Restoran 6

917 25 1
                                    

Besar betul kote Iskandar. Lenguh mulut Bahrin mengisap. Ye betul, selepas movie, Iskandar tidur kat rumah Bahrin.

Mula-mula Bahrin behave dan tak buat apa-apa tapi Iskandar yang tarik tangan Bahrin ke kote dia yang dah mencanak keras tu. Bahrin pun terus lah masukkan dalam mulut.

Puas hati jugak lah Bahrin. Akhirnya dapat merasa Iskandar yang helok dan berketak-ketak tu. Tapi Bahrin ada rasa sedikit tak puas hati jugak lah bila Iskandar langsung tak sentuh dia.

Mula-mula tu Bahrin macam tak kisah tapi lepas beberapa kali... asyik Iskandar je pancut, dan sampai sudah Iskandar tak buat apa-apa kat dia... cium pun tak... apatah lagi isap tetek atau kote...

Pernah sekali tu, Bahrin cuba untuk duduk atas kote Iskandar tapi Iskandar tak kasi. Dia kata dia hanya nak ringan-ringan je.

Tapi isap kote Bahrin dia tak nak plak. So ringan-ringan kat dia je. Lama-lama Bahrin bosan dan bengang.

"Kenapa Is tak nak sentuh abang?"

"Apa maksud abang? Saya selalu je pegang abang."

"Sexually..."

"Oh..."

Iskandar terdiam. Bahrin dah tak tahan dah. Air dah kat kepala.

"Isap abang Is..."

"Abang... kan saya dah cakap..."

"Kalau macam tu bagi abang fuck Is... kote abang keras ni... tak tahan dah..."

"Maaf bang... saya tak nak go further than pancut sebab blowjob je. Saya nak kawin dan ada keluarga eventually. Saya tak nak terlebih terjebak dalam dunia gay ni."

Panjang lebar Iskandar explain. Tapi Bahrin dah tak dengar sepatah perkataan pun. Dia terlalu upset dan bengang.

Bahrin senyum dan terus ajak Iskandar masuk tidur. Dia bersabar dan takkan mengamuk macam budak remaja baru putus cinta. Tapi dia dah tawar hati dah dengan Iskandar, walaupun badan dan kote dia sangat delicious.

Sejak daripada malam tu, Bahrin mula slow down untuk contact Iskandar. Dia ada mesej Bahrin ajak lepak tengok wayang tapi Bahrin selalu bagi alasan busy.

Lama-lama tu Iskandar dapat tangkap apa yang Bahrin lakukan dan dia pun mula menjauhkan diri. Kadang-kadang dia ada jugak mesej dan kadang-kadang dia datang jugak ke kedai Bahrin untuk makan. Tapi Bahrin dah tak layan dia seperti dulu. Hanya seorang customer macam orang lain.

Bahrin sebenarnya kecewa dengan sikap Iskandar. Paling tidak pun lancapkan lah kote dia tapi Iskandar tak nak langsung sentuh kote dia macam dia sentuh kote Iskandar.

Jadi, Bahrin decide untuk cari yang lain je lah. Kenapa nak meraung memikirkan Iskandar? Banyak lagi lelaki lain. Tapi susah lah nak dapat yang badan macam tu. Haha.

TO BE CONTINUED...

RestoranWhere stories live. Discover now