1 buçuk ay sonra
"Tae nereye gidiyoruz?"
Dediğim de tae cevap vermemiş sadece bekle demişti.
Sabahın köründe tae benş kaldırmıştı. Nereye gittiğimizi bile bilmiyordum. Bana sadece güzelce hazırlan demişti.
Bende beyaz üzerinde sarı yeşil çiçekler olan bir elbise giydim.
Güneş yeni yeni doğuyordu.
Artık eskisi gibi değildim. Tae bana silah sıkan kişiye emir vereni bulup öldürmüştü.
Onun dışında yürüyebiliyordum. Rahatça hareket ediyordum. Tabi bunda tae nin de çok büyük emeği vardı.
Bir süre sonra ormanlık alana giriş yaptık. Biraz ilerlediğimizde çok güzel bir manzara ile karşılaştım.
İleri uçurumdu, güneş yeni yeni doğuyordu. Kuşların sesi bile çok güzeldi.
Ne ara arabadan indiğini bilmediğim tae gelip kapımı açtı ve elini öne uzattı.
Bende onun elini tutup arabadan indim. Yavaşça uçuruma yaklaştık. Bu tür ortamları ve havaları çok seviyordum.
Hafiften bir rüzgar esiyor tae nşn o güzel kokusunu burnuma dolduruyordu.
İyice uçuruma yaklaştığımız da tae ellerini arkadan belime doladı ve kafasını omzuma koydu.
"Beğendin mi?"
Kafamı ona çevirdim dudaklarım yanağına değşyordu.
"Seninle olan herşeyi beğenirim ben"
Dediğimde dudaklarıma kapandı. Bu sefer beni kendine çevirdi. Belimde sıkıca tutup kendine çekti. Saçlarım rüzgarda dans ediyordu.
Bir kısmı ona da geliyordu. Bir süre daha öpüştükten sonra ayrıldık.
"Aşığım sana"
Dedi. Kalbim heyecandan yerinde duramıyordu.
"Aşığım sevgimize"
Dedim. Daha sonra tekrar güneşe döndüm. Çok güzel bir andı bir süre gözlerimi kapatıp sadece bu güzel anın tadını çıkardım.
Tae den bir ses gelmeyince yavaşça arka mı döndüm. Ve gördüğüm şey ile şok oldum.
Tae tek dizinin üzerine çökmüş elinde ki bir kutu ile bana bakıyordu. Şaşkınlıktan elim ağzıma gitti.
Tae kutuyu yavaşça açınca içinden çok güzel bir yüzük çıktı. Kar tanesi şekli vardı. Ortasın da ise sonsuzluk işareti.
Birbirimizi ilk gördüğümüz de kar yağıyordu.
"Yaşadığımız, ve yaşayacağımız herşeye rağmen hep yanım da olup benimle yaşlanmak ister misin?... Benimle evlenir misin?"
Gözümden yaşlar düşüyordu. Bunu beklemiyordum.
Onu elinden tutup ayağa kaldırdım. Gözlerimizi birbirimizden ayırmıyorduk.
Hızlıca ona sarıldım. Sonra ayrılıp gözlerine baktım .
"Herşeye rağmen EVET!"
Dediğim de yüzüğü parmağıma taktı ve beni kucağına alıp hava da döndürdü.
Sonra bir anda konfetiler patladı. Etrafıma baktığım da diğer çocuklarda buradaydı.
Çok mutluydum hemde çok. Tae beni kendine çekip dudağıma yapıştı. Umarım bu mutluluk hiçbir zaman bitmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya KİM TAE
RandomBu hayatta gerçek anlamda kimsesiz olan ve çok acı tramvalara maruz kalan yn ve onu intikam için kaçırılan kim tae. Merak ettiysen devamı kitapta...