Episode 16Z

1.7K 24 1
                                    

"ဟဲ့ ႏူဝါ ဟိုမွာ ဆက္နိူင္"

"ဟင္ ဘယ္မွာလဲ သူဇာ"

"ဟိုမွာေလ သူ႕အိမ္က အိမ္ငွားနဲ႕အတူ အေအးဆိုင္ထဲမွာ.."

သူဇာလွိုင္ ၫႊန္ျပေန တဲ့ဆိီ လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဆက္နိူင္က မဏိရာဆိုသည့္လူ ကို ထိုင္ရန္ ခုံကို တယုတယ ဆြဲယူေပးေနသည္။ ၿပီးေနာက္ ထိုထိုင္ခုံေပၚ ကို စားပြဲေပၚက တစ္သ်ႉးနဲ႕ပါ ယူသုတ္ေပးေနေသး၏။

ဆိုင္ခ်င္းက မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ျဖစ္ေနသည့္အျပင္ ကာထားတဲ့ ေရွ႕မ်က္ႏွာစာ နံရံက မွန္ကိုသာအသုံးျပဳထားတာေၾကာင့္ တိုက္ရိုက္ျမင္ေနရျခင္းျဖစ္။ ထိုေၾကာင့္ပဲ ဆက္နိုင္က ထိုလူ႕ကို ျပာယာခတ္ ဂ႐ုစိုက္ ျပေနတဲ့ ျမင္ကြင္းက ျမင္ေနရတာ သူမ မ်က္လုံးထဲ ဘာလိုလိုမို႔ စိတ္ထဲ တစ္မ်ိဳးျဖစ္မိသြားသည္။

"ဆက္နိူင္ က အဲ့တစ္ေယာက္နဲ႕ ေတာ္ေတာ္ တြဲတယ္ေနာ္ ရက္ကြက္ရဲ႕ CCTV ေဒၚနီ ေတာင္ဟိုေန႕က ေျပာေနေသးတယ္ ဆက္နိူင္က သူ႕အိမ္က အိမ္ငွားေကာင္ေလးကိုမ်ား ႀကိဳက္ေနသလား မသိဘူးတဲ့ အဲ့ေကာင္ေလးကိုဆို ဂ႐ုစိုက္လိုက္တာမွ ျပာေနတာပဲတဲ့ေလ အဲ့အဖြားႀကီး ေျပာလဲေျပာခ်င္စရာပဲ ဆက္နိူင္ပုံကိုလဲ ၾကည့္ဦး အဲ့လူကိုၿပဳံးျပေနတာမ်ား ႏြားျပာႀကီး ေအာက္သြားမရွိသလို..."

သူဇာလွိုင္ ေျပာတာလည္း ျငင္းမရ ဆက္နိူင္က ထိုလူ႕ဆီကိုၿပဳံးၿပီးၾကည့္ကာ စကားေျပာေနသည္က ပတ္ဝန္းက်င္ေတာင္ ေမ့ထားသည့္ပုံ။ သို႔ေပမယ့္လည္း ဘယ္လိုလုပ္ ျဖစ္နိူင္မွာတဲ့လဲ....

"အို မဟုတ္တဲ့စကားေတြ သူဇာရယ္ အဲ့လူက မိန္းကေလး မွ မဟုတ္တာ ဆက္နိူင္ကစိတ္ဝင္စားစရာလား လူေတြက ဒီလိုပဲ ေတြ႕ကရာ ေျပာတတ္ၾကတာ ထုံးစံ ၊ တစ္ဖက္သားရဲ႕သိကၡာကို မေထာက္ၾက ဘူး"

"ေျပာလို႔ရမလား ဆက္နိူင္ အႀကိဳက္က မိန္းကေလး မဟုတ္တာလည္း ျဖစ္ေနနိုင္တာပဲေလ အဲ့တာေၾကာင့္ သူနဲ႕နင္နဲ႕အေျခအေနက သူငယ္ခ်င္း အဆင့္ကေန မတက္တာေပါ့ တကယ္ဆို နင့္ဘက္က သူ႕ကိုစိတ္ဝင္စားေနတာ ဒီရက္ကြက္ထဲမွာ ကေလးကအစ သိတယ္ သူ မသိဘူးဆိုတာ အလကားေျပာတာ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတာ ျဖစ္နိူင္တာပဲ ၿပီးေတာ့ ဟိုလူရဲ႕ပုံစံကိုၾကည့္ဦး မိန္းကေလးေတြနဲ႕ မယွဥ္နိုင္စရာအေၾကာင္းမရွိဘူး ေလ..."

မေတ္တာခြုံ၍ နွေးပါစေWhere stories live. Discover now