorum ki. Neremde oldugunu da bilmiyorum

Yavaş adımlarla ona yaklaştım. Titreyen dizlerimle yürümek biraz zor oluyordu.

Kapının eşiğine geldiğim de içeri geç der gibi kafasını salladı. Bende içeri girdigim de sigarasını kapının önüne attı ve kapıyı kapattı.

Ben ise hala orada bekliyordum. Kapıyı kilitleyip hemen yanında ki çekmeceye koydu.

Bu sakin hareketleri beni daha çok korkutuyordu. Dövecek miydi beni yoksa daha kötüsünü mü yapacaktı.

Çevik bir hareketle bileğimi tutup beni yukarıya götürmeye başladı.

Nedenini bilmiyorum ama onu engelleyecek hiçbir şey yapmıyordum. Yukarı katta ki koridorun en sonunda ki odaya girdik. Beni resmen odanın içine fırlattı.

Kapıyı kilitleyip cebine koydu.

"Beni dinlemen için cezamı vermem gerekiyor "

"Burada kalmayacağım. Elime geçen her fırsatta kaçıp kurtulacağım"

Dediğim de yüzüme sert bir tokat attı. Saçımdan tutarak beni ayağa kaldırdı.

"Sana hiç bir şey yapmıyorum diye bir yerlerşn mi kalktı senin ha!"

Bagırmasıyla elim kulaklarıma gitti.

Yüzüme yediğim tokat ile bu sefer yataga düştüm.

"Soyun!"

İşte yine aynısı oluyordu. Ben yine güçsüz kalıyordum ve hep de böyle kalacaktım.

"H-hayır bunu yapamazsın"

"Yapamaz mıyım? Artık Kagıt üstünde evliyiz. Bunu birde gerçeğe çevirelim"

Dedi bana dogru yaklaşmaya başladı.

"Hayır! Yaklaşma diyorum  sana!"

Şuan Krizimin başlamasını çok istiyordum ama olmuyordu. Neden başlamıyor ki. Acaba ona alıştığım için mi? Lütfen böyle bir şey olmasın.

Bileklerimden zorla tuttu ve üzerimdeki tişörtümü bir çırpıda çıkardı. Karşısında sütyenle kalmak beni çok utandırmaya başlamıştı.

Beni iyice yataga yatırıp üzerine çıktı. Gözleriyle bir süre vücudumu izledi ve ellerimi üstümde sıkıca tuttu.

Diger eli ise belimde geziyordu.

"Neden hala krize girmedin ha? Yoksa önceki yalan mıydı?"

"Bırak beni diyorum sana!!"

"Şşşş bana ses yükseltilmesini sevmem. Hem cezanı çekiyorsun işte kapa çeneni"

"Hayır hayır istemiyorum lütfen!"

Elleri pantolonumun gittiğin de hızlıca dogruldum ve onu omuzlarından ittim. Yatakta geri e kaçmaya kalkılıyordum ki beni belimden tutup altına aldı ve pantolonumu çıkarıp kenara attı.

Ağlayışım hıçkırıklarla beraber odayı dolduruyordu.

"Ne o-olur yapma. S-sende yapma"

"Yapma demek ha! Kaçarken olacakları düşünseydin"

Yanımda ki kolunu hızlıca ısırdım. Bunu beklemedigi için acıyla geri çekildi. Bende bu fırsattan altından çıktım.

Ama o tekrar ayağa kalkmıştı. Bu sefer saçımdan ttugu gibi beni yere attı.

Belindeki bıçağı çıkardı ve üstüme dogru gelmeye başladı. Ben geri geri gidiyordum ama beni bileğimdwn tutup tekrar yataga attı.

"Nefret ediyorum senden!! Bırak beni!!"

Çekmeceden aldığı kelepçeler ile beni yataga bağladı.

"Yapma ne olur yapma!"

Eline bıçağı tekrar aldı ve kucağıma oturacak şekilde bir pozisyon aldı.

Bıçağı göğüs çatalımın biraz üzerinde gezindirmeye başladı. Neden ardından ise çizgiler çizmeye başladı.

"Dur yalvarıyorum dur!!"

"Kaçaçak mısın bir daha ha!!?"

Sinirlendikçe daha da batırıyordu.

"Hayır hayır kaçmayacagım dur dur lütfenn"

"Kiminsin sen?"

...

"Cevap ver!! Kiminsin sen!?"

Bıçağı daha çok batırınca çığlık attım.

"Seninim ben, seninim"

Bıçağı göğsümden çekti.

"Aferin böyle olacaksın"

Daha sonra dudağıma bir öpücük kondurdu.

Kelepçeleri açıp tekrar çekmeceye koydu. Elimi göğsüme koyduğum da keskin bir acı hissettim. Kandan dolayı ne çizdiğini göremiyordum.

Lavaboda ilk yardım çantasını alıp geldi ve yanıma oturdu. Az önce açtığı yarayı temizlemeye başladı.

"Neden böyle yapıyorsun? Önce yara açıyorsun sonra iyileştirmeye çalışıyorsun"

"Sana önem verdiğimden filan degil şuan yaranı temizlemem. Sadece açacağım yeni yaralar için yer hazırlıyorum o kadar."

Dediğin de gözlerim doldu.

"Hep böylemi olacak"

"Evet, sen hep acı çekeceksin benim dediklerimi yapacaksın ve ödül olarak da yaşayacaksın"

"Yapmazsam"

"Eger bundan sonra dediklerimi yapmazsan seni öldürene kadar bu yatak da beceririm. Ve yine ben zevk alırken sen acı çekerek öleceksin. Güzel bir vücudun var boşa gitsin istemem."

Sesimi çıkarmadım yapacağım hiçşbirşwy yoktu. Kaderime boyun egmekten başka.

İşini bitince ayağa kalktı.

"Bu gece burada kal"

Dedi ve odada  çıktı. Kapıyı kilitlemeyi de ihmal etmedi.

Yavaşça yatakdan kalkıp lavaboya gittim. Aynaya baktığım da göğsümde bir "V" işareti oldugunu gördüm. Fakat sorgulayamayacak kadar yorgundum  sadece tişörtümü giyip uyudum.

Buradan kaçmayı hiçşbir zaman bırakmayacaktım. 

Mafya KİM TAEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin