Arra keltem, hogy az ajtó hirtelen becsukódott a fejem mellett. Egyből felültem és körül néztem. Valószínűleg a tegnapi nő volt bent, hiszen a levél az alszalról eltűnt.
Oh baszki...
A levél.
Nem pecsételtem le..!Úgy tíz-húsz perc után az ajtó újból kinyílt. Ismét a nő volt az, Wheein, ha minden igaz. Letérdelt mellém, és mosolyogva jóreggeltet köszönt.
- A levél... Már odaadtad? - kérdeztem.- Persze - bólintott.
- És már kibontotta?
- Ezt nem tudom.
- Vissza tudod még szerezni?
- Mégsem akarod megkötni a szerződést..? Vagy miért?
- Nem becsételtem le! Két kézzel fog odaadni másnak!
- Jaj, San... Emiatt ne aggódj. Meg fog tartani - mosolygott, ám nekem valami hamar feltűnt.
- Honnan tudod a nevem? Nem mutatkoztunk még be egymásnak...
- Oh, ne harahudj! Én Jung Wheein vagyok. Hat éve dolgozom Mr. Parknak, egyben én vagyok a rangidős itt minden dolgozó között. Persze, én csak takarítgatok... De általában az én felelősségem Mr. Park kiválasztottjai is. Azt hiszem ez veled sem lesz másképp.
- Ez szép és jó, de még mindig nem válaszoltál, hogy honnan tudod a nevem...
- Shh... - tette mutató ujját szája elé. - Csak légy hálás - mosolygott, majd felállt. - Gyere. Megfürdetlek, és kapsz tiszta ruhákat. Utána kapsz reggelit.
- Dehát tegnap este fürödtem...
- Később kapni fogsz egy szabályzatot. Abban benne van olyan apróság is, hogy napi kétszer minimum fürdened kell.
- De én még nem kaptam meg a szabályzatot, így nem fogok lefürdeni - tettem karba kezeim makacsan.
- Nekem viszont ez a munkám részét képezi, így kénytelen vagyok rávenni téged...
- Nem fog sikerülni - vágtam rá, mire csak sóhajtva megdörzsölte szemeit.
- Rendben... De ez csak mára vonatkozik. Oké?
- Oké - bólintottam.
- Na akkor gyere végre. Mosd meg az arcod, utána leviszlek enni.
A fürdő megejtése után lementünk a földszintre. Ott aztán eljutottunk a konyhába.
- Egyedül él a pasas... Minek neki nyolcszemélyes asztal? - kérdeztem inkább csak magamtól, mikor Wheein kihúzott nekem egy széket az asztalfőtől balra.- Sokszor fogad vendégeket... - mondta a nő, majd hirtelen kivágódott egy fehér ajtó, amin egy felszolgáló jött ki hevesen.
- Mit parancsol, a... - nézett végig rajtam, majd komoly tekintete egy halvány somolygással megenyhült. - ...a fiatalember? - zavaromban Wheeinre pillantottam, majd vissza a férfira.
- Um... Nem tudom... Mi van?
- Hogy érti, hogy mi van? Itt minden van! - húzott egy büszke mosolyt.
- Rántott tevenyak is?
- Az special nincs, de holnapra már meg tudjuk oldani, ha azt kívánja.
- Ez esetben, most elég lesz egy tükörtojás, köszönöm - mosolyogtam el magam. Csak meghajolt, majd gyorsan el is ment. - Tetszik ez a pasi... Mi a neve?
- Yang Jungwon. Már vagy nyolc éve Mr. Park szakácsa. Istenien főz...
- Úgy sejtem, ti hozzá vagytok itt szokva az idegenekhez...
YOU ARE READING
a Kéz, amit Fogtam - sanhwa ff. ✓
FanfictionA 15 éves Choi Sant egyik este elrabolják. A fiú egy gazdag kertvárosban találja magát, egy idegen férfi pedig egy 7 éves szerződést kínál fel neki. És bár a csavargónak nem tetszik a papír, muszáj aláírnia, ha még valaha látni akarja szeretett csal...